Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#455667
Κίκιζας . έγραψε:To κορυφαιο Volvo εντωμεταξυ, δεν τραβηξε τοσα πολλα βλεμματα στην εκθεση... :whistlink:
Ολοι χαζευαν το XC60...

Κι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ.

Έσβησε από το χάρτη τη Stelvio.

Μιλάμε για αμαξάρα από τα λίγα.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#455676
dstou έγραψε:Ο εσωτερικός της διάκοσμος είναι 6-8 ετών σχέδιο


Δηλαδή πως είναι τα σχέδια των 6 με 8 ετών; :hmmm:


dstou έγραψε:παραείναι μαλακά


Παλιά τα κατηγορούσαν για πολύ σκληρά, Τώρα είναι πολύ μαλακά!!! :s_sarcastic


dstou έγραψε:Καθόλου υβρίδιο


Το λες και καλό.


dstou έγραψε:άκυρος κυβισμός


Όλα αυτής της κατηγορίας είναι από δίλιτρα και πάνω.


dstou έγραψε:Σόρυ, αλλά μόνο για αυτούς που έχουν δαγκώσει για τα καλά τη λαμαρίνα τη βλέπω.


Για αυτούς που απολαμβάνουν την οδήγηση θες να πεις.


sknipper έγραψε:Αναφέρει κανείς αυτό το χαρακτηριστικό στα τεχνικά χαρακτηριστικά;


Κανείς και ποτέ. Ούτε στα πολύ σοβαρά off roaders (π.χ. μεγάλο Discovery).


Όσον αφορά στην εμφάνιση, είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Προχθές είδα στο φανάρι ένα SUV της Volvo (δεν κατάλαβα αν είναι το νέο 60 ή το 90) αλλά εκτός από τα εντυπωσιακά LED ημέρας σχήματος "Σφυρί του Θωρ" δεν μου έκανε καμία άλλη εντύπωση.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#455688
dstou έγραψε:Ναι, είναι γεγονός, είναι πολύ μαούνα το 90άρι. Είχε βέβαια και 2 60άρια στη σειρά. Παρεμπιμτό, ΄κάπου νομίζω ο Βολβοδίας είπε ότι το αμάξι θα το οδηγάει η γυναίκα του στην Αθήνα. Προσωπικά εμένα μου φάνηκε ογκώδες και το 60άρι και σκεφτόμουν ακριβώς αυτό, πως θα πήγαινα με αυτό μέσα στην Αθήνα αν το είχα, δε συζητάω για τη γυναίκα μου.
Άσχετο, η έκθεση είναι παρωδία, πήγα γιατί είχα πρόσκληση από φίλο και τον είδα για λίγο, αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση.
Τι χαζέψει αρκετά στο Golden Hall χθες.
Φοβερό, πανέμορφο και μεγάλο.
Η σύζυγος είπε, δεν το οδηγώ αυτό, είναι τεράστιο .

Προσωπικά έπαθα έρωτα, αν και στα δικά μου θέλω το XC 40 θα ταιριάζει περισσότερο

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By dstou
#455699 Άμα μπεις σε Κόντιακ, Στέλβιο και 60άρι Βόλβο, καταλαβαίνεις πιο σχέδιο είναι πιο παλιό και πιο περισσότερο φρέσκο. Από το μέγεθος της οθόνης, τα γραφικά της ,τα 3 περιστροφικά ρυθμιστήρια για τον κλιματισμό, τα όργανα, κ.α.
Αν σε μια κλίμακα σκληρότητας βάλει κανείς στο ναδίρ τους βαγκέουλες και στο ζενίθ την Τουότα, τα πλαστικά του Στέλβιο και της Τζούλιας είναι κοντά στο κάτω όριο, μπορεί και να ταυτίζονται με αυτό, ελπίζω οι ομοιότητες με τους γερμαναράδες να σταματάνε εκεί.
Δυστυχώς το μαγαζί δεν το βοηθάει αυτός ο κυβισμός για να κάνει τη διαφορά από τους άλλοι. 2.200 πετρέλαιο είναι κάπως. Δεν έχει και 1.800 βενζίνας, αν γινόταν πχ. ξέθαβε τον 1750 και τον ξεσκόνιζε, ίσως να έκανε λίγο σεφτέ, αλλιώς με άλλο σχέδιο απ' την αρχή. Θα έπεφτε με τη μία και η τιμή, η οποία είναι μέσα στα πόδια των άλλων που όμως και μούρη έχουν και τον πελάτη έτοιμο.
Δε συζητάω τι θα γίνει αν η Πεμβέ τολμήσει να πέσει κάτω από τα 2.000, σε λίγο θα ξέρουμε.
Είναι επίσης κάπως να παρουσιάζεται ένα πριμιάρικο αυτοκίνητο στα τέλη του 2017 για να παίξει τα επόμενα 6-8 χρόνια και να μην έχει και υβρίδιο, όταν όλοι πάνε προς τα εκεί πηλαλώντας.
Το καλύτερο το διάβασα από τον γενικό γαμάο της Άλφα στην αμερική : Stelvio is first an Alfa Romeo and then a SUV.
Το οποίο και εξηγεί το βασικό τάργκετ γκρουπ του αυτοκινήτου καλύτερα απ' το οτιδήποτε.
Τελευταία επεξεργασία από dstou και 18 Νοέμ 2017, 22:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#455720
dstou έγραψε:Άμα μπεις σε Κόντιακ, Στέλβιο και 60άρι Βόλβο, καταλαβαίνεις πιο σχέδιο είναι πιο παλιό και πιο περισσότερο φρέσκο. Από το μέγεθος της οθόνης, τα γραφικά της ,τα 3 περιστροφικά ρυθμιστήρια για τον κλιματισμό, τα όργανα, κ.α.


Έχω μπει σε όλα αυτά (όχι σε XC60, αλλά σε XC90). Για μένα ένα εσωτερικό πρέπει να με κάνει να νιώθω άνετα πάνω από όλα για να οδηγήσω και να το χειριστώ ενστικτωδώς. Όλα τα άλλα είναι αδιάφορα εκτός αν είσαι συνοδηγός και χαϊδεύεις τα πλαστικά σαν ανώμαλος. :svivhaha: Χθες οδηγούσα το ταπεινό Φοκουσάκι μου υπό βροχή και ομίχλη (γιατί αν είναι να το χάσω σε υδρολίσθηση, καλύτερα να είναι το φτηνό :innocent: ) σε Ε.Ο. με αρκετή κίνηση και σκεφτόμουν την συζήτηση που είχα με τον καλό μου φίλο τον Κωνσταντίνο (Zeus). Χωρίς να κοιτάω την κονσόλα άναβα και έσβηνα τον κλιματισμό (για ξεθάμπωμα) καθαρά μηχανικά, ενώ το ίδιο έκανα και με την λειτουργία του πίσω θερμαινόμενου τζαμιού και των καθρεπτών που συνδέεται αυτόματα. Με το αριστερό χέρι χειριζόμουν φλας και σινιάλο και ταυτόχρονα με το δεξί τους μπροστά και πίσω υαλοκαθαριστήρες. Θα πει κάποιος ότι τα αφήνεις όλα στην αυτόματη λειτουργία, αλλά δεν έχω βρει ακόμα αυτοκίνητο που τα αυτόματα φώτα και καθαριστήρες με ικανοποιούν, ενώ δεν βρίσκω τον λόγο να είναι μόνιμα κομπλαρισμένος ο συμπιεστής του κλιματισμού όταν δεν τον χρειάζεσαι.


dstou έγραψε:Είναι επίσης κάπως να παρουσιάζεται ένα πριμιάρικο αυτοκίνητο στα τέλη του 2017 για να παίξει τα επόμενα 6-8 χρόνια και να μην έχει και υβρίδιο, όταν όλοι πάνε προς τα εκεί πηλαλώντας.


Μεγάλη στεναχώρια. Φαντάζομαι και την πίκρα εκεί στην Lamborghini. :s_sarcastic


dstou έγραψε:Το καλύτερο το διάβασα από τον γενικό γαμάο της Άλφα στην αμερική : Stelvio is first an Alfa Romeo and then a SUV.
Το οποίο και εξηγεί το βασικό τάργκετ γκρουπ του αυτοκινήτου καλύτερα απ' το οτιδήποτε.


Και νομίζω ότι αυτή ήταν η καλύτερη απάντηση. Αν η Alfa δεν ήταν Alfa, τι στον διάτανο θα ήταν; :roll:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#455782 Μιλάμε για αυτά τα εσωτερικά?

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#455789 Αλεξ το κουμπάκι κατω απο την οθόνη για την αντιθαμβωτικη λειτουργία δεν το είδες στο XC90? :lol:
Εκει ειναι και στο XC60..άσε που μπορείς να κανείς τα παντα με φωνητικές εντολές...το κουμπάκι ειναι στο τιμόνι.


Πλέον διαθέσιμο και το Volvo on call στην Ελλάδα. Έχει και demo το app να το χαζέψει οποίος θέλει. Κατάσταση οχήματος, remote start, parking climate κ.α.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#455793 Η θεση οδηγησης του στελβιο ειναι τυπικη για πισωκινητο. Μου αρεσε που καθησα στην θεση του οδηγου, ποιο λιτη απο του βολβο αλλα ποιο οδηγοκεντρικη. Το προβλημα του Στελβιο ειναι σαν κατασκευη δεν πειθει οτι ειναι αρκετα πλουσιο και στιβαρο για να ανταγωνιστει τα Βολβο, Τα μερσεντες και τα Range Rover. Παρομοιο θεμα ειχε και το προηγουμενο Χ3. Με μικροτερους κινητηρες ομως θα ειχε μεγαλυτερη επιτυχια.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#455812 Does not compute σα σκεπτικο αλλα οκ...

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#455816 Συμφωνώ με τον Άγη ότι η Stelvio δε πείθει.

Για μένα ήταν η απογοήτευση της έκθεσης. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#455817 Δηλαδη τι μικροτερους κινητηρες? 0.9 twinair? Υπαρχει καποιο ανταγωνιστικο με λιγοτερα απο 2λτ?

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#455819
Deleted User 1 έγραψε:Δηλαδη τι μικροτερους κινητηρες? 0.9 twinair? Υπαρχει καποιο ανταγωνιστικο με λιγοτερα απο 2λτ?

< >


Το πρόβλημά μου δεν είναι οι κινητήρες αλλά η συνολική ποιότητα κατασκευής για τα 70+ χιλιάρικα που δίνεις.

Μπαίνεις στο Volvo και καταλαβαίνεις που πάνε τα λεφτά σου, πως να το πω...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#455820 Δε συμφωνω αλλα οκ. Το ποστ μου πηγαινε στο περι μικροτερων κινητηρων.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#455823 O μονος τροπος να το τοποθετησεις σε χαμηλοτερη τιμη ειναι ενας μικροτερος κινητηρας πιστευω. Πχ 1.8