Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#448403 Μακάρι. Εγώ είχα πάρει τηλέφωνο πριν 15-20 μέρες για να ρωτήσω για φίλο που ενδιαφερόταν στην ΕΛΚΑ-Καναβούρης στον Πειραιά, και μας είχε πει ότι σταμάτησε να εισάγεται η συγκεκριμένη μάρκα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#448721 Τσίμπησα μια Bosch S5 εγώ μιας και βγάλανε "προσφορά" οπότε κι ήρθε στο πιο χαμηλό όσο την παρακολουθώ. Η υπάρχουσα είναι μάλλον η μαμά κι είναι 7 ετών περίπου ενώ μιας κι έρχονται κρύα και περίοδοι ακινησίας σε αεροδρόμια είπα να μην αρκεστώ στο μπουστεράκι που έχω στο πορτμπαγκάζ :lol: Ίδωμεν.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#448770 Προχωράει η τεχνολογία:
Σε ΜΙΝΙ χωρίς start stop του 2011 μπαταρία αλλάχθηκε τον Αύγουστο (6+ έτη).
Σε Volvo με start stop, στη διετία πετάχτηκε η μπαταρία...
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#450739 Επανερχόμενος στο θέμα της μπαταρίας, μέτρησα χτες, μετά από 21 ώρες ακινησίας του αυτοκινήτου, την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Χρησιμοποίησα σοβαρό πολύμετρο (Fluke 77). Τα καλώδια τροφοδοσίας του ηλεκτρικού συστήματος ήταν συνδεμένα στους πόλους της μπαταρίας. Η τάση που μέτρησα αρχικά ήταν 12,45 βολτ αλλά παραμένοντας οι ακροδέκτες του οργάνου στους πόλους παρατήρησα ότι η τάση που έδειχνε αυξανόταν σταθερά σταδιακά, από τα 12,45 φτάνοντας στα 12,62 βολτ. Είναι λογικό αυτό; Αν ναι, ποια τάση να εκλάβω ως τάση ανοφοράς για την εκτίμηση της κατάστασης της μπαταρίας; Τα 12, 45 ή τα 12, 62 βολτ; Υπενθυμίζω ότι η μπαταρία είναι 54ΑΗ/500Α κι έχει στην πλάτη της 49 μήνες χρήσης πάνω στο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#450803 Μιλάμε για εκατοστά του βολτ. Από 12,45 σε 12,46, 12,47 κοκ μέχρι τα 12,62.
Λες δηλαδή ότι η μπαταρία (9βολτ) στο εσωτερικό του Fluke είχε πτώση κι έστελνε στην μπαταρία του αυτοκινήτου;
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#450895 Λογικά άνοιξες με το κεντρικό κλείδωμα, άνοιξες την πόρτα, οπότε ενεργοποιήθηκε η πλαφονιέρα (και πιθανόν και η αντλία βενζίνης) και μετά άνοιξες το καπώ.

Όλα τα παραπάνω τράβηξαν ένα μικρό ρεύμα απο την μπαταρία και στιγμιαία έπεσε λίγο η τάση της. Όταν όμως τα φορτία αυτά σταμάτησαν, η τάση της μπαταρίας άρχισε να ανακάμπτει σιγά-σιγά.

Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογική συμπεριφορά όλων των μπαταριών.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#451186 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Fubar ακριβώς αυτό που γράφεις έγινε. Ξεκλείδωμα οχήματος, άναμμα πλαφονιέρας κλπ, και προφανώς κακώς αμέσως συνέδεσα το πολύμετρο στους πόλους της μπαταρίας για να μετρήσω τάση. Έπρεπε να περιμένω 4-5 λεπτά να επανέλθει η τάση.
Θοδωρή κι εγώ ή σε Hankook 55AH/480Α (70 ευρώ) προσανατολίζομαι ή σε Υuasa 56AH/500A (76 ευρώ). Με την καθημερινή χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι έχει νόημα να δώσω περισσότερα χρήματα για κάτι ακριβότερο, το οποίο μάλλον θα πρέπει να κοιτάξουν όσοι δουλεύουν εξ αρχής το όχημά τους σποραδικά και για μικρά χρονικά διαστήματα, όπου σε τέτοιου τύπου χρήση προφανώς έχει πολύ περισσότερο νόημα η αναζήτηση της απολύτως ποιοτικότερης (και ακριβότερης) μπαταρίας.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#454925 ξαφνικα χτες βραδυ στο 500ακι, 2 ετων τα εφτυσε η μπαταρια.... η οδικη το εβαλε μπρος και ειπε οτι η μπαταρια ειναι βασικα Ο.Κ.!! της ειπα να μην βαζει το Start stop, και να παει στον μπαταρια μας να τη μετρηση... αλλα σε 2 χρονια???. στο μινι η δικη του κρατησε 7 χρονια....
Άβαταρ μέλους
By drdino
#454926 Ιταλικό ήθελες. :lol: