ΚΡΕΑΣ Ο ΛΟΥΗΣ ΠΕΝΤΡΑΓΚΟΝ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΓΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ;
Σόρι g
Σε άλλα νέα, απειλήθηκαν με απόλυση πέρσι οι υπάλληλοι από τον Λάουντα :
"We had some rules put in, that you are not allowed to [do that] and you have to pay a penalty if you do it again or we will think of releasing you from your contract, because we are team players here and we cannot destroy each other. This was the thing. Toto came up with some good rules and we had peace again. We fought hard and the accidents got reduced between them."
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/209 ... lationship
The key features:
– 1.6 Litre, V6 Turbo Hybrid
– 3000rpm higher engine running speed range to improve the sound
– Prescriptive internal design parameters to restrict development costs and discourage extreme designs and running conditions
– Removal of the MGUH
– More powerful MGUK with focus on manual driver deployment in race together with option to save up energy over several laps give a driver controlled tactical element to racing
– Single turbo with dimensional constraints and weight limits
-Standard energy store and control electronics
– High Level of external prescriptive design to give ‘Plug-And-Play’ engine/chassis/transmission swap capability
– Intention to investigate tighter fuel regulations and limits on number of fuels used
ΙΜΗΟ,κριμα που συνεχιζουν με 1600cc και κριμα που παλι βαζουν αρκετους περιορισμους.
Με 3000 στροφες παραπανω τουλαχιστον ας καταργησουν το ηλιθιο penalty για engine change.
Η Ferrari απειλεί με αποχώρηση από την F1 με αφορμή το σχέδιο των κινητήρων του 2021.
«Αυτό που ξέρω είναι ότι η F1 είναι κομμάτι του DNA μας από την μέρα που ιδρυθήκαμε. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορούμε να βρούμε την ταυτότητά μας και χωρίς αυτήν. Αλλά αν αλλάξουμε το σακί με την άμμο τόσο που πλέον να μην αναγνωρίζεται, δεν θέλω να συμμετέχω. Δεν θέλω να είμαι σε ένα παγκόσμιο NASCAR, απλώς δεν θέλω».
http://www.4troxoi.gr/agones/formula-1/ ... -i-ferrari
Το δικο του βουνο!
Fiat Panda 7,6l/100km