Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#442296 Η ήταν πολλά τα κιλά και δεν έκανες σωστά την κίνηση. Το στήθος πχ, θέλει ασκήσεις που γίνονται σωστές εκτάσεις.
Στους ώμους ο κανόνας είναι να κανείς με το 1/2 των κιλών που θεωρείς καλά.

Άσε που στο πλοίο -φαντάζομαι- είσαι πιο συγκεντρωμένος, δεν χαζεύεις κωλαρακια ( η χαζεύεις αντρικά μέρες που είναι :shifty: :lol: )
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#442956 Μπορεί κάποιος να μου υπολογίσει τα γραμμάρια πρωτεΐνης που έχω καταναλώσει σήμερα;

1) ελληνικός διπλός κουπάτος με 60g ταχίνι
2) τοστ μαύρο ψωμί γαλοπούλα-τυρί
3) 1 scoop πρωτεΐνης με 12.6g πρωτεΐνη
4) μια χούφτα ξηροί καρποί (φουντούκια, καρύδια, αμύγδαλα, σταφίδα)
5) μοσχάρι κοκκινιστό κατσαρόλας με πατάτες γιαχνί + 2 φέτες μαύρο ψωμί + λίγη τομάτα και μετά λίγο σταφύλι
6) 1 ρόδι
7) 3 καλαμάκια κοτόπουλο σκέτα + 3 κ.γ. τυρί κότατζ
8) 1 scoop πρωτεΐνης 12.6g

Αυτά έχω φάει μέχρι και πριν λίγο.

Εδώ και λίγο καιρό έχω προσπαθήσει να πάρω κιλά μυικού όγκου. Είμαι μεταξύ 86 και 87 κιλά. Ο γυμναστής μου είπε ότι για κάθε κιλό μου, χρειάζομαι 1.5g πρωτεΐνης για να πετύχω αυτό που θέλω. Χοντρικά θέλω τουλάχιστον 130g πρωτεΐνης.
Μου είπε ότι θα πάρω λίγο λίπος, το έχω δει και από το μετρητή της ζυγαριάς μου έστω και αν λέει παπατζονούμερα, αλλά αυτό δεν με νοιάζει.
Με νοιάζει να αναπτυχθώ αρχικά και το καλοκαίρι θα χάσω το λίπος.

Παίδες και εγώ τώρα μαθαίνω διάφορα. Αν πω και καμιά παπαριά, συγχωρήστε με.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#442974 Πολλά φρούτα και ψωμιά βλέπω και λίγη πρωτείνη εκτός σκόνης.


Χτυπά μισό κιλό κρέας-κοτοπουλο-ψαρι μαγειρεμένο την ημέρα και κάνα 2 αυγά και θα σαι ποπα. Τα 1,5 κλπ δεν λένε και πολλά αν δεν ξέρεις ακριβώς πόσα καθαρά μυϊκά κιλά είσαι και δεν είσαι όλη μέρα με την ζυγαριά και τους υπολογισμούς.

Ταχινια, ξηροκαρπια, μέλια κλπ νομίζω είναι αχρείαστα και τζάμπα συμπυκνωμένες θερμίδες, όπως και τα ψωμιά.
Με πατάτα, ρύζι, μακαρόνι γεμίζει το στομάχι περισσότερο και παίρνεις και ενέργεια. Η ποσότητα εξαρτάται από το πόση ενέργεια χρειάζεσαι καθημερινά.

Επίσης τα συχνά και πολλά γεύματα είναι μύθος, φάε όσες φορές θέλεις αρκεί το ισοζύγιο θερμίδων να είναι αυτό που θες.

Αντί για φρούτα φάε λαχανικά μαζί με τα γεύματα σου, μεγάλη ποικιλία και αρκετές ποσότητες.

Λάδια κλπ μαξ 1 κουταλιά της σούπας ανά
γεύμα.


Το δικό μου πρόγραμμα σήμερα ήταν

2 αυγά και 3 φέτες γαλοπούλα

250γρ μπριζόλα με άλλο τόσο ρύζι +αγγούρι ντομάτα

Προπόνηση κολύμπι

250γρ μπριζόλα με 400γρ πατάτα ψητή +μαρουλοσαλατα

Έφαγα κι ένα δαμάσκηνο στην ζούλα

Και είμαι 80+ μυϊκά κιλά και άλλα 30 λίπος και κόκαλα


Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#442992 Μπουσε αμα θες να βάλεις όγκο καλό είναι πρωτα να εχεις χαμηλο % λίπους.
Το είπε κάπου κι ο διπλοματ νομιζω, είναι καλύτερη η ορμονική προδιάθεση για να βάλεις μυς και όχι λίπος.
Κατα τ αλλά μην αγχωνεσαι ιδιαίτερα με τα γρ πρωτεΐνης, να εχεις μεν σε.κάθε γεύμα αλλά να βάλε και φουλ υδατάνθρακες, ρυζια, πατάτες, ψωμί, τα παντα. Πιο πολύ σημασία έχει να είσαι σε αναβολισμο (αρα πλεόνασμα θερμίδων και υδατάνθρακα) παρα η πρωτεινη σαν ποσότητα.
Δεν είναι μαγική η πρωτεινη, ουτε χτιζεις περισότερους μυς αν φας περισσότερη πρωτεινη.
Τσαμπα θα παει..
Επίσης μη φοβάσαι τα καλά λίπη, τυριά, κρέατα, λαδακι, ταχίνι, χτύπα απ όλα.
Μην κανεις υπερβολές στο πλεόνασμα όμως κατευθείαν και αν δεις οτι βάζεις πολύ λίπος (και ανοίγει η ζώνη) κοψε λίγο φαγητο.

Sent from my A0001 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#443015 Λέω να αρχίσω να κάνω βάρη σε κάποιο σιδεράδικο, θέλω να δυναμώσω κι άλλο τα χέρια μου :hmmm: αλλά όχι πάνω από 2 φορές την εβδομάδα και όχι πάνω από ώρα τη φορά, οπότε θα πρέπει να βρω κάτι εξευτελιστικά φθηνό
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#443024 https://youtu.be/ZEhykR1DQWk

Εγώ που τρώω όλο το τυρί του κόσμου μάλλον είμαι της καζείνης :hmmm:

Νομίζω ότι στη διατροφή μου από κει παίρνω την περισσότερη πρωτεΐνη, ειδικά βραδάκι για αργή απορρόφηση

Αν και τρώω διάφορα τυριά αυτό που τρώω περισσότερο έχει 36% πρωτεινη και 10% λίπος, φεύγει γύρω στο κιλό την εβδομάδα άνετα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#443029
QsisVTS έγραψε:Λέω να αρχίσω να κάνω βάρη σε κάποιο σιδεράδικο, θέλω να δυναμώσω κι άλλο τα χέρια μου :hmmm: αλλά όχι πάνω από 2 φορές την εβδομάδα και όχι πάνω από ώρα τη φορά, οπότε θα πρέπει να βρω κάτι εξευτελιστικά φθηνό

Εξευτελιστικά φτηνό έχει στη γειτονιά σου στην Ελ. Βενιζέλου, με 50-60 ευρώ το χρόνο.
Και είναι ένα κλικ καλύτερο από σιδεράδικο.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#443068 ναι είμαι ήδη γραμμένος εκεί :iconcool: τώρα μου έστειλαν προσφορά 13 μήνες 60€

εκεί μέσα σκέψου έχει και μηχανήματα από το παλιό Planet :lol: , έχω μεγαλώσει μαζί τους :lol:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#443086 Ήμουν κι εγώ εκεί πέρυσι για ένα χρόνο, όταν δε μπορούσα να πηγαίνω στης δουλειάς (και μάλλον θα ξαναχρειαστώ κάτι φέτος).
Για τα λεφτά που ζητάει τίμιο το λες πάντως.
Αλλά βρίσκεις και σύγχρονα με 150 περίπου (πχ αυτό που είναι δίπλα στο Σκλαβενίτη της Αργυρούπολης, πίσω από Σφακιανάκη, Βελμαρ κλπ).
Βέβαια όλα αυτά τα φτηνά μαζεύουν πολύ λαό, αν και πολύ λαό έχει και το Holmes που παίζει να είναι το πιο ακριβό στην πιάτσα.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#443090 ναι έχω φίλο που πάει εκεί που λες στην αργυρούπολη , όταν πρωτοπήγε μου έλεγε ότι ήταν άδειο πλέον όμως έχει αρκετό κόσμο και ενοχλείται, όπως και φίλοι έχουν πετύχει τη προσφορά στα yava

αλλά το θέμα για μένα είναι η απόλυτη φθήνια γιατί θέλω απλά να πηγαίνω συγκεκριμένες φορές να κάνω λίγα πράγματα που δεν μπορώ να κάνω τις μέρες που έχω προπόνηση, οπότε για εκεί με ξαναβλέπω

θα πρέπει όμως να φροντίζω να πηγαίνω ώρες χωρίς κόσμο γιατί μπορεί να μαζέψει κόσμο που να μην χωράς εκεί

το holmes όντως έχει πολύ κόσμο (εντυπωσιακά πολύ), αλλά τέτοια λεφτά ούτε για πλάκα, ήδη φεύγουν πάρα πολλά σε αυτό που κυρίως κάνω παρόλο που μου γίνεται έκπτωση
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#443100 Εννοείται όλα αυτά για το σπίτι τα ξεχνάς, όσα δεν καταλήγουν κρεμάστρες, ψάχνουν χώρο στην αποθήκη πολύ σύντομα.
Το καλό με αυτό στην Αργυρούπολη είναι ότι ακριβώς από πίσω είναι όλες οι αντιπροσωπείες, καμιά δεκαριά, οπότε μπορείς να κανονίζεις παράλληλα td και να γράφεις μετά εδώ στο "Οδήγησα" :shifty:
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#443103 απλά θέλω περισσότερη άσκηση ενδυνάμωσης παλαιστή, δεν με νοιάζει να δείχνω μπρατσαράς αλλά να μπορώ να αρπάξω ολόκληρα άτομα σαν να είναι παιχνίδια και να τα εκτοξεύσω :oops:

και άντε μέχρι 70-75 κιλά τους έχω σαν παιχνίδια, θέλω να έχω περισσότερη άνεση και με τους πιο πάνω
Άβαταρ μέλους
By dimik
#443105
QsisVTS έγραψε:απλά θέλω περισσότερη άσκηση ενδυνάμωσης παλαιστή, δεν με νοιάζει να δείχνω μπρατσαράς αλλά να μπορώ να αρπάξω ολόκληρα άτομα σαν να είναι παιχνίδια και να τα εκτοξεύσω :oops:

και άντε μέχρι 70-75 κιλά τους έχω σαν παιχνίδια, θέλω να έχω περισσότερη άνεση και με τους πιο πάνω



Clusterakia :rtfm: