Εγώ μόνο τα luxury Pakets εχω ανοίξει και εχω παίξει, δεν βλέπω το λόγο για επιδόσεις σε τέτοιο αμάξι
Επιστρέφοντας στις τιμές πάντως, θυμήθηκα ένα συγκριτικό στην Ολλανδία όπου ένα fully loaded 2.0tfsi Q5 κόστιζε 96Κ και το αντίστοιχο Τ5 XC60 92..μικρή διαφορά.
Επομένως τώρα που το ξανασκέφτομαι, για τις εδώ τιμές παίζει η διαφορά να βγαίνει απο τους φόρους που όπως ξέρετε μπαίνουν και σε κάθε έξτρα..μπορει να ειναι βέβαια και απλά brand name που όπως και να το κάνουμε στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει καλύτερο η volvo σε σχέση με την Ελλάδα..
< >
KiloMeater έγραψε:Μα τι τα κοιτάτε τα Sports πακέτα σε τέτοιο αυτοκίνητο ...
Εγώ μόνο τα luxury Pakets εχω ανοίξει και εχω παίξει, δεν βλέπω το λόγο για επιδόσεις σε τέτοιο αμάξι
Βελτιώνει την λειτουργία του κιβωτίου/κινητήρα σε sport mode...βασικά ομως συμφωνούμε, όπως άλλωστε και η υπόλοιπη αγοραστές στην Ευρώπη που το προτιμούν όντας άνετο κι όχι σπορ.
Απλά αν κάποιος το θέλει σπορ, μπορει να το έχει στα ίδια επίπεδα με τα ανταγωνιστικά μοντέλα ( r-design, polestar, performance ελαστικά)
< >
Zeus έγραψε:Ναι, κι εδώ κρύβεται υπερτατη |λογοκρισία| της volvo. Αν θελεις καλύτερη απόκριση απο κιβώτιο/κινητήρα ειναι απαραίτητο.. δεν ειναι τα άλογα που κερδίζει (γιατί ειναι αστεία) αλλα το software που το μεταμορφώνει, ειδικά όπως λένε το κιβώτιο. Και προφανως ειναι επιλογή τους να συμπεριφέρεται χωρις ετσι. Στην Αμερική κράζουν ήδη απο τα 90ρια γι αυτό.
< >
Δια καπου διαβασα ότι Βολβο και Πολσταρ χωρισαν.
https://youtu.be/d8ePcYE528c
ΥΓ: Το νέο συναρμολογείται στο Torslanda στη Σουηδία..
100 κιλα ροπη...το ξεφτιλισανε!
https://www.polestar.com/polestar-1/