- 14 Οκτ 2017, 02:23
#443262
dimviii έγραψε:
μαλιστα,την οδικη συμπεριφορά του γρηγορου αυτοκινητου θα την καταλάβαινες κατευθείαν,αλλα θα αργούσες να καταλάβεις την ανεση,και την εργονομια.
Απο την στιγμη που το μεγαλυτερο ποσοστο του χρονου, το αφιερωνω στην οδηγικη αισθηση και οχι στην συνδεσιμοτητα, οθονες αφης και γενικοτερη εργονομια, ναι θα καταλαβω πολυ περισσοτερα πραγματα.
Δεν ειπα οτι θα τα καταλαβω ολα, αλλα ενα μεγαλο ποσοστο ναι.
dimviii έγραψε:Γρηγορη ''καλη εικονα'' εχει καποιος και από τα τεστ των δηομσιογραφων.
Δεν μιλάγαμε για ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ.Μιλαγαμε για να ξεζουμίσεις ένα γρηγορο αυτοκινητο,να φτασεις σε ένα πολύ μεγαλο ποσοστο 90-95% +,ωστε να αρχιζουν να φαινονται αδυναμίες και πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Αλλα λογια να αγαπιομαστε, Δημητρη...Για εσενα μπορει η "καλη εικονα" να ειναι οταν διαβαζει καποιος τα τεστ δημοσιογραφων. Για εμενα καλη εικονα ειναι να παρω μονος μου το αυτοκινητο, να το εχω οδηγησει τουλαχιστον μια ωρα σε στριφτερη διαδρομη με ελαχιστη εως καθολου κινηση, να το παω σε ενα τμημα της με "καθαρες" γραμμες αλλα και σε καποια αλλα να το "στραμπουλαω".
Ε, με το MCS το εκανα αυτο, κατα την δικη μου αποψη ειδα ξεκαθαρα καποια πλεονεκτηματα/μειονεκτηματα στο οδηγικο κομματι και για εμενα ειναι μια αρκετα καλη εικονα...Σε σχεση με ενα μερος του ανταγωνισμου επισης καθοτι εχω οδηγησει με παρομοιο τροπο και σε παρομοιες διαδρομες, Mito QV, DS3 THP, Ibiza Cupra και 500 Αbarth.
dimviii έγραψε:Μην μου τα γυρνας.Ηταν ξεκαθαρο αυτό που συζητάγαμε.
Και όχι ένα Μινι ένα Κλιο ένα ταπερ των 200 ιππων ΔΕΝ μπορεις να το ξεζουμίσεις με βολτες των 10-20-50 χλμ σαν ευκαιριακος δοκιμαστης με ξενο αυτοκινητο,με συνοδηγο ιδιοκτητη κλπ.
Δεν σου γυρναω τιποτα, και προφανως κατι απο αυτα που εγραψα ΔΕΝ διαβασες. Καθοτι αφενως ειτε προκειται για διαδρομες που κανω ΜΟΝΟΣ μου, (για καποια απο τα Hot-hatch που ανεφερα) αλλα και επι του προκειμενου, ουτε 20, ουτε 50Km (παροτι ουτε και αυτο ειναι καθοριστικο, υπαρχουν καποιοι που αντιλαμβανονται σε 20-30Km, χωρις να ειναι καταξιωμενοι οδηγοι αγωνων, και υπαρχουν αλλοι που εχουν στην κατοχη τους 10 χρονια και χιλιαδες χλμ και δεν εχουν φτασει ουτε το 50% των δυνατοτητων τους...) , με MCS εχω οδηγησει και σε ταξιδι 400χλμ.
Oσο για το "ξεζουμισμα", μπορεις ακομα και με τον ιδιοκτητη, εαν σε εμπιστευεται πραγματικα και σε γνωριζει χρονια...
dimviii έγραψε:δλδ θελεις να πεις ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να οδηγήσεις ρχ8 σε στροφοδιαδρομη και να εισαι μεσα στο ωφελιμο ευρος λειτουργειας του κινητηρα.
Oχι, για να στο πω αλλιως, χρησιμοποιωντας την ιδια εκφραση σου, ειναι αδυνατον, σε μη "διαβασμενη" διαδρομη, να πεφτεις συνεχεια στο ωφελιμο ευρος λειτουργιας. Καποιες στιγμες θα μπεις ή και θα βγεις "κρεμασμενος".
Επισης μιας και το ανεφερες πριν, ειναι και συγκριτικα δυσκολοτερο αυτο να γινεται σε σχεση πχ με ενα Type-R, που εχει και αυτο αρκετα συγκεκριμενο ευρος στροφων -ψηλα- , γιατι αφενως και αυτο το ευρος ειναι λιγο μεγαλυτερο, αλλα και η μεγιστη παρεχομενη εργοστασιακη δυναμη (200Ps) εχει ελαφρυτερο αμαξωμα να κινησει, απ' οτι στην περιπτωση του RX-8 192...
dimviii έγραψε:αντε παλι με την ''υπερστροφη ισχυος''
τι να την κανεις ρε μανα μου την γαμημενη υπερστροφη ισχυος? χωρις αυτή δε στριβει το γαμημενο το ρχ8?
Στο ειπα και στο προηγουμενο ποστ,δεν το φτιαξανε για κωλιες,ουτε οι κωλιες θα σε πανε πιο γρηγορα.
ξεκολλα από τα βιντεακια του πιθηκα και του κάθε δημοσιογραφου που βλέπεις το αναποδο και καυλωνεις.
Αυτά είναι για να τα βαζουν στα βιντεακια να καυλωνουν το κοινο.Σε διαδρομή που θα ζητήσεις τα μεγιστα,'η θα κυνηγιεσαι με αντιστοιχο αυτοκινητο, θα σε περνανε από ολες τις παντες αν στριβεις με υπερστροφη ισχυος.
Δεν μιλαω για drift show, με μεγαλες γωνιες και καπνισμενα λαστιχα, μην μπερδευεσαι. Την θελεις ομως μια ελαφρια υπερστροφη ισχυος σχεδον σε καθε τοποθετηση, εφοσον μιλαμε για μεγιστη δυνατη εκμεταλλευση των δυνατοτητων και οχι απλως σβελτη βολτα.
Αλλιως -σε σχετικα καλο οδοστρωμα- και εφοσον πας με γραμμες, ειτε μπαινει με λιγα μουτρα ("βοηθαει" και η τουριστικη αναρτηση, παροτι το μπροστινο ειναι ελαφρυ και αρκετα ευελικτο για το συνολικο μηκος του αυτοκινητου), ειτε πας ουδετερα μεν αλλα πιο αργα απο το μεγιστο που μπορει το μοτερ και σασι.
Αυτα που λεω τα ειδα απο μεσα, απο το δεξι καθισμα, δεν ειναι απο video, δεν εχω λογο να καθομαι να πλαθω ιστοριες.
Θελεις το πιστευεις, δεν θελεις, δεν πειραζει, δεν θα στενοχωρηθω κιολας...
dimviii έγραψε:ναι το εμπεδώσαμε το ρχ8 των 192 ιππων ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΩΦΕΛΙΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΡΟΦΩΝ.
Δεν ειπα αυτο, τωρα αν καταλαβες κατι τετοιο, δεν μπορω να κανω κατι περισσοτερο. Το εξηγησα ξανα πιο πανω...
dimviii έγραψε:Μια χαρα ολοκληρωμενο ειναι,αρκει να νιώθεις τι ειναι το ρχ8,και να ξερεις να οδηγεις.
Ο κατοχος του που εχει κλεισει μια δεκαετια με δαυτο, που απο εντελως "μαμα" του αλλαξε αναρτηση, προσθεσε τουρμπινα, εβαλε το 6αρι κιβωτιο του Cosmo, πηγαμε καμποσες βολτες στην γνωστη Νοτια διαδρομη και πριν το βελτιωσει και μετα, που το οδηγουσε και με αγωνιστικες γραμμες, αλλα και με συνεχομενες πλαγιολισθησεις, προφανως δεν σκαμπαζει και πολλα πραγματα, αφου εσυ εχεις διαφορετικη αποψη, οχι μονο απο εμενα που το εζησα ολο αυτο απο μεσα, αλλα και απο εκεινον...
Μονο εσυ ξερεις λοιπον...
dimviii έγραψε:ενω το ρχ8 όταν το κυνηγας δεν συνεργάζεται καλα το σασι με το τιμονι,την αναρτηση και το μοτερ.
Οχι για αλλη μια φορα...Οταν καποιος σου λεει οτι "αυτο δεν ειναι μαυρο" εσυ απαντας, "αρα ειναι ασπρο"...
Αυτο ειπα: "σε stock μορφη, ενα MCS μπορει να ειναι πιο ευχαριστο, με πιο σωστη αναλογια ισχυος για το βαρος του και ποιο αμεση αποκριση, καλυτερη λειτουργια κινητηρα, αλλα και πιο προσβασιμο πιο ευκολα ρυθμισιμο στο οριο. Ακριβως λογω της αντιστοιχα δυσκολοτερης ρυθμισιμοτητας στην συμπεριφορα του RX-8, λογω κινητηρα, αλλα και πιο "τουριστικης" αναρτησης..."
Εννοωντας οτι το ωφελιμο ευρος λειτουργιας του 192 ειναι σημαντικα μικροτερο, κατι που σε συνδυασμο με το μεγαλυτερο συγκριτικα βαρος, την μεταδοση κινησης και την συγκεκριμενη μεγιστη ονομαστικη δυναμη, κανει ολη την διαδικασια πιο συνθετη και συνηθως πιο δυσκολη σε στριφτερη διαδρομη.
Το MCS αντιστοιχα εχει καλυτερη σχεση δυναμης/βαρους αλλα κυριως σε σημαντικα μεγαλυτερο ωφελιμο ευρος στροφων κινητηρα, κατι που μαζι και με την πιο σφιχτη και με περισσοτερη πληροφορηση αναρτηση, προσφερει μεγαλυτερες δοσεις ευχαριστησης σε γρηγορη οδηγηση, παροτι ειναι προσθιοκινητο.
Πιο ταληρακια δεν μπορω να το κανω...
dimviii έγραψε:Σε διαδρομή που δεν θα παιξει ρολο η δυναμη,ενα ρχ8 δεν θα ζοριστεί να περασει ένα Μινι.Ενα κατεβασμα Μπραλλου ας πουμε,κεραιες στην τριπολεως,Πατρα προς Πυργο με την χαλια ποιοτητα οδοστρώματος πχ και απειρες άλλες τέτοιες διαδρομες που αφθονουν στην Ελλαδα.
Στο Μπραλλο μια φορα ειχα παει πριν χρονια, μπορω να πω για την Πεντελη προς Νεα Μακρη ομως, που την εχω κανει αρκετες φορες και συγκεκριμενα με το MCS R56 (και F56 JCW)
Δεν ξερω τι εχεις καταλαβει απ' ολες τις δημοσιευσεις μου, αλλα εγω ΔΕΝ εστιαζω κυριως σε χρονους-αποτελεσματικοτητα, ουτε και ξεκινησα την ενσταση μου για αυτο αλλα πρωτιστως για την οδηγικη ευχαριστηση,
Ε, απο αυτα που καταλαβα, ειτε απο το δεξι καθισμα του RX8 192 (και μετεπειτα σε 260ps
) ειτε οδηγωντας το MCS, το Mazda στην stock μορφη του, εδειξε λιγοτερο ευχαριστο απο το Mini.