Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Σε ΜΙΝΙ χωρίς start stop του 2011 μπαταρία αλλάχθηκε τον Αύγουστο (6+ έτη).
Σε Volvo με start stop, στη διετία πετάχτηκε η μπαταρία...
lazarefa έγραψε:Επανερχόμενος στο θέμα της μπαταρίας, μέτρησα χτες, μετά από 21 ώρες ακινησίας του αυτοκινήτου, την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Χρησιμοποίησα σοβαρό πολύμετρο (Fluke 77). Τα καλώδια τροφοδοσίας του ηλεκτρικού συστήματος ήταν συνδεμένα στους πόλους της μπαταρίας. Η τάση που μέτρησα αρχικά ήταν 12,45 βολτ αλλά παραμένοντας οι ακροδέκτες του οργάνου στους πόλους παρατήρησα ότι η τάση που έδειχνε αυξανόταν σταθερά σταδιακά, από τα 12,45 φτάνοντας στα 12,62 βολτ. Είναι λογικό αυτό; Αν ναι, ποια τάση να εκλάβω ως τάση ανοφοράς για την εκτίμηση της κατάστασης της μπαταρίας; Τα 12, 45 ή τα 12, 62 βολτ; Υπενθυμίζω ότι η μπαταρία είναι 54ΑΗ/500Α κι έχει στην πλάτη της 49 μήνες χρήσης πάνω στο αυτοκίνητο.
Αν είχες ένα 2ο όργανο συνδεδεμένο επάνω στην μπαταρία του οργάνου θα έβλεπες ότι αυτή έχει πτώση γιατί έστελνε ρεύμα στη μπαταρία του αυτοκινήτου, μιλάμε για δέκατα του βόλτ έτσι ?
Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση, ο fubar είναι ειδικός στα ρεύματα να μας πεί περισσότερα.
Λες δηλαδή ότι η μπαταρία (9βολτ) στο εσωτερικό του Fluke είχε πτώση κι έστελνε στην μπαταρία του αυτοκινήτου;
lazarefa έγραψε:Μιλάμε για εκατοστά του βολτ. Από 12,45 σε 12,46, 12,47 κοκ μέχρι τα 12,62.
Λες δηλαδή ότι η μπαταρία (9βολτ) στο εσωτερικό του Fluke είχε πτώση κι έστελνε στην μπαταρία του αυτοκινήτου;
Αυτό λέω αφού δεν υπάρχει λογική να ανεβαίνει έστω και εκατοστά V η τάση μετά από τόσες ώρες όταν το συνδέεις και παραμένει το όργανο.
Όλα τα παραπάνω τράβηξαν ένα μικρό ρεύμα απο την μπαταρία και στιγμιαία έπεσε λίγο η τάση της. Όταν όμως τα φορτία αυτά σταμάτησαν, η τάση της μπαταρίας άρχισε να ανακάμπτει σιγά-σιγά.
Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογική συμπεριφορά όλων των μπαταριών.
lazarefa έγραψε:Γενικά τείνω να πιστέψω ότι σε πολλές περιπτώσεις όταν πηγαίνουμε στο κατάστημα και μας βάζουν μια μπαταρία από το ράφι, πιθανότατα δεν είναι τη στιγμή εκείνη σωστά φορτισμένη, οπότε ξεκινά λάθος τον κύκλο ζωής της στο αυτοκίνητο.
Παιρνεις καινουρια πας ενα ταξιδι στο νησι, και εχει καραφορτισει μεχρι τελους.
Φιλος εχει αυτοκινητο που το κινει λιγο, και οταν το παιρνει η μανα του για διαστηματα μηνων κινειται ακομα λιγοτερο, σε διαδρομες 2 χλμ, σταση για 2-3 ωρες και μετα παλι πισω, κοινως σκοτωμα. Μου εδωσε 1 1/2 ετους μπαταρια με τετοια χρηση, η οποια εχει φαει ηδη 2 τελειωτικες εκφορτισεις γιατι ξεχασα φωτα ανοιχτα και εχει αναψει με οδικη βοηθεια. Συνεχιζει να δουλευει μια χαρα.
Αρα, 1) αυτο που λες για τις "μη σωστα φορτισμενες" δεν παιζει και τοσο, μην το φοβασαι και
2) παρε Hankook, τετοια μου εδωσε.
Θοδωρή κι εγώ ή σε Hankook 55AH/480Α (70 ευρώ) προσανατολίζομαι ή σε Υuasa 56AH/500A (76 ευρώ). Με την καθημερινή χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι έχει νόημα να δώσω περισσότερα χρήματα για κάτι ακριβότερο, το οποίο μάλλον θα πρέπει να κοιτάξουν όσοι δουλεύουν εξ αρχής το όχημά τους σποραδικά και για μικρά χρονικά διαστήματα, όπου σε τέτοιου τύπου χρήση προφανώς έχει πολύ περισσότερο νόημα η αναζήτηση της απολύτως ποιοτικότερης (και ακριβότερης) μπαταρίας.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Ιταλικό ήθελες.
Α!!! ολα και ολα μερικα πραγματα ειναι αδιαπραγματευτα που λεει και ο Αλεξης μας....
σημερα πρωι παντως ολα καλα,πηρε μπρος και εκανε διαδρομη στο κεντρο της Αθηνας... με επιστροφη... Εμπιστευομαστε Ιταλια αν και δεν ξερω τι μαρκα ειναι η μπαταρια που εχει πανω... η που ακριβως εχει κατασκευαστει...
< >
mirage έγραψε:Λογικά Γερμανικη :
< >
Λες?? θα παω αυριο να την ψαξω ομως συνεχιζει κανονικα να δουλευει... ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι εγινε αυτο ... κανει τοσα πολλα χλμ (32.000 σε 2 χρονια...) σε καθημερινη βαση λειτουργει...