- 18 Νοέμ 2017, 19:52
#455665
Νομίζω έχουμε θεοποιήσει την αερανάρτηση. Δε λέω καλή χρυσή αλλά προσθέτει βάρος, κόστος, πολυπλοκότητα και αναξιοπιστία.
Και ενώ ψάχνουμε το ύψος από το έδαφος και τις γωνίες που είναι σημαντικοί παράγοντας παραβλέπουμε άλλον. Έχει μεγάλη σημασία και δεν έχει αναφερθεί καθόλου η διαδρομή της ανάρτησης. Και η αερανάρτηση ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι το προσφέρει αν δεν είναι σχεδιασμένη αυτή και το αυτοκίνητο κατάλληλα (ήδη είπατε ότι της AMG δεν κάνει). Αυτό όμως είναι που θα κρατήσει τη ρόδα στο έδαφος για να μπορέσει να δώσει λίγο (ανάλογα με τα διαφορικά-ηλεκτρονικά) έλξη. Και άλλο να έχει 15 πόντους και άλλο 20 εύρος κατακόρυφης κίνησης του τροχού.
Αναφέρει κανείς αυτό το χαρακτηριστικό στα τεχνικά χαρακτηριστικά; Αν όχι μια ιδέα παίρνει κανείς από συγκριτικά βίντεο με τυποιημένες μετρήσεις που βλέπει πόσο ψηλά σηκώνεται στον αέρα μια ρόδα.
Βέβαια μεγάλη διαδρομή ανάρτησης μπορεί να είναι κάνει το όχημα πιο επιρρεπές σε πλεύσεις εντός δρόμου αν δεν έχει καλό έλεγχο.
Το μειωμένο βάρος (που αναφέρθηκε για την Stelvio) αν είναι αποτέλεσμα σοβαρής μελέτης και χρήσης υλικών μειωμένου βάρους έχει καλώς. Αν όμως είναι αποτέλεσμα απλούστευσης και έλλειψης προσοχής σε λεπτομέρειες ή υλικών πχ σε τσιμούχες, μονώσεις, υποπλαίσια (που θα προσφέρουν ηχομόνωση, θερμομόνωση, μείωση κραδασμών και συνολικά ανώτερη ποιότητα κύλισης/ταξιδιού) τότε χάνει σε μεγάλο μέρος την αξία του και την όποια premium αύρα.
aka onyx !