Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#455341
REALZEUS έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Φάπα η όχι την αλήθεια την λένε οι πωλήσεις.

Από αυτά που ακούω πολλοί θαυμάζουν, ελάχιστοι αγοράζουν.

Από το Redmi Note 4


Για τις πωλήσεις πρέπει να ενδιαφέρονται οι λογιστές και οι οικονομικοί διευθυντές κάθε εταιρείας. Εμείς ως petrolheads ενδιαφερόμαστε για το προϊόν και κατά πόσο καλύπτει τις ανάγκες μας.
Καλές οι ανάγκες αλλά πρέπει και το προϊόν να μην απαξιωθεί σε χρόνο μηδέν όπως και να υπάρχει καλή αξιοπιστία.
Πράγματα που η Στελβιο θα πρέπει να αποδείξει.
Μέχρι τότε.....

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#455342 Καλά αυτό το περί αξιοπιστίας όταν έχουμε μέσα Γερμανούς και Άγγλους το εκλαμβάνω ως αστεϊσμό. :lol:

Τώρα αν η υπολειμματική αξία είναι τόσο σημαντική, η αγορά καινούριου αυτοκινήτου είναι εξ' αρχής λανθασμένη κίνηση. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#455365
kyr80 έγραψε:Ρε ποια στέλβιο;;;;
Θα πας σε κανένα βουνό εκδρομή με άλλους, και μόλις βάλεις το κλειδί από την άλφα στο τραπεζάκι του καφέ, θα σε γελάει το σύμπαν. :svivhaha:

Θα είναι οι άλλοι με τα Land Rover, τα Mercedes, τα Land Cruiser κλπ. Και θα πας με το στέλβιο.... :omg: Τα ίδια ισχύουν και για το Volvo πλην XC90



Το τραπεζάκι είναι σοβαρό κριτήριο.
Δεν θα αγόραζα χωρίς έγκριση από αυτό.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#455366 Δεν εννοώ το πουλ μουρ. Χίλιες φορές με niva

.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#455377 Μα αν έχει φτάσει εκεί για να αφήσει το κλειδί σημαίνει ότι τη δουλειά του το αμάξι την έκανε.
Άρα πάλι δεν βλέπω πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#455388 Άλφα ρομεο με τόσα λεφτά, δεν αγοράζω.
Μέχρι τζουλιετα. Αν είναι να κλαίω, ας είναι για λίγα.
Καλώς ή κακώς, ένα καθιερωμένο brand το πληρώνεις περισσότερο από ένα πείραμα.
Υπάρχει μια υπεραξία σε προϊόντα που κατασκευάζει μια καταξιωμένη εταιρεία

.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#455389 ολα μια χαρα ειναι αυτα απο αποψη πουλ μουρ.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#455420
NickTG έγραψε:Μα αν έχει φτάσει εκεί για να αφήσει το κλειδί σημαίνει ότι τη δουλειά του το αμάξι την έκανε.
Άρα πάλι δεν βλέπω πρόβλημα.


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#455480 Tη Stelvio την είδα αρκετά χθες στην Εκθεση.Οκ δε με τρελανε .Είναι λιγο περίεργο το Design τηςαπο μερικές γωνίες φαίνεται να έχει παραπάνω καμπύλες απο οτι πρέπει...
Απο τη στιγμή που δε πάει εκτος δρόμου παιρνεις τη Guilia Veloce Q4 που είχε δίπλα και ήταν κουκλάρα....Χαλαρα πιο ομορφη απο 3αρες Α4 κτλ....Τέλεια βασικά.... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#455638 Την είδα για αρκετή ώρα και εγώ, στην αρχή νόμιζα ότι είναι τρολάρισμα. Ο εσωτερικός της διάκοσμος είναι 6-8 ετών σχέδιο, οι χώροι έτσι κι έτσι, εξωτερική εμφάνιση δεν τρελλάθηκα, μικρή οθόνη, Πολύ καμπύλη και ορατότητα μειωμένη, υλικά επιπέδου Σκόντα Κόντιακ που κάνει τα μισά λεφτά και λιγότερα. Πλήρη ταύτιση με το τελευταίο στα πλαστικά του ταμπιλώ, παραείναι μαλακά σε σημείο να διερωτάσαι πότε θα σκάσουν από τον ήλιο, θάχει γούστο το ΒΑΓΚ να αξιοποιήθηκε εδώ ως μοντέλο. :help:
Καθόλου υβρίδιο, άκυρος κυβισμός για εδώ και για το πετρέλαιο και για τη βενζίνη.Στα πηγαδάκια έξω από Στέλβιο και Τζούλια ο κόσμος γούρλωνε τα μάτια με την τιμή που έβλεπε 71,5 και 78 χιλ.
Σόρυ, αλλά μόνο για αυτούς που έχουν δαγκώσει για τα καλά τη λαμαρίνα τη βλέπω. Το Βολβίδιο φύσαγε δίπλα της.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#455659 Ναι, είναι γεγονός, είναι πολύ μαούνα το 90άρι. Είχε βέβαια και 2 60άρια στη σειρά. Παρεμπιμτό, ΄κάπου νομίζω ο Βολβοδίας είπε ότι το αμάξι θα το οδηγάει η γυναίκα του στην Αθήνα. Προσωπικά εμένα μου φάνηκε ογκώδες και το 60άρι και σκεφτόμουν ακριβώς αυτό, πως θα πήγαινα με αυτό μέσα στην Αθήνα αν το είχα, δε συζητάω για τη γυναίκα μου.
Άσχετο, η έκθεση είναι παρωδία, πήγα γιατί είχα πρόσκληση από φίλο και τον είδα για λίγο, αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#455665 Νομίζω έχουμε θεοποιήσει την αερανάρτηση. Δε λέω καλή χρυσή αλλά προσθέτει βάρος, κόστος, πολυπλοκότητα και αναξιοπιστία.
Και ενώ ψάχνουμε το ύψος από το έδαφος και τις γωνίες που είναι σημαντικοί παράγοντας παραβλέπουμε άλλον. Έχει μεγάλη σημασία και δεν έχει αναφερθεί καθόλου η διαδρομή της ανάρτησης. Και η αερανάρτηση ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι το προσφέρει αν δεν είναι σχεδιασμένη αυτή και το αυτοκίνητο κατάλληλα (ήδη είπατε ότι της AMG δεν κάνει). Αυτό όμως είναι που θα κρατήσει τη ρόδα στο έδαφος για να μπορέσει να δώσει λίγο (ανάλογα με τα διαφορικά-ηλεκτρονικά) έλξη. Και άλλο να έχει 15 πόντους και άλλο 20 εύρος κατακόρυφης κίνησης του τροχού.
Αναφέρει κανείς αυτό το χαρακτηριστικό στα τεχνικά χαρακτηριστικά; Αν όχι μια ιδέα παίρνει κανείς από συγκριτικά βίντεο με τυποιημένες μετρήσεις που βλέπει πόσο ψηλά σηκώνεται στον αέρα μια ρόδα.
Βέβαια μεγάλη διαδρομή ανάρτησης μπορεί να είναι κάνει το όχημα πιο επιρρεπές σε πλεύσεις εντός δρόμου αν δεν έχει καλό έλεγχο.

Το μειωμένο βάρος (που αναφέρθηκε για την Stelvio) αν είναι αποτέλεσμα σοβαρής μελέτης και χρήσης υλικών μειωμένου βάρους έχει καλώς. Αν όμως είναι αποτέλεσμα απλούστευσης και έλλειψης προσοχής σε λεπτομέρειες ή υλικών πχ σε τσιμούχες, μονώσεις, υποπλαίσια (που θα προσφέρουν ηχομόνωση, θερμομόνωση, μείωση κραδασμών και συνολικά ανώτερη ποιότητα κύλισης/ταξιδιού) τότε χάνει σε μεγάλο μέρος την αξία του και την όποια premium αύρα.