Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#442596
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Aυτο ακριβως ΠΩΣ το εχεις κοστολογησει? Οπως πχ ο φιλος μου που εχει ενα R56 του 2007 με σχεδον 40κ χλμ, που δεν εχει βγαλει ποτε το DSC και καποιες λιγες φορες που παταει το -εξτρα- sport button νομιζει οτι θα απογειωθει?
10 χρονια κατοχος ειναι... :whistlink: ...

ειπα για καποιον που νιωθει Γρηγορη,οχι για τον οποιοδήποτε ασχετο
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Επισης ΠΟΣΟ ευκαιριακη βολτα ειναι, εαν εχεις κανει ταξιδι 400χλμ με ενα MCS, αλλα εχεις οδηγησει αλλες τρεις φορες ενα ΑΛΛΟ MCS (με εξτρα μηχανικο μπλοκε διαφορικο) το εχεις στραμπουληξει με 3ες ακομα και ελαφρως με 4ες (εκει αλλαξαν χρωματα και εκφρασεις προσωπου, δεν θα το κρυψω...) σε γνωστη διαδρομη?
Να μην αναφερω και το F56 JCW , δυο φορες βολτα, οκ ενα td παλι στην ιδια διαδρομη μιας ωρας, αλλα και αλλο ενα td μονος μου, στην διαδρομη προς Πεντελη....


άλλο το να εχεις οδηγησει για εκατοντάδες χλμ ένα αυτοκινητο και πολλες φορες σε διαφορετικες διαδρομες,και άλλο η ευκαιριακη βολτα που ειπα. Αυτό που εκανες εσυ με το μινι δεν ηταν ευκαιριακη βολτα.



Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Ομως και να προκυπτω ασχετος, αδαης, που δεν νιωθω, που δεν καταλαβαινω δραμι απο αντιδρασεις, οδικα χαρακτηριστικα, ειναι λιγο βαρυ...


κανεις δεν μιλησε επι προσωπικου.
ξαναλεω,δεν μπορει ο οποισδηποτε ευκαιριακος δοκιμαστης να βγαλει ασφαλη συμπερασματα,ειδικα σε δυνατες σπορ κατασκευες. Είναι πολύ δυσκολο να νιωσεις με το καλημέρα τα υψηλα ορια,να βρεις την καταλληλη διαδρομή χωρις κινηση,να εχεις το ελευθερο να κανεις ότι θελεις,να δοκιαμσεις σε διαφορετικες διαδρομες/συνθηκες κλπ
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι είναι τοσο δυσκολο αυτό που λεω.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#442618 Με όλα τα αυτοκίνητα μπορεί κάποιος να διασκεδάσει !!!

Καθένα έχει τη χάρη του .

Απο την άλλη πέραν του προσωπικού γούστου , εξαρτάται απο πολλά αλλα πράγματα , όπως πχ το οδόστρωμα ( γερμανική άσφαλτο , άσφαλτο Θεσσαλονίκης , χώμα ) , καιρικές συνθήκες ( βροχή , χιόνι ) , ανηφόρα - κατηφόρα , θέση κινητήρα ( πισωκίνητο μεν , μπροστομηχανο , κεντρομηχαμο , πισωμηχανο ).
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#442666
dimviii έγραψε:
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Aυτο ακριβως ΠΩΣ το εχεις κοστολογησει? Οπως πχ ο φιλος μου που εχει ενα R56 του 2007 με σχεδον 40κ χλμ, που δεν εχει βγαλει ποτε το DSC και καποιες λιγες φορες που παταει το -εξτρα- sport button νομιζει οτι θα απογειωθει?
10 χρονια κατοχος ειναι... :whistlink: ...

ειπα για καποιον που νιωθει Γρηγορη,οχι για τον οποιοδήποτε ασχετο


Με μπερδεψες τωρα...Αυτος που "νιωθει" δηλαδη, σε βολτες-διαδρομες οπως παραπανω που ανεφερα, φτανει να καταλαβαινει τις δυνατοτητες και οδικη συμπεριφορα μεχρι 60-70% βαρια δηλαδη...Μετα εχει κοφτη...αντιληψης? :lol:

dimviii έγραψε:κανεις δεν μιλησε επι προσωπικου.
ξαναλεω,δεν μπορει ο οποισδηποτε ευκαιριακος δοκιμαστης να βγαλει ασφαλη συμπερασματα,ειδικα σε δυνατες σπορ κατασκευες. Είναι πολύ δυσκολο να νιωσεις με το καλημέρα τα υψηλα ορια,να βρεις την καταλληλη διαδρομή χωρις κινηση,να εχεις το ελευθερο να κανεις ότι θελεις,να δοκιαμσεις σε διαφορετικες διαδρομες/συνθηκες κλπ
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι είναι τοσο δυσκολο αυτό που λεω.


Οκ, για εσενα το πιστευω αυτο που λες...Δεν ξερω βεβαια αν ισχυει για ολους τους υπολοιπους που αναφερθηκαν, στα περι "προσωπικου". Anyway...

Σε οτι εχει να κανει με δυνατες σπορ κατασκευες, μιας και ξερεις απο πρωτο χερι τι σημαινει κατ τετοιο, θελω να πιστευω και φανταζομαι οτι για το παραπανω παραδειγμα που ανεφερα , οτι ενα RX-8 192αρι και ενα MCS 175αρι δεν ειναι δα και οι απιστευτα ισχυρες κατασκευες, δεν μιλαμε δηλαδη ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για επιπεδα ισχυος μιας Μ3, ή καποια κατασκευη με παραπανω απο 250-300ps...

Για καθε τετοια περιπτωση, προφανως και συμφωνω απολυτως, χρειαζονται αρκετες παραπανω απο μια βολτα, σε πολυ καλες συνθηκες, διαδρομη με ελαχιστη ως μηδενικη κινηση και παει λεγοντας...
(κατι που επι του προκειμενου εχει γινει παντως με MCS...)

Δεν αναφερθηκα ομως σε καποιο παραδειγμα με Μ3, ή με καποιο αλλο αρκετα ισχυρο πισωκινητο πχ, αλλα πολυ πιο συγκεκριμενα...στα ορια των 200ιππων.

Ξαναλεω, στην περιπτωση που εχω μπερδεψει με τα λεγομενα μου, οτι ΓΕΝΙΚΑ, σαφως και κατα το μεγαλυτερο ποσοστο, ενα καλο πισωκινητο θα ειναι πιο ευχαριστο οδηγικα απο ενα καλο προσθιοκινητο.

Υπαρχουν ομως imo και καποιες -εστω λιγες- εξαιρεσεις, που ερχονται σε αντιδιαστολη με την απολυτη, αρχικη τοποθετηση του HF...

Η ενσταση μου δηλαδη αφορα ουσιαστικα το απολυτο κομματι, του στυλ "κανενα..." και οχι τον γενικοτερο κανονα που ισχυει μεταξυ πισωκινητων vs προσθιοκινητων...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#442669 Το 192αρι ηταν λάθος σε θεμα κινητήρα. Απο εκει και περα δε σχολιαζω.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#442670
mirage έγραψε:Το 192αρι ηταν λάθος σε θεμα κινητήρα. Απο εκει και περα δε σχολιαζω.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Εννοεις οτι απο το εργοστασιο δεν θα επρεπε να εχει αυτη την αποδοση-εκδοση?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#442677
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με μπερδεψες τωρα...Αυτος που "νιωθει" δηλαδη, σε βολτες-διαδρομες οπως παραπανω που ανεφερα, φτανει να καταλαβαινει τις δυνατοτητες και οδικη συμπεριφορα μεχρι 60-70% βαρια δηλαδη...Μετα εχει κοφτη...αντιληψης? :lol: ...

ναι ενας ευκαιριακος δοκιμαστης δεν θα μπορει να φτασει στο 95+% μιας γρηγορης κατασκευης.τους λογους τους ανελησα παραπανω.Και για να βγαλεις σωστα και ασφαλη συμπερασματα πρεπει να πιεσεις στο μάξιμουμ.Στο 70 % όλα καλα και ευκολα είναι.
Δεν είναι θεμα κοφτη αντίληψης όπως λες μετα το 60-70%,ειναι οτιθα χρειαστείς πολλα παραπανω χλμ,διαδρομες,ευκαιριες χωρις κινηση,τριβη με το συγκεκριμενο αυτοκινητο,το θαρρος να πιεσεις ξενο αυτοκινητο κλπ. Όλα αυτά με το καλημέρα ,ακα ευκαιριακη βολτα ,δεν ερχονται.


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Σε οτι εχει να κανει με δυνατες σπορ κατασκευες, μιας και ξερεις απο πρωτο χερι τι σημαινει κατ τετοιο, θελω να πιστευω και φανταζομαι οτι για το παραπανω παραδειγμα που ανεφερα , οτι ενα RX-8 192αρι και ενα MCS 175αρι δεν ειναι δα και οι απιστευτα ισχυρες κατασκευες, δεν μιλαμε δηλαδη ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για επιπεδα ισχυος μιας Μ3, ή καποια κατασκευη με παραπανω απο 250-300ps
Δεν αναφερθηκα ομως σε καποιο παραδειγμα με Μ3, ή με καποιο αλλο αρκετα ισχυρο πισωκινητο πχ, αλλα πολυ πιο συγκεκριμενα...στα ορια των 200ιππων..

Μπορει να μην σε ψαρωσουν τα συγκεκριμένα από την υπερβολικη δυναμη,αλλα σε μια κατηφορα,ή με κεκτημένες ταχύτητες το ρχ-8 θα σε ψαρωσει με τα χλμ που θα μπορει να περναει.Και τα ορια του ρχ-β μολις παρει φορα,δεν είναι ευκολο να τα φτασεις,δεν υπολείπονται από μ3 και ΕΒΟ πχ στο πως θα περασει ένα ''s'' των 200 χλμ/ωρα με 5η.




Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Ξαναλεω, στην περιπτωση που εχω μπερδεψει με τα λεγομενα μου, οτι ΓΕΝΙΚΑ, σαφως και κατα το μεγαλυτερο ποσοστο, ενα καλο πισωκινητο θα ειναι πιο ευχαριστο οδηγικα απο ενα καλο προσθιοκινητο....


δεν την πολυσυμμεριζομαι αυτή την αποψη,εφοσον μιλαμε για λογικες ιπποδυνάμεις επιπεδου μεγκαν rs πχ και βγαλε.

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Υπαρχουν ομως imo και καποιες -εστω λιγες- εξαιρεσεις, που ερχονται σε αντιδιαστολη με την απολυτη, αρχικη τοποθετηση του HF......

δεν είναι λιγες οι εξαιρέσεις,ειναι αρκετες στα καλα προσθιοκινητα.Οι λιγες εξαιρέσεις είναι στα πισωκινητα.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#442682 Μιας κ το θέμα αφορά mini ας γράψω τις εντυπώσεις που αποτύπωσα πέρυσι το Μάιο σε άλλο φόρουμ (bmwδίστιχο) σχετικά με το f56 SD ( έτσι νομίζω λέγεται το τελευταίο δίλιτρο πετρέλαιο ) .

Σήμερα στην ίδια διαδρομή (αυτή του δουλεια σπιτι ) οδήγησα mini cooper SD (το τελευταίο νομίζω F56 με τα 170 άλογα... )

Ναι είναι ντίζελ !!!

Μέσα είναι πολύ ποιοτικό !!!! High class... αίσθηση. Γενικά πολύ περιποιημένο.

Από το κάθισμα σε προδιαθέτει ότι είναι σπορ ... Σφηνώνεις (εντάξει... φταίνε και τα κιλά μου χαχαχαχα :hmmm: )

Η αίσθηση όλης της κατασκευής είναι πολεμική, σπορ, ... περισσότερο σπορ από την Μ5 (εντάξει ίσως επειδή είναι και λιμουζινάτο) , τολμώ να πω πιο σπορ αίσθηση και από porsche (νομίζω ότι καποιοι πνίγηκαν :lipsealed: ) .... boxster. Για όσους με ξέρουν , θεωρώ την boxster , εκπληκτικό αυτοκίνητο.
Η αίσθηση όμως του Mini , στο γκάζι , το φρένο, το τιμόνι, στην αμεσότητα, στο πλαίσιο, όσο και αν κάποια από τα παραπάνω είναι τεχνητά... είναι πολύ σπορ !!!!
Το αυτοκίνητο είναι ένα με τον οδηγό, γενικά συμπεριφέρεται ως ένα κομμάτι, και θα παρομοίαζα την πρώτη επαφή .... με αυτήν που είχα με την elise ή την 911 996 4s πίσω στο 2003. Και για να το κάνω ακόμα πιο υπερθετικό, να τονίσω ότι όταν οδήγησα την 911, δεν είχα πολλές εμπειρίες και σίγουρα θα ήταν εντυπωσιακό, αλλά ακόμα με την elise... οι εμπειρίες ήταν αρκετές αλλά όχι όσες έχω σήμερα...

Το dsc βγήκε, το αυτόματο κιβώτιο μπήκε στη σπορ λειτουργία-χειροκίνητη... και στις πρώτες στροφές (εκεί που γλιστράς και με τα πόδια, εκει που γυρνάει η M5 με τη σκέψη απο το ρελαντί )... το αυτοκίνητο έβγαζε ΜΟΝΟ μούτρα. τρελή υποστροφή. Δεν μπορούσε να διαχειριστεί τη δύναμη. Καμία ρυθμισιμότητα. Μόνο υποστροφή.
Στο παραμικρό άγγιγμα το γκαζιού... υποστροφή.. τρελό torque steering (έτσι νομίζω το λένε) . Θυμήθηκα γιατί δεν μου αρέσουν τα προσθιοκίνητα... :rant:

Πιο επάνω , εκεί που που έχει κάποιες ανωμαλίες που χτυπάει ο πίσω άξονας του citroen.... κάνει ακριβώς το ίδιο και το Mini... λίγο πιο ποιοτικά ίσως... αλλά και πάλι.
Γενικά η κύλιση είναι σφιχτή.

Και μετά ήρθε το βουνό.... ( ο δρόμος έχει στροφές, έχει όμως και κάποια πρόσφυση... δεν είναι πατινάζ όπως το προηγούμενο κομμάτι)..... και το mini μεταμορφώθηκε!!!!! : :superman:

Καλό grip, άριστο τιμόνι, πολύ ρυθμίσιμο , καλό turn in, και με κάθε άφημα.... γυρνάει !!!! Με λίγα , με πολλά, το αυτοκίνητο γυρνάει, πολύ φιλικά και επανέρχεται το ίδιο φιλικά... χωρίς κλίσεις, χωρίς δράματα και ήταν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ 100+ , και ας πλησίαζαν τις ταχύτητες της Μ5...

Το γύρισα σε όλες όσες γυρίζω το Μ5 !!!!
Αυτό είναι διασκέδαση... Τα ίδια και στις κατηφορικές. Παντού τιμονιά, άφημα και ανάποδο !!! :s_drinks

Δεν ξέρω το βάρος του , μιας και δεν είναι μικρό στην τελευταία αυτή έκδοση, αλλά δε μου φάνηκε το βάρος πουθενά... (εντάξει ΜΗ βαράτε , ίσως να μου φάνηκε πανάλαφρο γιατί έχω συνηθίσει στους 2 τόνους του επίπλου:hystericalbs1:!!!)

Λόγω καλού αυτόματου (αν και δεν είναι 8άρι, αλλά 6άρι steptronic) , δε μου φάνηκε το μικρό ίσως εύρος στροφών του δίλιτρου ντίζελ !!!

Τελικά.... Μου άρεσε... :cheers:


Αυτά ειχα γράψει τότε ...
Μου αρεσει ! Ασχέτως αν δε θα το επέλεγα για δικό μου !
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#442685
dimviii έγραψε:
ναι ενας ευκαιριακος δοκιμαστης δεν θα μπορει να φτασει στο 95+% μιας γρηγορης κατασκευης.τους λογους τους ανελησα παραπανω.Και για να βγαλεις σωστα και ασφαλη συμπερασματα πρεπει να πιεσεις στο μάξιμουμ.Στο 70 % όλα καλα και ευκολα είναι.
Δεν είναι θεμα κοφτη αντίληψης όπως λες μετα το 60-70%,ειναι οτιθα χρειαστείς πολλα παραπανω χλμ,διαδρομες,ευκαιριες χωρις κινηση,τριβη με το συγκεκριμενο αυτοκινητο,το θαρρος να πιεσεις ξενο αυτοκινητο κλπ. Όλα αυτά με το καλημέρα ,ακα ευκαιριακη βολτα ,δεν ερχονται.


Γενικως δεν διαφωνω. Ειδικως ομως και στο συγκεκριμενο παραδειγμα ειναι που εχω διαφορετικη αποψη, καθοτι τουλαχιστον με το MCS στο οποιο και αναφερθηκα, εχω κανει ολα τα παραπανω, πλην της επαναληψιμοτητας γυρολογιου πχ που προσφερει μια πιστα.
Προφανως και εαν το ειχα ως δικο μου, ή τυπου "δοκιμη μακρας διαρκειας" θα καταλαβαινα πολλα περισσοτερα πραγματα συνολικα, πιστευω ομως οχι τοσα περισσοτερα στο κομματι των οδηγικων δυνατοτητων ως σπορ προσθιοκινητο...

dimviii έγραψε: Μπορει να μην σε ψαρωσουν τα συγκεκριμένα από την υπερβολικη δυναμη,αλλα σε μια κατηφορα,ή με κεκτημένες ταχύτητες το ρχ-8 θα σε ψαρωσει με τα χλμ που θα μπορει να περναει.Και τα ορια του ρχ-β μολις παρει φορα,δεν είναι ευκολο να τα φτασεις,δεν υπολείπονται από μ3 και ΕΒΟ πχ στο πως θα περασει ένα ''s'' των 200 χλμ/ωρα με 5η.


To RX-8 απο το δεξι καθισμα το εχω δει πως παει, αλλα και εντελως μαμισιο και με ψαγμενη αναρτηση και Turbo, στην ιδια γνωστη διαδρομη, που εχει και ενα μικρο κομματι με σφιχτη κατηφορικη.

Συνολικα, εχοντας μια εικονα του, ειτε με αγωνιστικες γραμμες, ειτε ξεκολλημενο, αυτο που καταλαβα, αυτο που ενιωσα αλλα και που ο κατοχος ελεγε ξεκαθαρα, ηταν οτι σε stock μορφη το 192 εχει σε μικρο ευρος, την αντιστοιχη για το ζυγισμενο και σχετικα μακρυ σασι, δυναμη, για να μπορεσεις να ρυθμισεις την υπερστροφη ισχυος, τοποθετοντας το σε μια στροφη.

Εαν πεσεις στο μεσαιο ευρος στροφων, η παρεχομενη δυναμη συνηθως ειναι οριακη εως και ανεπαρκης, ειδικα σε σχετικα καλο οδοστρωμα, πρεπει να εισαι συνεχεια με "μια κατω" κατι που προφανως το κανει πιο δυσκολο για να κινηθεις πραγματικα γρηγορα, λιγο πανω απο τα ορια της προσφυσης.

Αυτη ακριβως η δυσκολια, απομακρυνθηκε σχεδον δια μαγειας, οταν το αυτοκινητο απεκτησε πιο σφιχτη αναρτηση που εδινε περισσοτερη πληροφορηση, αλλα κυριως περισσοτερη δυναμη και πλεον ηδη απο τις μεσαιες στροφες...

Ολα αυτα για εμενα τουλαχιστον δειχνουν οτι σε stock μορφη, ενα MCS μπορει να ειναι πιο ευχαριστο, με πιο σωστη αναλογια ισχυος για το βαρος του και ποιο αμεση αποκριση, καλυτερη λειτουργια κινητηρα, αλλα και πιο προσβασιμο πιο ευκολα ρυθμισιμο στο οριο. Ακριβως λογω της αντιστοιχα δυσκολοτερης ρυθμισιμοτητας στην συμπεριφορα του RX-8, λογω κινητηρα, αλλα και πιο "τουριστικης" αναρτησης...


dimviii έγραψε: δεν την πολυσυμμεριζομαι αυτή την αποψη,εφοσον μιλαμε για λογικες ιπποδυνάμεις επιπεδου μεγκαν rs πχ και βγαλε.


Ενταξει, εγω αναφερομαι κυριως για ιπποδυναμεις υψηλες, ανω των 250-300ιππων. Eκει θεωρω οτι συνηθως, ενα καλοστημενο σπορ πισωκινητο θα προσφερει μεγαλυτερη οδηγικη απολαυση απο ενα αντιστοιχης ισχυος καλο σπορ προσθιοκινητο. Νομιζω σε αυτη την κατηγορια δυναμης οι εξαιρεσεις -φοβερων προσθιοκινητων- ειναι πολυ πιο λιγες απ' οτι σε χαμηλοτερες...Και το αντιθετο επισης. :lol:

Δηλαδη, μεχρι περιπου τα 200-250ps, υπαρχουν σημερα σπορ προσθιοκινητα που μπορουν να κοντραρουν σε ευχαριστηση αντιστοιχης δυναμης σπορ πισωκινητα. Απο εκει και πανω ομως, πιστευω οτι κυριως τα πισωκινητα εχουν τον πρωτο λογο...

dimviii έγραψε: δεν είναι λιγες οι εξαιρέσεις,ειναι αρκετες στα καλα προσθιοκινητα.Οι λιγες εξαιρέσεις είναι στα πισωκινητα.


Αρα, εσυ διαφωνεις ακομη περισσοτερο απο την αποψη του HF... :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#442951
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Προφανως και εαν το ειχα ως δικο μου, ή τυπου "δοκιμη μακρας διαρκειας" θα καταλαβαινα πολλα περισσοτερα πραγματα συνολικα, πιστευω ομως οχι τοσα περισσοτερα στο κομματι των οδηγικων δυνατοτητων ως σπορ προσθιοκινητο....

από τη μια λες ''θα καταλαβαινα πολλα περισσοτερα πραγματα σε δοκιμη μακρας διαρκειας'',και στην επομενη προταση ότι ''δεν θα καταλαβαινες τοσα περισσοτερα στο κομματι των οδηγικων δυνατοτητων''.


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Συνολικα, εχοντας μια εικονα του, ειτε με αγωνιστικες γραμμες, ειτε ξεκολλημενο, αυτο που καταλαβα, αυτο που ενιωσα αλλα και που ο κατοχος ελεγε ξεκαθαρα, ηταν οτι σε stock μορφη το 192 εχει σε μικρο ευρος,..

για αυτό φροντιζουμε να το εχουμε μεσα στην ωφελιμη περιοχη όταν χρειαζομαστε δυναμη.

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε: την αντιστοιχη για το ζυγισμενο και σχετικα μακρυ σασι, δυναμη, για να μπορεσεις να ρυθμισεις την υπερστροφη ισχυος, τοποθετοντας το σε μια στροφη..


αυτό με το ''να ρυθμισεις την υπερστροφη ισχυος,βλεπω ότι πολυπαιζει τωρα τελευταια.Πανω σε αυτό θα ηθελα να προσθεσω την σκεψη μου.
Πισωκινητο 192 ατμοσφαιρικών ιππων σε αυτά τα κιλα είναι λιγακι δυσκολο να ρυθμίζεις υπερστροφη ισχυος,οχι με 1η και 2η στο σαζμαν.
Επισης τα πισωκινητα δεν είναι για να κανεις κωλιες μονο, και ειδικα το ρχ-8 δεν εχει φτιαχτει για αυτό.Για κωλιες είναι αλλα αυτοκίνητα. Το ρχ8 εχει φτιαχτει για να οδηγιεται γρηγορα με γραμμες,να κανεις χρηση του σωστου ζυγισματος,της σωστης αναρτησης,του αμεσου τιμονιού.


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Εαν πεσεις στο μεσαιο ευρος στροφων, η παρεχομενη δυναμη συνηθως ειναι οριακη εως και ανεπαρκης, ειδικα σε σχετικα καλο οδοστρωμα, πρεπει να εισαι συνεχεια με "μια κατω" κατι που προφανως το κανει πιο δυσκολο για να κινηθεις πραγματικα γρηγορα, λιγο πανω απο τα ορια της προσφυσης...

εάν πεσεις στο μεσαιο ευρος στροφων εχεις κανει οδηγικο λαθος σε βανκελ.Δεν φταιει ο βανκελ.
Με μια κατω εισαι σε σχεση με αλλα μοτερ που εχουν αλλα χαρακτηριστικα λειτουργειας.Οπως και με τα vtec/vti etc.

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Αυτη ακριβως η δυσκολια, απομακρυνθηκε σχεδον δια μαγειας, οταν το αυτοκινητο απεκτησε πιο σφιχτη αναρτηση που εδινε περισσοτερη πληροφορηση, αλλα κυριως περισσοτερη δυναμη και πλεον ηδη απο τις μεσαιες στροφες......

ναι γιατι πλεον δεν απαιτουσε από τον οδηγο να εχει το μοτερ σε συγκεκριμένες στροφες οπου εκει είναι ζωντανος.Εγινε πιο ευκολο στον οδηγο που δεν μπορουσε να το δουλεψει εκει που επρεπε.

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Ολα αυτα για εμενα τουλαχιστον δειχνουν οτι σε stock μορφη, ενα MCS μπορει να ειναι πιο ευχαριστο, με πιο σωστη αναλογια ισχυος για το βαρος του και ποιο αμεση αποκριση, καλυτερη λειτουργια κινητηρα, αλλα και πιο προσβασιμο πιο ευκολα ρυθμισιμο στο οριο. Ακριβως λογω της αντιστοιχα δυσκολοτερης ρυθμισιμοτητας στην συμπεριφορα του RX-8, λογω κινητηρα, αλλα και πιο "τουριστικης" αναρτησης.........

η αισθηση σκειτμπορντ του Μινι δεν κανει το ρχ8 αυτόματα με τουριστικη αναρτηση επειδή είναι πιο μαλακο.
Μια χαρα δουλευει η αναρτηση του ρχ8,και στους τυπικους Ελληνικούς δρομους πολύ καλυτερα από του Μινι.
Να σου θυμισω ότι οι φτερουγες είναι ακομα πιο μαλακες από ρχ8,και δεν εχουν καμια σχεση με τα σκληρα τραπεζοειδή μινι.
Τελος το ρχ8 δεν είναι καθολου δυσκολα ρυθμισιμο λογω ''συμπεριφοράς κινητηρα''.Εαν κανεις αυτά που πρεπει μια χαρα ρυθμισιμο είναι.Εαν δεν μπορει καποιος να κρατησει βανκελ στην ωφελιμη περιοχη,δεν κανει αυτος για αυτό το αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#442957 Καλά ρε Dim, εσύ είσαι στην επαρχία και δεν έχεις πώς να σκοτώσεις το χρόνο σου. Ο Γρηγόρης όμως πρέπει να βρει κάποια πιο γόνιμη απασχόληση. Έχουν κουράσει οι μεταξύ σας αντιπαραθέσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#442961
Dimsabas έγραψε:Καλά ρε Dim, εσύ είσαι στην επαρχία και δεν έχεις πώς να σκοτώσεις το χρόνο σου. Ο Γρηγόρης όμως πρέπει να βρει κάποια πιο γόνιμη απασχόληση. Έχουν κουράσει οι μεταξύ σας αντιπαραθέσεις.


καμια αντιπαραθεση δεν εχουμε.
Σε κάθε περιπτωση μπορεις να μην με διαβαζεις αν σε κουραζουν τα ποστ μου.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#442963 Ίσα ίσα που διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον όσα γράφεις, γιατί είσαι από τους λίγους που αποδεδειγμένα το έχουν και που διαθέτουν όντως πετροχελντοσύνη. Για αυτό κι η γνώμη σου μετράει.
Όταν όμως αρχίζει η ατέλειωτη αντιπαράθεση quotes με τον Γρηγόρη, εννοείται ότι δεν ασχολούμαι καν να τα διαβάσω.
Τέλος πάντων, ήταν ένα καλοπροαίρετο σχόλιο γιατί θεωρώ ότι όλα αυτά κουράζουν.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443121
dimviii έγραψε:
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Προφανως και εαν το ειχα ως δικο μου, ή τυπου "δοκιμη μακρας διαρκειας" θα καταλαβαινα πολλα περισσοτερα πραγματα συνολικα, πιστευω ομως οχι τοσα περισσοτερα στο κομματι των οδηγικων δυνατοτητων ως σπορ προσθιοκινητο....

από τη μια λες ''θα καταλαβαινα πολλα περισσοτερα πραγματα σε δοκιμη μακρας διαρκειας'',και στην επομενη προταση ότι ''δεν θα καταλαβαινες τοσα περισσοτερα στο κομματι των οδηγικων δυνατοτητων''.


Δηλαδη για να το κανω πιο ξεκαθαρο, εννοω οτι θα καταλαβαινα περισσοτερα πχ για το επιπεδο της εργονομιας, της γενικοτερης ανεσης ή μη και του γενικοτερου εξοπλισμου, στην απλη καθημερινη μετακινηση, πραγματα παντως διαφορετικα απο το κομματι της οδικης συμπεριφορας.

Σαφως και θα υπηρχαν καποια ακομα στοιχεια πληροφορησης για τα δυναμικα χαρακτηριστικα του, σε τυχον περιοδο "μακρας-διαρκειας" αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο αυτων των χαρακτηριστικων για να εχει κανεις μια καλη εικονα, θεωρω οτι σε αυτη την κατηγορια ισχυος (μεχρι 200ps περιπου) με τις παραπανω οδηγικες επαφες και σε συνθηκες που ανεφερα με το MCS μπορει να το αντιληφθει.


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Συνολικα, εχοντας μια εικονα του, ειτε με αγωνιστικες γραμμες, ειτε ξεκολλημενο, αυτο που καταλαβα, αυτο που ενιωσα αλλα και που ο κατοχος ελεγε ξεκαθαρα, ηταν οτι σε stock μορφη το 192 εχει σε μικρο ευρος,..

dimviii έγραψε:για αυτό φροντιζουμε να το εχουμε μεσα στην ωφελιμη περιοχη όταν χρειαζομαστε δυναμη.


Δεν ειναι ομως αυτο παντα εφικτο, οσο και να εισαι σε Mode "μια κατω", παρα μονο εαν κινεισαι σε "διαβασμενη" διαδρομη. Καποια στιγμη θα βρεθεις εκτος ευρους 5-7κ σαλ περιπου. Εντωμεταξυ δεν μιλαμε και για πολυ υψηλα νουμερα μεγιστης αποδοσης (192ps) για πισωκινητο κοντα στα 1400κιλα. Νομιζω καταλαβαινεις τι εννοω.

dimviii έγραψε:αυτό με το ''να ρυθμισεις την υπερστροφη ισχυος,βλεπω ότι πολυπαιζει τωρα τελευταια.Πανω σε αυτό θα ηθελα να προσθεσω την σκεψη μου.
Πισωκινητο 192 ατμοσφαιρικών ιππων σε αυτά τα κιλα είναι λιγακι δυσκολο να ρυθμίζεις υπερστροφη ισχυος,οχι με 1η και 2η στο σαζμαν.
Επισης τα πισωκινητα δεν είναι για να κανεις κωλιες μονο, και ειδικα το ρχ-8 δεν εχει φτιαχτει για αυτό.Για κωλιες είναι αλλα αυτοκίνητα. Το ρχ8 εχει φτιαχτει για να οδηγιεται γρηγορα με γραμμες,να κανεις χρηση του σωστου ζυγισματος,της σωστης αναρτησης,του αμεσου τιμονιού.


Μα ακριβως αυτο προσπαθω να πω, ειναι σχετικα οριακη η δυναμη για να ρυθμισεις την υπερστροφη ισχυος, ειδικα σε σχετικα καλο οδοστρωμα. Οποτε και περισσοτερες οι περιπτωσεις που νιωθεις την παροχη "on/off" χανοντας σε ιδανικη τοποθετηση και σε χρονο...

dimviii έγραψε:εάν πεσεις στο μεσαιο ευρος στροφων εχεις κανει οδηγικο λαθος σε βανκελ.Δεν φταιει ο βανκελ.
Με μια κατω εισαι σε σχεση με αλλα μοτερ που εχουν αλλα χαρακτηριστικα λειτουργειας.Οπως και με τα vtec/vti etc.


Ναι, μονο που οπως ειπα και πριν δεν γινεται παντα σε καποια διαδρομη να κινεισαι αυστηρα στις 5-7κ σαλ. Εντωμεταξυ το 192αρι δεν στροφαρει μεχρι τις 9κ σαλ, αλλα μεχρι τις 7 και κατι...
Εισαι δηλαδη σε ψηλες στροφες αλλα και πολυ κοντα στο κοφτη, μαζι και με το γρηγορο στροφαρισμα του βανκελ.
Τα V-Tec ναι μεν στροφαρουν και αυτα ψηλα αλλα και παλι το ευρος ειναι αφενως λιγο μεγαλυτερο, ηδη απο τις 4,5κ μεχρι και 7,5κ σαλ, αφετερου σε παρομοια ιπποδυναμη (200Ps) εχουμε παραδειγματα με προσθιοκινητες κατασκευες και λιγο ελαφρυτερες. Oποτε και λιγο αδικη η συγκριση, καθοτι ο V-tec εχει λιγο ευκολοτερο εργο...

dimviii έγραψε:ναι γιατι πλεον δεν απαιτουσε από τον οδηγο να εχει το μοτερ σε συγκεκριμένες στροφες οπου εκει είναι ζωντανος.Εγινε πιο ευκολο στον οδηγο που δεν μπορουσε να το δουλεψει εκει που επρεπε.


Αυτο ακριβως, (παροτι ο οδηγος του μπορουσε και το δουλευε εκει που πρεπει, πριν βελτιωθει, απλως ο συγκεκριμενος συνδυασμος ευρους στροφων και μεγιστης ισχυος για το σχετικα βαρυ πισωκινητο, ειναι δυσκολος να επιτυγχανεται σε καθε στροφη) εγινε αυτο που επρεπε να ειναι απο την αρχη για να θεωρηθει ολοκληρωμενο σπορ πισωκινητο και εντελει ανωτερο οδηγικα απο το προσθιοκινητο MCS.
Δυστυχως ομως σε stock μορφη, το RX-8 192 ΔΕΝ ειναι ετσι και αυτο ουσιαστικα τονισα.

dimviii έγραψε:η αισθηση σκειτμπορντ του Μινι δεν κανει το ρχ8 αυτόματα με τουριστικη αναρτηση επειδή είναι πιο μαλακο.
Μια χαρα δουλευει η αναρτηση του ρχ8,και στους τυπικους Ελληνικούς δρομους πολύ καλυτερα από του Μινι.
Να σου θυμισω ότι οι φτερουγες είναι ακομα πιο μαλακες από ρχ8,και δεν εχουν καμια σχεση με τα σκληρα τραπεζοειδή μινι.
Τελος το ρχ8 δεν είναι καθολου δυσκολα ρυθμισιμο λογω ''συμπεριφοράς κινητηρα''.Εαν κανεις αυτά που πρεπει μια χαρα ρυθμισιμο είναι.Εαν δεν μπορει καποιος να κρατησει βανκελ στην ωφελιμη περιοχη,δεν κανει αυτος για αυτό το αυτοκινητο.


Αυτο σηκωνει αρκετη κουβεντα, ειναι αναλογως το επιπεδο λειτουργιας και συνθηκων. Σε καθημερινη απλη μετακινηση, ναι το ΜΙΝΙ εχει αισθηση...σκειτμπορντ σχεδον το R56 (εντελως το R53).
Για αυτο και την ειπα "τουριστικη" στο RX-8. Σε ταξιδι, αλλα και σβελτη στριφτερη βολτα, ειναι ιδανικη, ξεκουραστη μεν αλλα οχι πλαδαρη.
Οταν ομως αποφασισεις να κινηθεις πιο γρηγορα και συγκεκριμενα στο στυλ "μια κατω", εκει φαινεται ακριβως η αντιφαση αλλα και τελικα σχετικα μετρια αισθηση, οταν απο την αλλη "λυσσας" το μοτερ στις 5-7κ σαλ για να βρεις τα 192 αλογα.
Σε αντιστοιχη κατασταση, το MCS δουλευει τελεια. Το μοτερ συνεργαζεται τελεια με το σασι και την αναρτηση, θυμιζει μικρο προσθιοκινητο αγωνιστικο.
Αυτο για εμενα το καθιστα καλυτερο σε οδηγικη ευχαριστηση -παροτι προσθιοκινητο- απο το πισωκινητο RX-8 192...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443243
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δηλαδη για να το κανω πιο ξεκαθαρο, εννοω οτι θα καταλαβαινα περισσοτερα πχ για το επιπεδο της εργονομιας, της γενικοτερης ανεσης ή μη και του γενικοτερου εξοπλισμου, στην απλη καθημερινη μετακινηση, πραγματα παντως διαφορετικα απο το κομματι της οδικης συμπεριφορας.,..


μαλιστα,την οδικη συμπεριφορά του γρηγορου αυτοκινητου θα την καταλάβαινες κατευθείαν,αλλα θα αργούσες να καταλάβεις την ανεση,και την εργονομια. :dizzy:

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε: Σαφως και θα υπηρχαν καποια ακομα στοιχεια πληροφορησης για τα δυναμικα χαρακτηριστικα του, σε τυχον περιοδο "μακρας-διαρκειας" αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο αυτων των χαρακτηριστικων για να εχει κανεις μια καλη εικονα, θεωρω οτι σε αυτη την κατηγορια ισχυος (μεχρι 200ps περιπου) με τις παραπανω οδηγικες επαφες και σε συνθηκες που ανεφερα με το MCS μπορει να το αντιληφθει. .,..

Γρηγορη ''καλη εικονα'' εχει καποιος και από τα τεστ των δηομσιογραφων.
Δεν μιλάγαμε για ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ.Μιλαγαμε για να ξεζουμίσεις ένα γρηγορο αυτοκινητο,να φτασεις σε ένα πολύ μεγαλο ποσοστο 90-95% +,ωστε να αρχιζουν να φαινονται αδυναμίες και πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Μην μου τα γυρνας.Ηταν ξεκαθαρο αυτό που συζητάγαμε.
Και όχι ένα Μινι ένα Κλιο ένα ταπερ των 200 ιππων ΔΕΝ μπορεις να το ξεζουμίσεις με βολτες των 10-20-50 χλμ σαν ευκαιριακος δοκιμαστης με ξενο αυτοκινητο,με συνοδηγο ιδιοκτητη κλπ.


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ειναι ομως αυτο παντα εφικτο, οσο και να εισαι σε Mode "μια κατω", παρα μονο εαν κινεισαι σε "διαβασμενη" διαδρομη. Καποια στιγμη θα βρεθεις εκτος ευρους 5-7κ σαλ περιπου. Εντωμεταξυ δεν μιλαμε και για πολυ υψηλα νουμερα μεγιστης αποδοσης (192ps) για πισωκινητο κοντα στα 1400κιλα. Νομιζω καταλαβαινεις τι εννοω..,..

δλδ θελεις να πεις ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να οδηγήσεις ρχ8 σε στροφοδιαδρομη και να εισαι μεσα στο ωφελιμο ευρος λειτουργειας του κινητηρα.


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Μα ακριβως αυτο προσπαθω να πω, ειναι σχετικα οριακη η δυναμη για να ρυθμισεις την υπερστροφη ισχυος, ειδικα σε σχετικα καλο οδοστρωμα. Οποτε και περισσοτερες οι περιπτωσεις που νιωθεις την παροχη "on/off" χανοντας σε ιδανικη τοποθετηση και σε χρονο.....,..


αντε παλι με την ''υπερστροφη ισχυος''
τι να την κανεις ρε μανα μου την γαμημενη υπερστροφη ισχυος? χωρις αυτή δε στριβει το γαμημενο το ρχ8?
Στο ειπα και στο προηγουμενο ποστ,δεν το φτιαξανε για κωλιες,ουτε οι κωλιες θα σε πανε πιο γρηγορα.
ξεκολλα από τα βιντεακια του πιθηκα και του κάθε δημοσιογραφου που βλέπεις το αναποδο και καυλωνεις.
Αυτά είναι για να τα βαζουν στα βιντεακια να καυλωνουν το κοινο.Σε διαδρομή που θα ζητήσεις τα μεγιστα,'η θα κυνηγιεσαι με αντιστοιχο αυτοκινητο, θα σε περνανε από ολες τις παντες αν στριβεις με υπερστροφη ισχυος.



Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Ναι, μονο που οπως ειπα και πριν δεν γινεται παντα σε καποια διαδρομη να κινεισαι αυστηρα στις 5-7κ σαλ. Εντωμεταξυ το 192αρι δεν στροφαρει μεχρι τις 9κ σαλ, αλλα μεχρι τις 7 και κατι...
Εισαι δηλαδη σε ψηλες στροφες αλλα και πολυ κοντα στο κοφτη, μαζι και με το γρηγορο στροφαρισμα του βανκελ.
Τα V-Tec ναι μεν στροφαρουν και αυτα ψηλα αλλα και παλι το ευρος ειναι αφενως λιγο μεγαλυτερο, ηδη απο τις 4,5κ μεχρι και 7,5κ σαλ, αφετερου σε παρομοια ιπποδυναμη (200Ps) εχουμε παραδειγματα με προσθιοκινητες κατασκευες και λιγο ελαφρυτερες. Oποτε και λιγο αδικη η συγκριση, καθοτι ο V-tec εχει λιγο ευκολοτερο εργο... .

ναι το εμπεδώσαμε το ρχ8 των 192 ιππων ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΩΦΕΛΙΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΡΟΦΩΝ. :dizzy:


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε: Αυτο ακριβως, (παροτι ο οδηγος του μπορουσε και το δουλευε εκει που πρεπει, πριν βελτιωθει, απλως ο συγκεκριμενος συνδυασμος ευρους στροφων και μεγιστης ισχυος για το σχετικα βαρυ πισωκινητο, ειναι δυσκολος να επιτυγχανεται σε καθε στροφη) εγινε αυτο που επρεπε να ειναι απο την αρχη για να θεωρηθει ολοκληρωμενο σπορ πισωκινητο και εντελει ανωτερο οδηγικα απο το προσθιοκινητο MCS.
Δυστυχως ομως σε stock μορφη, το RX-8 192 ΔΕΝ ειναι ετσι και αυτο ουσιαστικα τονισα.

Μια χαρα ολοκληρωμενο ειναι,αρκει να νιώθεις τι ειναι το ρχ8,και να ξερεις να οδηγεις.


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε: Οταν ομως αποφασισεις να κινηθεις πιο γρηγορα και συγκεκριμενα στο στυλ "μια κατω", εκει φαινεται ακριβως η αντιφαση αλλα και τελικα σχετικα μετρια αισθηση, οταν απο την αλλη "λυσσας" το μοτερ στις 5-7κ σαλ για να βρεις τα 192 αλογα.
Σε αντιστοιχη κατασταση, το MCS δουλευει τελεια. Το μοτερ συνεργαζεται τελεια με το σασι και την αναρτηση, θυμιζει μικρο προσθιοκινητο αγωνιστικο.
Αυτο για εμενα το καθιστα καλυτερο σε οδηγικη ευχαριστηση -παροτι προσθιοκινητο- απο το πισωκινητο RX-8 192...


ενω το ρχ8 όταν το κυνηγας δεν συνεργάζεται καλα το σασι με το τιμονι,την αναρτηση και το μοτερ.

Δεν σταματας να με εκπλησεις ρε Γρηγορη. :lol:

Σε διαδρομή που δεν θα παιξει ρολο η δυναμη,ενα ρχ8 δεν θα ζοριστεί να περασει ένα Μινι.Ενα κατεβασμα Μπραλλου ας πουμε,κεραιες στην τριπολεως,Πατρα προς Πυργο με την χαλια ποιοτητα οδοστρώματος πχ και απειρες άλλες τέτοιες διαδρομες που αφθονουν στην Ελλαδα.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443262
dimviii έγραψε:
μαλιστα,την οδικη συμπεριφορά του γρηγορου αυτοκινητου θα την καταλάβαινες κατευθείαν,αλλα θα αργούσες να καταλάβεις την ανεση,και την εργονομια. :dizzy:


Απο την στιγμη που το μεγαλυτερο ποσοστο του χρονου, το αφιερωνω στην οδηγικη αισθηση και οχι στην συνδεσιμοτητα, οθονες αφης και γενικοτερη εργονομια, ναι θα καταλαβω πολυ περισσοτερα πραγματα.
Δεν ειπα οτι θα τα καταλαβω ολα, αλλα ενα μεγαλο ποσοστο ναι.

dimviii έγραψε:Γρηγορη ''καλη εικονα'' εχει καποιος και από τα τεστ των δηομσιογραφων.
Δεν μιλάγαμε για ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ.Μιλαγαμε για να ξεζουμίσεις ένα γρηγορο αυτοκινητο,να φτασεις σε ένα πολύ μεγαλο ποσοστο 90-95% +,ωστε να αρχιζουν να φαινονται αδυναμίες και πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.


Αλλα λογια να αγαπιομαστε, Δημητρη...Για εσενα μπορει η "καλη εικονα" να ειναι οταν διαβαζει καποιος τα τεστ δημοσιογραφων. Για εμενα καλη εικονα ειναι να παρω μονος μου το αυτοκινητο, να το εχω οδηγησει τουλαχιστον μια ωρα σε στριφτερη διαδρομη με ελαχιστη εως καθολου κινηση, να το παω σε ενα τμημα της με "καθαρες" γραμμες αλλα και σε καποια αλλα να το "στραμπουλαω".
Ε, με το MCS το εκανα αυτο, κατα την δικη μου αποψη ειδα ξεκαθαρα καποια πλεονεκτηματα/μειονεκτηματα στο οδηγικο κομματι και για εμενα ειναι μια αρκετα καλη εικονα...Σε σχεση με ενα μερος του ανταγωνισμου επισης καθοτι εχω οδηγησει με παρομοιο τροπο και σε παρομοιες διαδρομες, Mito QV, DS3 THP, Ibiza Cupra και 500 Αbarth.

dimviii έγραψε:Μην μου τα γυρνας.Ηταν ξεκαθαρο αυτό που συζητάγαμε.
Και όχι ένα Μινι ένα Κλιο ένα ταπερ των 200 ιππων ΔΕΝ μπορεις να το ξεζουμίσεις με βολτες των 10-20-50 χλμ σαν ευκαιριακος δοκιμαστης με ξενο αυτοκινητο,με συνοδηγο ιδιοκτητη κλπ.


Δεν σου γυρναω τιποτα, και προφανως κατι απο αυτα που εγραψα ΔΕΝ διαβασες. Καθοτι αφενως ειτε προκειται για διαδρομες που κανω ΜΟΝΟΣ μου, (για καποια απο τα Hot-hatch που ανεφερα) αλλα και επι του προκειμενου, ουτε 20, ουτε 50Km (παροτι ουτε και αυτο ειναι καθοριστικο, υπαρχουν καποιοι που αντιλαμβανονται σε 20-30Km, χωρις να ειναι καταξιωμενοι οδηγοι αγωνων, και υπαρχουν αλλοι που εχουν στην κατοχη τους 10 χρονια και χιλιαδες χλμ και δεν εχουν φτασει ουτε το 50% των δυνατοτητων τους...) , με MCS εχω οδηγησει και σε ταξιδι 400χλμ.
Oσο για το "ξεζουμισμα", μπορεις ακομα και με τον ιδιοκτητη, εαν σε εμπιστευεται πραγματικα και σε γνωριζει χρονια...

dimviii έγραψε:δλδ θελεις να πεις ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να οδηγήσεις ρχ8 σε στροφοδιαδρομη και να εισαι μεσα στο ωφελιμο ευρος λειτουργειας του κινητηρα.


Oχι, για να στο πω αλλιως, χρησιμοποιωντας την ιδια εκφραση σου, ειναι αδυνατον, σε μη "διαβασμενη" διαδρομη, να πεφτεις συνεχεια στο ωφελιμο ευρος λειτουργιας. Καποιες στιγμες θα μπεις ή και θα βγεις "κρεμασμενος".
Επισης μιας και το ανεφερες πριν, ειναι και συγκριτικα δυσκολοτερο αυτο να γινεται σε σχεση πχ με ενα Type-R, που εχει και αυτο αρκετα συγκεκριμενο ευρος στροφων -ψηλα- , γιατι αφενως και αυτο το ευρος ειναι λιγο μεγαλυτερο, αλλα και η μεγιστη παρεχομενη εργοστασιακη δυναμη (200Ps) εχει ελαφρυτερο αμαξωμα να κινησει, απ' οτι στην περιπτωση του RX-8 192...


dimviii έγραψε:αντε παλι με την ''υπερστροφη ισχυος''
τι να την κανεις ρε μανα μου την γαμημενη υπερστροφη ισχυος? χωρις αυτή δε στριβει το γαμημενο το ρχ8?
Στο ειπα και στο προηγουμενο ποστ,δεν το φτιαξανε για κωλιες,ουτε οι κωλιες θα σε πανε πιο γρηγορα.
ξεκολλα από τα βιντεακια του πιθηκα και του κάθε δημοσιογραφου που βλέπεις το αναποδο και καυλωνεις.
Αυτά είναι για να τα βαζουν στα βιντεακια να καυλωνουν το κοινο.Σε διαδρομή που θα ζητήσεις τα μεγιστα,'η θα κυνηγιεσαι με αντιστοιχο αυτοκινητο, θα σε περνανε από ολες τις παντες αν στριβεις με υπερστροφη ισχυος.


Δεν μιλαω για drift show, με μεγαλες γωνιες και καπνισμενα λαστιχα, μην μπερδευεσαι. Την θελεις ομως μια ελαφρια υπερστροφη ισχυος σχεδον σε καθε τοποθετηση, εφοσον μιλαμε για μεγιστη δυνατη εκμεταλλευση των δυνατοτητων και οχι απλως σβελτη βολτα.

Αλλιως -σε σχετικα καλο οδοστρωμα- και εφοσον πας με γραμμες, ειτε μπαινει με λιγα μουτρα ("βοηθαει" και η τουριστικη αναρτηση, παροτι το μπροστινο ειναι ελαφρυ και αρκετα ευελικτο για το συνολικο μηκος του αυτοκινητου), ειτε πας ουδετερα μεν αλλα πιο αργα απο το μεγιστο που μπορει το μοτερ και σασι.

Αυτα που λεω τα ειδα απο μεσα, απο το δεξι καθισμα, δεν ειναι απο video, δεν εχω λογο να καθομαι να πλαθω ιστοριες.
Θελεις το πιστευεις, δεν θελεις, δεν πειραζει, δεν θα στενοχωρηθω κιολας...


dimviii έγραψε:ναι το εμπεδώσαμε το ρχ8 των 192 ιππων ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΩΦΕΛΙΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΡΟΦΩΝ. :dizzy:


Δεν ειπα αυτο, τωρα αν καταλαβες κατι τετοιο, δεν μπορω να κανω κατι περισσοτερο. Το εξηγησα ξανα πιο πανω...

dimviii έγραψε:Μια χαρα ολοκληρωμενο ειναι,αρκει να νιώθεις τι ειναι το ρχ8,και να ξερεις να οδηγεις.


Ο κατοχος του που εχει κλεισει μια δεκαετια με δαυτο, που απο εντελως "μαμα" του αλλαξε αναρτηση, προσθεσε τουρμπινα, εβαλε το 6αρι κιβωτιο του Cosmo, πηγαμε καμποσες βολτες στην γνωστη Νοτια διαδρομη και πριν το βελτιωσει και μετα, που το οδηγουσε και με αγωνιστικες γραμμες, αλλα και με συνεχομενες πλαγιολισθησεις, προφανως δεν σκαμπαζει και πολλα πραγματα, αφου εσυ εχεις διαφορετικη αποψη, οχι μονο απο εμενα που το εζησα ολο αυτο απο μεσα, αλλα και απο εκεινον...
Μονο εσυ ξερεις λοιπον...


dimviii έγραψε:ενω το ρχ8 όταν το κυνηγας δεν συνεργάζεται καλα το σασι με το τιμονι,την αναρτηση και το μοτερ.


Οχι για αλλη μια φορα...Οταν καποιος σου λεει οτι "αυτο δεν ειναι μαυρο" εσυ απαντας, "αρα ειναι ασπρο"... :metalo:
Αυτο ειπα: "σε stock μορφη, ενα MCS μπορει να ειναι πιο ευχαριστο, με πιο σωστη αναλογια ισχυος για το βαρος του και ποιο αμεση αποκριση, καλυτερη λειτουργια κινητηρα, αλλα και πιο προσβασιμο πιο ευκολα ρυθμισιμο στο οριο. Ακριβως λογω της αντιστοιχα δυσκολοτερης ρυθμισιμοτητας στην συμπεριφορα του RX-8, λογω κινητηρα, αλλα και πιο "τουριστικης" αναρτησης..."

Εννοωντας οτι το ωφελιμο ευρος λειτουργιας του 192 ειναι σημαντικα μικροτερο, κατι που σε συνδυασμο με το μεγαλυτερο συγκριτικα βαρος, την μεταδοση κινησης και την συγκεκριμενη μεγιστη ονομαστικη δυναμη, κανει ολη την διαδικασια πιο συνθετη και συνηθως πιο δυσκολη σε στριφτερη διαδρομη.

Το MCS αντιστοιχα εχει καλυτερη σχεση δυναμης/βαρους αλλα κυριως σε σημαντικα μεγαλυτερο ωφελιμο ευρος στροφων κινητηρα, κατι που μαζι και με την πιο σφιχτη και με περισσοτερη πληροφορηση αναρτηση, προσφερει μεγαλυτερες δοσεις ευχαριστησης σε γρηγορη οδηγηση, παροτι ειναι προσθιοκινητο.

Πιο ταληρακια δεν μπορω να το κανω... :s_hang

dimviii έγραψε:Σε διαδρομή που δεν θα παιξει ρολο η δυναμη,ενα ρχ8 δεν θα ζοριστεί να περασει ένα Μινι.Ενα κατεβασμα Μπραλλου ας πουμε,κεραιες στην τριπολεως,Πατρα προς Πυργο με την χαλια ποιοτητα οδοστρώματος πχ και απειρες άλλες τέτοιες διαδρομες που αφθονουν στην Ελλαδα.


Στο Μπραλλο μια φορα ειχα παει πριν χρονια, μπορω να πω για την Πεντελη προς Νεα Μακρη ομως, που την εχω κανει αρκετες φορες και συγκεκριμενα με το MCS R56 (και F56 JCW)

Δεν ξερω τι εχεις καταλαβει απ' ολες τις δημοσιευσεις μου, αλλα εγω ΔΕΝ εστιαζω κυριως σε χρονους-αποτελεσματικοτητα, ουτε και ξεκινησα την ενσταση μου για αυτο αλλα πρωτιστως για την οδηγικη ευχαριστηση,

Ε, απο αυτα που καταλαβα, ειτε απο το δεξι καθισμα του RX8 192 (και μετεπειτα σε 260ps :metalo: ) ειτε οδηγωντας το MCS, το Mazda στην stock μορφη του, εδειξε λιγοτερο ευχαριστο απο το Mini.