Ας πούμε "τυχερό" τον σοφερ που θα το οδηγεί γιατί ο ιδιοκτήτης θα προτιμάει τις πίσω πολυθρονες...
Για την ιστορια btw, περασαν περιπου 30 χρονια απο τοτε που η Bmw παρουσιασε στην τοτε εκθεση της Γενευης, την 750i (και 750iL αντιστοιχα, με μακρυτερο μεταξονιο) με κινητηρα V12 (60 μοιρων) για πρωτη φορα μετα απο 50 χρονια, αποδοσης 300ps με 46χλγμ ροπης και συνολικο βαρος κινητηρα 240 κιλα, χαρις το αλουμινενιο μπλοκ...
Εχει τα μεσα να φτιαξει ο,τι θελει αλλα κανει βλακειες.
επρεπε να φτασουμε στην M4 CS για να δουμε ενα σωστο αμαξι της σειρας.
πολλες εκδοσεις Χ,τα νεα δε Χ6 και Χ4 ειναι παντελως ασχημα σε σχεση με το Χ6 το παλιο.
ευτυχως πανε να το μαζεψουν με το νεο 5 που ειναι αστερι και την σειρα 1 αλλα ΚΑΙ ΠΑΛΙ ρε φιλε αστην rwd
ειλικρινα δεν ξερω.
Προφανώς καλύπτουν πολλά γούστα και μεγάλο μερίδιο πελατών και έχουν κέρδη. Κοινά πατώματα, τεχνικά κλπ, πόσο έξοδο να είναι οι λαμαρινες σε διάφορα σχήματα?!
Αν είχαν μόνο την 1 και την 5 θα ήταν.... Lancia!
dstou έγραψε:Δεν έχει σχέδιο, αλλά είναι πρώτη σε δαπάνες ρ&δ, πρώτη (σχεδόν) στα κέρδη, και πουλάει τον αγλέορα. Τυχαία τελείως όλα αυτά.
δεν αντιλεγω.
dstou έγραψε:...αλλά είναι πρώτη σε δαπάνες ρ&δ,...
VW, GM και Toyota ηταν η σειρά....άλλαξε ή εννοείς κάτι άλλο;
< >
[url]Last year, BMW spent 5.16 billion euros on research and development, or roughly 5.5 percent of its total revenue, according to Reuters. During the next three years, that number is expected to creep toward 6 percent, Nicolas Peter, the company’s finance chief told reporters.[/url]
>2.000 E/τεμ.
VW, GM, Toyota 900-1.300 E/τεμ
<<BMW invests in carbon fiber for use beyond i and M models
BMW Group and SGL Group to triple production capacities at Moses Lake carbon fiber plant
- Additional investment of 200 million US dollars
- Medium-term capacity of 9,000 tons per year
- Moses Lake to become the world's largest carbon fiber plant
- Workforce in Moses Lake to be stepped up to 200>>
https://www.autoblog.com/2014/05/13/bmw ... nvestment/
...φτανοντας στα τελη του 2016, σε αυτα τα συμπερασματα:
<<BMW limits lightweight carbon fiber use to juice profits
After investing between 1.5-2 billion euros to develop carbon-fibre based hybrid and electric cars, BMW is now working hard to develop “hybrid” methods, which combine carbon with other materials like steel and aluminum.>>
http://www.reuters.com/article/us-bmw-c ... SKCN12S0S8
cosneo έγραψε:Αυτό το αμοκ των πολλών Χ (όπως και τα αντίστοιχα GL_ ) μου φαίνεται υπερβολικό.
Πουλάει προφανώς, οπότε ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν.
Και όχι μόνο πουλάνε αυτά τα τερατουργήματα (που αν με ρωτάτε θα έπρεπε να συμπεριληφθούν στη λίστα των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας ), αλλά αφήνουν και τρελά κέρδη, για να μπορεί η πενβέ να φτιάχνει και καμιά csl για να χαίρονται και οι χλιμίτζουρες σαν και του λόγου μου...
Αν δεν τα είχε αυτά, όπως είπες...
cosneo έγραψε: Αν είχαν μόνο την 1 και την 5 θα ήταν.... Lancia!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Με την τρέχουμε τεχνολογία (και με την παλιά έτσι ήταν), η BMW M πιστεύει πως δεν υπάρχει κανένα νόημα να κατασκευάσει ένα υβριδικό μοντέλο, πόσο μάλλον ένα plug-in υβριδικό, με τον Van Meel να λέει πως μια υβριδική M3/M4 θα ζύγιζε επιπλέον 200 με 300 κιλά σε σχέση με τα μοντέλα παραγωγής.
Κλασσική Πεμβέ εδώ, ότι θέλω λέω και μετά το γυρίζω. Καμιά 10αριά χρόνια πίσω αντίστοιχος αρμόδιος είχε δώσει συνέντευξη στους 4Τ και δήλωνε ότι αυτή η Μ3 θα είναι η τελευταία κλασσική, η επόμενη μάλλον θα είναι υβριδική.Το είχα γράψει τότες στο ακατανόμαστο, και το μέλος προφεσέρ είχε σκανάρει τη σχετική σελίδα προς επίρρωσιν.
Πάω στοίχημα ότι σε μια 4ετία, και ενώ τίποτα σοβαρό δεν θα έχει αλλάξει, η Πεμβέ θα παρουσιάζει το ένα υβριδικό Μ
μετά το άλλο.
https://www.autoblog.gr/2017/09/21/bmw-den-tha-yparksei-tetrakylindro-h-ybridiko-m-montelo-syntoma/