Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#442942 Καλώς ορίζω κι εγώ!!!

Από τη στιγμή που πάρθηκε η απόφαση να πουληθεί το Evo νομίζω ότι η σπορ συμπεριφορά έχει πλέον ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα. Υπό αυτό το πρίσμα είτε Stelvio ή Macan με την F Pace να ακολουθεί.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#442948 Ξέρω ότι δε με ρώτησες, αλλά αν ήμουν στη θέση σου, θα κρατούσα το Μήτσο και θα χτύπαγα κάτι με τα μισά λεφτά. Δηλαδή θεωρώ ότι η επιπλέον απόλαυση που θα καρπωθείς από ένα τζιπ των 80-90Κ (σε σχέση με ένα των 40-45) είναι πολύ λιγότερη από το φθηνό τζιπ + Μήτσο.
Άβαταρ μέλους
By nass
#443009 Μέρος ντέφτερον:

Οι προδιαγραφές εξοπλισμού που με ενδιαφέρουν δεν περιλαμβάνουν τις περισσότερες από τις σημερινές ηλεκτρονικές ευκολίες (που διαβάζω σε άλλα θέματα ότι είναι εκ των ων ουκ άνευ :dizzy: ) δηλαδή: κάμερες, αισθητήρες, ηλεκτρικά καθίσματα (αν και τα περισσότερα της λίστας έχουν ήδη ΟΚ θα τα ανεχτώ...) ή καθίσματα θερμαινόμενα-ψυχόμενα-μασαζόμενα, navi, 18 ηχεία (μια μεγάλη οθόνη θέλω είναι και η ηλικία :s_tongue ένα Bluetooth για το τηλέφωνο και ένα USB για τη μουσική μου), αυτόματα παρκαρίσματα, αλλαγές λωρίδων, φωτισμοί εσωτερικού, πανοραμικές οροφές κοκ.
Πλην των άκρως απαραίτητων της προηγούμενης δημοσίευσης, να βάλω στα ενδιαφέροντα (για μένα πάντα): 18άρες ζάντες (σχετικό με τις εκτός δρόμου δυνατότητες δηλ. δεν με ενδιαφέρουν 20-21-22-- κτλ. τεράστιες ζάντες και κάτι 19άρες που κυκλοφορούν σε πακέτα εξοπλισμού όπως το R-Design της Volvo τις ανέχομαι και αυτές :) ), κάπως πιο ενδιαφέρον εσωτερικό (σημαντικό, το βλέπεις συνέχεια) και κανάς ψηφιακός πίνακας οργάνων στυλ Audi ή Volvo και τέλος μεταλλικό χρώμα.
Και φυσικά ολες οι σχετικές με την οδήγηση ηλεκτρονικές ευκολίες όπως ρυθμιζόμενης σκληρότητας αναρτήσεις, αερανάρτηση (και πάλι σχετικό με το εκτός δρόμου, πρακτικά ο πιο ρεαλιστικός τρόπος να έχεις εκτός δρόμου δυνατότητες χωρίς να είναι βάρκα-γιαλό στην άσφαλτο), torque vectoring συστήματα, ενισχυμένα φρένα, TPMS και cruise control (όχι όμως adaptive θέλω τις αποφάσεις αλλαγής κινηματικής κατάστασης να τις παίρνω εγώ)

Με βάση τα παραπάνω έφτιαξα τα παρακάτω configuration. Περιλαμβάνεται και μία αξιολόγηση κάθε αυτοκινήτου χωρίς ακόμα να τα έχω οδηγήσει (πλην μιας σύντομης επαφής πέρισι με την GLC) με βάση ό,τι έχω διαβάσει ή δει στο Internet και σε περιοδικά. Δηλ. Γρηγόρης Κίκιζας mode :lol: Το επόμενο διάστημα θα κανονίσω test drive. Το πρόβλημα όμως είναι ότι όλα αυτά τα αυτοκίνητα έχουν test drive σε Diesel :help: και όλοι είναι απρόθυμοι για test drive περισσότερο από το γύρο του τετραγώνου με τον πωλητή δεξιά -βέβαια είναι δύσκολο να δώσει κανείς 60Κ χωρίς ουσιαστικά να έχει οδηγήσει το αυτοκίνητο. Θα δούμε ως προς αυτό και σίγουρα είναι κριτήριο επιλογής.

Εχουμε και λέμε λοιπόν:

Porsche Macan
Το configuration (πέραν της αερανάρτησης) περιλαμβάνει:
18άρες ζάντες της Macan S, δερμάτινα καθίσματα-ταμπλό-κονσόλα-"τεμπέλη" (όχι το υπόλοιπο σαλόνι), συναγερμό, Xenon, PASM, PTV+, Sport Chrono (ως εργοστασιακό retrofit μόνο το software και το κουμπί Sport+ χωρίς το γελοίο χρονόμετρο στο ταμπλό για ένα SUV 2 σχεδόν τόνων :svivhaha: ), πίσω αεροσακους, μεταλλικό, ηλεκτρική πόρτα αποσκευών.
Να σημειώσω ότι η Porsche είναι η μόνη που δεν μου έδωσε κανονική εκτυπωμένη προσφορά αλλά έναν τιμοκατάλογο με τα έξτρα (3 σελίδες :s_yes ) με χειρόγραφο τσεκ δίπλα στις επιλογές και χειρόγραφο άθροισμα στο τέλος :s_crazy
Παράδοση σε 4-5 μήνες.

(+) Porsche (από άποψη τεχνολογίας και petrolhead-ισμού)
(+) Ο,τι πιο σπορ σε στήσιμο σε SUV (τηρουμένων των αναλογιών φυσικά, δεν είναι ούτε Cayman ούτε Evo)
(+) Ικανή και εκτός δρόμου ιδίως με την αερανάρτηση
(+) Εξαιρετικά ηλεκτρονικά καλούδια (PASM, PTV+)
(+) Ωραία εξωτερική εμφάνιση στυλ Porsche

(-) Porsche (από κοινωνική και φυσικά οικονομική άποψη)
(-) Παλιά πλατφόρμα (προηγούμενο Q5) αν και δεν προβλέπεται αντικατάσταση πριν το 2022+
(-) Μέτριες επιδόσεις για Porsche αν και ΟΚ με τα μέτρα της κατηγορίας
(-) Βασικό μοντέλο (το 2.0Τ)
(-) Σχετικά φτωχός βασικός εξοπλισμός (μα φώτα αλογόνου ? :slap: ) αλλά βέβαια μπορείς να το κάνεις ό,τι θέλεις με τα αντίστοιχα €€€
(-) Ακριβό (και CapEx και OpEx)
(-) Μέτριοι χώροι πίσω επιβατών

(Νομίζω ότι αν πάω σε αυτή την επιλογή την άλλη μέρα κατευθείαν για ECU reflash (όχι piggyback :s_hang ) για 280-300 άλογα, επιπλέον κόστος 1000-1500)

Jaguar F-Pace
Το configuration περιλαμβάνει (δεν έχει αερανάρτηση):
Ζάντες 19'' (πάνε με το πακέτο R-Design που συμφέρει γιατί 2-3 πράγματα να βάλεις στο βασικό πακέτο Prestige το κόστος ξεπερνά αυτό του R-Design), μεγαλύτερα φρένα 350 mm μπροστά, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, εσωτερικό φινίρισμα αλουμινίου, δερμάτινα καθίσματα (στο R-Design), λεπτή ρεζέρβα, Adaptive Surface Response (περιλαμβάνει και torque vectoring) + Adaptive Dynamics (ρυθμιζόμενη σκληρότητα) + Configurable Dynamics (προγράμματα), μεταλλικό.
Παράδοση σε 3 μήνες.

(+) Μαζί με τη Stelvio, ό,τι πιο σπορ σε στήσιμο μετά τη Macan
(+) Καλοί χώροι επιβατών και πολύ καλός χώρος αποσκευών
(+) Καλές επιδόσεις (έκδοση 300 hp)
(+) Ωραίο εσωτερικό

(-) Jaguar (με την έννοια ότι "είδε φως και μπήκε" στα SUV)
(-) Μηδενικές δυνατότητες εκτός δρόμου, ούτε αερανάρτηση ούτε off-road πρόγραμμα, ο πωλητής είπε να το ξεχάσω αν θέλω να πάω εκτός δρόμου (βέβαια το 'χε δίπορτο επειδή πουλάει και Land Rover :whistlink: )
(-) Παρουσία μάρκας στην Ελλάδα πρακτικά ανύπαρκτη (2 σημεία πώλησης service σε όλη την Αθήνα και τα 2 μακριά από το σπίτι μου)
(-) Υπερβολικά μακρύ καπό με αποτέλεσμα να έχει χειρότερους χώρους από το 20 cm κοντύτερο Disco Sport και οι αναλογίες είναι "κάπως" :hmmm: γενικά φατσικά δεν με εμπνέει

Land Rover Discovery Sport
Το configuration περιλαμβάνει (δεν έχει αερανάρτηση που είναι κάπως κουφό για τη συγκεκριμένη μάρκα):
18'' ζάντες (το πακέτο HSE κανονικά έχει 19'' αλλά, σε αντίθεση με τη Jaguar, μπορείς να επιλέξεις και 18'' όμως δεν σου δίνει λεφτά πίσω :lol: ), μεταλλικό, δερμάτινα-Xenon και κάτι σαχλαμαρίτσες στυλ αισθητήρες είναι στο πακέτο, μικρή ρεζέρβα, Active Driveline (torque vectoring) και Adaptive Dynamics.
Παράδοση: 3 μήνες.

(+) Land Rover (με την έννοια της ειδικευμένης στο off-roading μάρκας και με συνεπή πολυετή παρουσία)
(+) Καλές επιδόσεις (έκδοση 300 hp)
(+) Το ικανότερο από όλα στο χώμα
(+) Οι μεγαλύτεροι χώροι και αποσκευών και επιβατών
(+) Το μικρότερο μέγεθος 4.5 μέτρα σε σύγκριση με τα 4.7 των υπόλοιπων (σε συνδυασμό με τους χώρους είναι :thumbsup: )
(+) Ωραίο και ιδιαίτερο σχήμα ιδίως από μπροστά (σχεδιαστικά σκίζει η Land Rover νομίζω τα τελευταία χρόνια)

(-) Μεγάλες κλίσεις, μαλακό και εν γένει μέτρια συμπεριφορά στην άσφαλτο (το τίμημα των χωμάτινων ικανοτήτων χωρίς αερανάρτηση)
(-) Παρουσία μάρκας στην Ελλάδα (ίδια με Jaguar)
(-) Επιφυλάξεις για την αξιοπιστία

(BTW κάθισα και σε ένα Evoque... από χώρους χάλια...)

Mercedes GLC
Το configuration (πέραν της αερανάρτησης) περιελάμβανε:
18'' ζάντες, εσωτερικό AMG (επενδύσεις αλουμινίου, άλλο τιμόνι), εξωτερικό off-road (άλλοι προφυλακτήρες με καλύτερες γωνίες, ποδιές), off-road engineering (προγράμματα off-road), μεγαλύτερα δισκόφρενα μπροστά, Android auto, προβολείς LED (το βασικό έχει αλογόνου... και δεν υπάρχουν Xenon), πίσω αερόσακους, μεταλλικό χρώμα.
Παράδοση: 3 μήνες.

(Σημείωση: η τιμή που έβαλα στην προηγούμενη δημοσίευση ήταν για καθίσματα με συνθετικό δέρμα + ύφασμα. Για δερμάτινα: +€2153. Συγνώμη)

(+) Mercedes (νομίζω η μάρκα δεν έχει καμιά σχέση με την παλιά, και τεχνολογικά και σχεδιαστικά)
(+) Καλοί χώροι επιβατών
(+) Σοβαρές ικανότητες εκτός δρόμου (μαζί με Macan ή ίσως και μπροστά από αυτήν και πίσω ή ίσως και κοντά από Land Rover)
(+) Τεράστιες δυνατότητες παραμετροποίησης και εξοπλισμού
(+) Καλούτσικο (για Mercedes) VFM

(-) Κλίσεις και υποστροφή και εν γένει βαρετή συμπεριφορά στην άσφαλτο
(-) Συνηθισμένη εμφάνιση σε σχέση με κάποια άλλα της παρέας (εμένα πάντως μου αρέσει)

Alfa Romeo Stelvio
Το configuration περιελάμβανε (δεν έχει αερανάρτηση):
18'' ζάντες, οθόνη 7'' (η βασική είναι μικρότερη), κόκκινες δαγκάνες φρένων (σπορ... αμ πως :s_yes ), frequency selective damping (ρυθμιζόμενη σκληρότητα ανάρτησης), paddles στο τιμόνι, σπορ τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου, μεταλλικό, ηλεκτρική πόρτα αποσκευών.
Παράδοση 2.5-3 μήνες.

(+) Μαζί με την F-Pace, ό,τι πιο σπορ σε στήσιμο μετά τη Macan
(+) Εμφάνιση
(+) Καλό VFM

(-) Alfa Romeo (πρώην μάρκα, με θλίβει που το λέω αλλά ΙΜΟ ισχύει)
(-) Ανύπαρκτες δυνατότητες εκτός δρόμου, κανένα πρόγραμμα off-road
(-) Σε αντίθεση με όλα τα άλλα της λίστας, δείχνει σαφώς ότι είναι μια ογκωδέστερη, βαρύτερη, ακριβότερη Giulia, καμιά τεχνολογική ή άλλη πλην της εμφάνισης διαφοροποίηση μοντέλου (γιατί να μην πάρει κανείς μια Giulia ?)
(-) Το μπλοκέ που προσφέρεται για τη Giulia δεν προσφέρεται για τη Stelvio
(-) Περιορισμένη λίστα εξοπλισμού (αν και έχει αρκετά στάνταρ)
(-) Επιφυλάξεις αξιοπιστίας
(-) Μεταπώληση ?

Volvo XC60
Το configuration (πέραν της αερανάρτησης) περιελάμβανε:
Ζάντες 19', διαφορετικοί πιο σπορ προφυλακτήρες, σπορ καθίσματα (όλα πάνε με το R-Design πακέτο), Android Auto (αν και ο πωλητής μου είπε ότι "η Google δεν το έχει ενεργοποιήσει" :hmmm: ), ηλεκτρική πόρτα αποσκευών και ένα φανταστικό γαλάζιο χρώμα (στο κατάστημα της Αργυρούπολης)

(+) Volvo (ανέκαθεν τη συμπαθούσα αλλά τα τελευταία χρόνια επί Κινέζων "σκίζει" :superman: )
(+) Καλές επιδόσεις (για το Τ6 των 310 hp)
(+) Ξεχωριστό και "φρέσκο" εσωτερικό
(+) Καλοί χώροι επιβατών
(+) Το μικρότερο κόστος
(+) Το καλύτερο VFM της παρέας
(+) Πολύ καλά καθίσματα
(+) Το μόνο με ψηφιακό πίνακα οργάνων

(-) Βαρετή οδική συμπεριφορά
(-) Εμφάνιση κάπως στη σκιά του XC90
(-) Κανείς ποτέ και πουθενά δεν ανέφερε τη λέξη "off-road"
(-) Επιφυλάξεις αξιοπιστίας (για το Τ6 -αν και ο Zeus ως ειδικός Volvo-λόγος λέει ότι δεν υπάρχει θέμα)
(-) Υπερβολική έμφαση στις ηλεκτρονικές νταντάδες :lol: και τα συστήματα ασφαλείας που στρίβουν το τιμόνι για σένα :s_whiteflag
(-) Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε τα καθίσματα και το εσωτερικό του R-Design

Αυτά προς το παρόν, θα επανέλθω (προς το παρόν αποκλειστικά για αυτό το θέμα, δε νομίζω ότι χρειάζεται στα υπόλοιπα) με νέες πληροφορίες όταν τα οδηγήσω.

dimsabas έγραψε:Ξέρω ότι δε με ρώτησες, αλλά αν ήμουν στη θέση σου, θα κρατούσα το Μήτσο και θα χτύπαγα κάτι με τα μισά λεφτά. Δηλαδή θεωρώ ότι η επιπλέον απόλαυση που θα καρπωθείς από ένα τζιπ των 80-90Κ (σε σχέση με ένα των 40-45) είναι πολύ λιγότερη από το φθηνό τζιπ + Μήτσο.


Ενα άτομο 2 αυτοκίνητα + μηχανή ? Υπερβολή νομίζω και πεταμένα λεφτά στο δρόμο (όχι ότι αυτά που συζητάμε δεν είναι... :) )
(Και δηλαδή τι "τζιπ" να πάρει κανείς με 40-45 χιλιάρικα ? :hmmm: καμιά Χ1 ? :svivhaha: )
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#443010 Ποθενες προεκυψε το Macan ως σοβαρο off roader? :hmmm: Δε νομιζω οτι φτανει μονο και μονο η αεραναρτηση. Απο τη λιστα μονο το LR μπορει να θεωρει ικανο off roader. Τα υπολοιπα ειναι υπερυψωμενα σενταν.

Sent from my S8+
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#443011
nass έγραψε:Μαζί με την F-Pace, ό,τι πιο σπορ σε στήσιμο μετά τη Macan


Καθώς ούτε εγώ τα οδήγησα, σε περιοδικίστικο mode επίσης ( :lol: ) θα φέρω αντίλογο:

Η Stelvio, ειδικά σε σχέση με τον εξοπλισμό της, είναι σαφώς πιο φθηνή από τον ανταγωνισμό. Και για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες μπορεί η Alfa Romeo να ισχυριστεί βάσιμα ότι ο ανταγωνισμός της είναι και μια Porsche (η δίλιτρη Macan). Και φυσικά η BMW X4. Σε σχέση με τις οποίες σε κάποια σημεία εξακολουθεί να πάσχει (βλέπε ποιότητα, συναρμογή, ηλεκτρονικά), σε άλλα είναι ισάξια και σε κάποια καλύτερη. Ειδικά στις επιδόσεις και στην οδική συμπεριφορά.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -20-280-q4
Άβαταρ μέλους
By pik.
#443012 Επειδη έχω οδηγησει τα Volvo,,Macan και Range,αν μπορεις δες και το Velar αν και δεν ξερω τιμες.

Απο ολα αυτα πρεπει να αποφασισεις αν δινεις bonus σε εξοπλισμο ή σε κατι άλλο σε προσανατολισμο,γιατι σε σπορτιφ η Macan ειναι σε αλλη κατηγορια οπως και σε ποιοτητα.

Για μενα κοιταζε Πορσε ή GLC. :oops:

αυτα τα δυο θα κοιταζα εγω.
Μια εποχη πριν παραγγειλω το Tesla 3 ειχα οδηγησει ολα τα SUV πριν την Stelvio,η οποια παει ΠΟΛΥ καλα εδω στη Μπολωνια αλλά δεν εχω αποψη γιατι δεν την εχω οδηγησει.

Μαλλον πρεπει να ξεκαθαρισεις μεσα σου ακριβως τι θελεις,σε αυτη την κατηγορια έχει για ολους και ολες τις επιλογες. :iconcool:
σπορτ,ασφαλη με λιτο προσανατολισμο,οφφ ροουντ,λουσο κλπ.
Ομως ,αν μου επιτρεπεις,αφου μπορεις να νιωσεις την αισθηση Porsche τοτε γιατι οχι;

Ενα κλικ σαν κατασκευαστης πανω απο ολους τους αλλους που ανεφερες.

αρα.
1.Macan
2.GLC
3.Stelvio γιατι βλεπω να πουλαει πολυ εδω και συνηθως δεν κανουν λαθη οι Μπολονεζοι. :lol:


PS κριμα που οι τιμες τις Λεβαντε φανταζομαι ειναι στο Θεο ε. :x
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#443031 @nass
Γιατι δεν έβαλες αερανάρτηση και στο Volvo configuration ?

Γενικά απο αξιοπιστία οι αεραναρτησεις τι λένε;
Υπόψην εχω αμάξι με υδροπνευματικη τώρα (C5)
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#443034 Πολύ αναλυτικά όλα !!!!
Καλύτερα και από πωλητής αυτοκίνητων !

Να είσαι καλά !

Αυτά δεν πωλούνται ελαφρώς μεταχειρισμένα ;
Εννοώ ενός δύο ετών ;;
Αν έχουν 60.000-70.000 ευρώ καινούργια... δε θα έπρεπε να βλέπουμε και κανένα στα 40.000 μεταχειρισμένο;

Επίσης η E Pace τι έγινε ; ¨Ήρθε ; Πόσο κάνει και τι κατηγορία είναι ; Με ποιο συγκρίνεται ;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#443035 @nass : Μήπως θα ήταν καλύτερο να πήγαινες σε τίποτα υπερυψωμένο SW?
Ήρθε χθες ένας ασθενής μου με ένα ολοκαίνουργιο V90 cc και ήταν απίστευτο...
Αερανάρτηση παίρνει και το Α4 πλέον εκτός του Α6 allroad.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#443058 Αρχικά :s_howdy long time! :s_howdy

Προσωπικά θα πήγαινα μάλλον σε πόρσε με αυτά τα δεδομένα που θέτεις, καθώς νομίζω είναι το μόνο που καλύπτει και το εντός δρόμου και το εκτός (προφανώς με συμβιβασμούς και τα δύο). :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443093 Kαταρχας, καλως επανηλθες nass! :)

Xαιρομαι που τελικα ακολουθησες το "Γρηγόρης Κίκιζας mode" :lol: με εκτενη ενημερωση απο διαφορετικες πηγες και φυσικα αναμενω να ολοκληρωσεις την διαδικασια, πραγματοποιωντας οπωσδηποτε ενα td με τα αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν περισσοτερο.

Με εχουν καλυψει οι περισσοτεροι προλαλησαντες, στεκομαι λιγο περισσοτερο και συμφωνω απολυτως με τα λεγομενα του pik, στο σημειο που αναφερει οτι καλο θα ηταν να ζυγισεις τις προτεραιοτητες ως προς το ποια/ποιες απο τις βασικες παραμετρους θελεις περισσοτερο, σε μεγαλυτερο βαθμο, δηλαδη 1) σπορ συμπεριφορα , 2) δυνατοτητες εκτος δρομου , 3) συνολικη αισθηση ανεσης, πολυτελειας

Εφοσον καταληξεις με αυτες τις προτεραιοτητες (νομιζω οτι ο νεος παραγοντας "ε" , πωλησης του Evo X δηλαδη, παραπεμπει σε πρωτη προτεραιοτητα την μεγιστη δυνατη σπορ συμπεριφορα σε Suv) και φυσικα παρεις εστω μια γευση απο τα 3-4(?) αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν περισσοτερο, πιστευω οτι θα ξεχωρισεις ευκολα πλεον αυτο που ταιριαζει ακριβως με τις αναγκες σου.

Προφανως τα περισσοτερα απο τα υποψηφια που αναφερθηκαν, για εμενα ουσιαστικα, η Macan, η F-Pace, Stelvio και GLC (θα ελεγα και το Velar, αλλα φαινεται απο διαφορα πρωτα reviews οτι βασικο του χαρακτηριστικο ειναι η μεγιστη παρεχομενη ανεση-πολυτελεια και σχεδον καθολου ο σπορ χαρακτηρας, συν το οτι μαλλον θα ξεφευγει τιμολογιακα σε σχεση με τα υπολοιπα που σε ενδιαφερουν στις συγκεκριμενες εκδοσεις ισχυος-εξοπλισμου) ειναι αυτα που θεωρω οτι συγκεντρωνουν στο μεγιστο βαθμο ολα αυτα τα χαρακτηριστικα που σε ενδιαφερουν.

Ως nass λοιπον, εσυ και μονο ξερεις και θεωρω οτι θα ξερεις ακομα καλυτερα, απο την στιγμη που τα πας μια βολτα, εστω για λιγο και εστω σε εκδοσεις οτι να ναι, ειτε απο πλευρας καυσιμου-ισχυος, ειτε και εξοπλιστικης εκδοσης. Φυσικα και η εμφανιση, αυτο που σου αρεσει εσενα περισοτερο, μεσα-εξω θεωρω οτι θα ειναι αλλος ενας καθοριστικος παραγοντας επιλογης.

Απο την πλευρα μου παντως, ως Γρηγορης και με βαση την πληροφορηση και μονο που εχω για τα παραπανω, καθοτι δεν τα εχω οδηγησει, η σειρα προτιμησης με βαση τις παραμετρους που εχεις θεσει, θα ηταν:
1) Macan 2) F-Pace 3)GLC 4)Stelvio

Aναμενουμε εντυπωσεις απο επερχομενα test drive!
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#443099 Επειδη off road δεν σημαινει εκτος ασφαλτου αλλα εκτος δρομου, αν υπαρχουν σοβαρες απαιτησεις πανω σε αυτο τοτε Land Rover. Μονοδρομος!
Αν σημαινει ομως χωματοδρομους και χιονισμενες επιφανεις τοτε Macan για την σπορ αισθηση και μια τετραδα λαστιχα M+S για τα υπολοιπα.

ΥΓ. Στην πρωτη περιπτωση ισως παιζει και η Μερκ, ενω στην δευτερη ισως και η Stelvio.

ΥΓ 2. Καλως ηρθες ξανα. :s_howdy