Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#448403 Μακάρι. Εγώ είχα πάρει τηλέφωνο πριν 15-20 μέρες για να ρωτήσω για φίλο που ενδιαφερόταν στην ΕΛΚΑ-Καναβούρης στον Πειραιά, και μας είχε πει ότι σταμάτησε να εισάγεται η συγκεκριμένη μάρκα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#448721 Τσίμπησα μια Bosch S5 εγώ μιας και βγάλανε "προσφορά" οπότε κι ήρθε στο πιο χαμηλό όσο την παρακολουθώ. Η υπάρχουσα είναι μάλλον η μαμά κι είναι 7 ετών περίπου ενώ μιας κι έρχονται κρύα και περίοδοι ακινησίας σε αεροδρόμια είπα να μην αρκεστώ στο μπουστεράκι που έχω στο πορτμπαγκάζ :lol: Ίδωμεν.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#448770 Προχωράει η τεχνολογία:
Σε ΜΙΝΙ χωρίς start stop του 2011 μπαταρία αλλάχθηκε τον Αύγουστο (6+ έτη).
Σε Volvo με start stop, στη διετία πετάχτηκε η μπαταρία...
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#450739 Επανερχόμενος στο θέμα της μπαταρίας, μέτρησα χτες, μετά από 21 ώρες ακινησίας του αυτοκινήτου, την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Χρησιμοποίησα σοβαρό πολύμετρο (Fluke 77). Τα καλώδια τροφοδοσίας του ηλεκτρικού συστήματος ήταν συνδεμένα στους πόλους της μπαταρίας. Η τάση που μέτρησα αρχικά ήταν 12,45 βολτ αλλά παραμένοντας οι ακροδέκτες του οργάνου στους πόλους παρατήρησα ότι η τάση που έδειχνε αυξανόταν σταθερά σταδιακά, από τα 12,45 φτάνοντας στα 12,62 βολτ. Είναι λογικό αυτό; Αν ναι, ποια τάση να εκλάβω ως τάση ανοφοράς για την εκτίμηση της κατάστασης της μπαταρίας; Τα 12, 45 ή τα 12, 62 βολτ; Υπενθυμίζω ότι η μπαταρία είναι 54ΑΗ/500Α κι έχει στην πλάτη της 49 μήνες χρήσης πάνω στο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#450749
lazarefa έγραψε:Επανερχόμενος στο θέμα της μπαταρίας, μέτρησα χτες, μετά από 21 ώρες ακινησίας του αυτοκινήτου, την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Χρησιμοποίησα σοβαρό πολύμετρο (Fluke 77). Τα καλώδια τροφοδοσίας του ηλεκτρικού συστήματος ήταν συνδεμένα στους πόλους της μπαταρίας. Η τάση που μέτρησα αρχικά ήταν 12,45 βολτ αλλά παραμένοντας οι ακροδέκτες του οργάνου στους πόλους παρατήρησα ότι η τάση που έδειχνε αυξανόταν σταθερά σταδιακά, από τα 12,45 φτάνοντας στα 12,62 βολτ. Είναι λογικό αυτό; Αν ναι, ποια τάση να εκλάβω ως τάση ανοφοράς για την εκτίμηση της κατάστασης της μπαταρίας; Τα 12, 45 ή τα 12, 62 βολτ; Υπενθυμίζω ότι η μπαταρία είναι 54ΑΗ/500Α κι έχει στην πλάτη της 49 μήνες χρήσης πάνω στο αυτοκίνητο.


Αν είχες ένα 2ο όργανο συνδεδεμένο επάνω στην μπαταρία του οργάνου θα έβλεπες ότι αυτή έχει πτώση γιατί έστελνε ρεύμα στη μπαταρία του αυτοκινήτου, μιλάμε για δέκατα του βόλτ έτσι ?
Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση, ο fubar είναι ειδικός στα ρεύματα να μας πεί περισσότερα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#450803 Μιλάμε για εκατοστά του βολτ. Από 12,45 σε 12,46, 12,47 κοκ μέχρι τα 12,62.
Λες δηλαδή ότι η μπαταρία (9βολτ) στο εσωτερικό του Fluke είχε πτώση κι έστελνε στην μπαταρία του αυτοκινήτου;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#450812
lazarefa έγραψε:Μιλάμε για εκατοστά του βολτ. Από 12,45 σε 12,46, 12,47 κοκ μέχρι τα 12,62.
Λες δηλαδή ότι η μπαταρία (9βολτ) στο εσωτερικό του Fluke είχε πτώση κι έστελνε στην μπαταρία του αυτοκινήτου;


Αυτό λέω αφού δεν υπάρχει λογική να ανεβαίνει έστω και εκατοστά V η τάση μετά από τόσες ώρες όταν το συνδέεις και παραμένει το όργανο.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#450895 Λογικά άνοιξες με το κεντρικό κλείδωμα, άνοιξες την πόρτα, οπότε ενεργοποιήθηκε η πλαφονιέρα (και πιθανόν και η αντλία βενζίνης) και μετά άνοιξες το καπώ.

Όλα τα παραπάνω τράβηξαν ένα μικρό ρεύμα απο την μπαταρία και στιγμιαία έπεσε λίγο η τάση της. Όταν όμως τα φορτία αυτά σταμάτησαν, η τάση της μπαταρίας άρχισε να ανακάμπτει σιγά-σιγά.

Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογική συμπεριφορά όλων των μπαταριών.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#450897
lazarefa έγραψε:Γενικά τείνω να πιστέψω ότι σε πολλές περιπτώσεις όταν πηγαίνουμε στο κατάστημα και μας βάζουν μια μπαταρία από το ράφι, πιθανότατα δεν είναι τη στιγμή εκείνη σωστά φορτισμένη, οπότε ξεκινά λάθος τον κύκλο ζωής της στο αυτοκίνητο.


Παιρνεις καινουρια πας ενα ταξιδι στο νησι, και εχει καραφορτισει μεχρι τελους.

Φιλος εχει αυτοκινητο που το κινει λιγο, και οταν το παιρνει η μανα του για διαστηματα μηνων κινειται ακομα λιγοτερο, σε διαδρομες 2 χλμ, σταση για 2-3 ωρες και μετα παλι πισω, κοινως σκοτωμα. Μου εδωσε 1 1/2 ετους μπαταρια με τετοια χρηση, η οποια εχει φαει ηδη 2 τελειωτικες εκφορτισεις γιατι ξεχασα φωτα ανοιχτα και εχει αναψει με οδικη βοηθεια. Συνεχιζει να δουλευει μια χαρα.

Αρα, 1) αυτο που λες για τις "μη σωστα φορτισμενες" δεν παιζει και τοσο, μην το φοβασαι και
2) παρε Hankook, τετοια μου εδωσε. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#451186 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Fubar ακριβώς αυτό που γράφεις έγινε. Ξεκλείδωμα οχήματος, άναμμα πλαφονιέρας κλπ, και προφανώς κακώς αμέσως συνέδεσα το πολύμετρο στους πόλους της μπαταρίας για να μετρήσω τάση. Έπρεπε να περιμένω 4-5 λεπτά να επανέλθει η τάση.
Θοδωρή κι εγώ ή σε Hankook 55AH/480Α (70 ευρώ) προσανατολίζομαι ή σε Υuasa 56AH/500A (76 ευρώ). Με την καθημερινή χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι έχει νόημα να δώσω περισσότερα χρήματα για κάτι ακριβότερο, το οποίο μάλλον θα πρέπει να κοιτάξουν όσοι δουλεύουν εξ αρχής το όχημά τους σποραδικά και για μικρά χρονικά διαστήματα, όπου σε τέτοιου τύπου χρήση προφανώς έχει πολύ περισσότερο νόημα η αναζήτηση της απολύτως ποιοτικότερης (και ακριβότερης) μπαταρίας.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#454925 ξαφνικα χτες βραδυ στο 500ακι, 2 ετων τα εφτυσε η μπαταρια.... η οδικη το εβαλε μπρος και ειπε οτι η μπαταρια ειναι βασικα Ο.Κ.!! της ειπα να μην βαζει το Start stop, και να παει στον μπαταρια μας να τη μετρηση... αλλα σε 2 χρονια???. στο μινι η δικη του κρατησε 7 χρονια....
Άβαταρ μέλους
By drdino
#454926 Ιταλικό ήθελες. :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#454980
drdino έγραψε:Ιταλικό ήθελες. :lol:


Α!!! ολα και ολα μερικα πραγματα ειναι αδιαπραγματευτα που λεει και ο Αλεξης μας.... :lol:
σημερα πρωι παντως ολα καλα,πηρε μπρος και εκανε διαδρομη στο κεντρο της Αθηνας... με επιστροφη... Εμπιστευομαστε Ιταλια αν και δεν ξερω τι μαρκα ειναι η μπαταρια που εχει πανω... η που ακριβως εχει κατασκευαστει... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#456086
mirage έγραψε:Λογικά Γερμανικη :s_tongue:

< >


Λες?? θα παω αυριο να την ψαξω :lol: ομως συνεχιζει κανονικα να δουλευει... ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι εγινε αυτο ... κανει τοσα πολλα χλμ (32.000 σε 2 χρονια...) σε καθημερινη βαση λειτουργει...