- 13 Οκτ 2017, 07:09
#443027
Φορτηγό Mερσεντέ 814 ξεκινάμε με αυτά τα καλώδια, και το σηκώνει στον αέρα.
Ο κυριότερος λόγος που χρησιμοποιείται αλουμίνιο είναι το κόστος, αφού κοστίζει 4 φορές λιγότερο από τον χαλκό
στο ίδιο βάρος, ενώ έχει 'μόνο' 40% μικρότερη αγωγιμότητα. Ο χαλκός έχει 3πλάσιο ειδικό βάρος από το αλουμίνιο, ήγουν άμα βάλεις π.χ. την ίδια ποσότητα αλουμίνιο έχεις ρίξει το κόστος της πρώτης ύλης 4 φορές και έχεις πολύ μεγαλύτερη ικανότητα παροχής ρεύματος αφού η διατομή είναι αισθητά μεγαλύτερη (λυνξ).
Τα χοντρά καλώδια της ΔΕΗς σε παροχές σε πολυκατοικίες είναι 100% αλουμίνιο εδώ και δεκαετίες.
Εδώ έχουμε κράμα χαλκός-αλουμίνιο, όπου ο χαλκός είναι εξωτερικός για καλύτερη αγωγιμότητα στα άκρα.
Δεν θα προσδιορίσεις κάτι βλέποντας πόσο χοντρό είναι το καλώδιο. Και στο φινάλε αν είναι λεπτό (αυθαίρετη διαπίστωση, πόσο λεπτό, υπάρχει όριο?), αλλά έχει πολύ χαλκό %, τι κάνουμε τότε?
Και δεν αφήνει να εννοηθεί τίποτις το Λιντλ, γράφει σε 5 γλώσσες : πυρήνας αλουμινίου με επίστρωση χαλκού.
http://eclass.teipat.gr/eclass/modules/document/file.php/487154/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%A5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD2.pdf3) τα γυρνάω πίσω, παίρνω τα χρήματα και πάω καυκά και φτιάχνω ένα σετ της προκοπής.
Υπάρχει και εναλλακτική 4:
Δεν τα γυρίζεις, τα κρατάς. Πας και στον Καυκά και αγοράζεις υλικά και φτιάχνεις και ένα σετ δια χειρός και τα τσεκάρεις σωστά
και τα δύο για να δεις τι ψάρια έπιασες. Μας γράφεις τα αποτελέσματα και τον σωστό λογαριασμό του εγχειρήματος για να κρίνουμε και εμείς.
Παρεμπιμπτό, για τι αμάξι προορίζονται αυτά τα καλώδια εκκίνησης?