Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#436023
rocsta έγραψε::shifty: :shifty:


τελειωνε με τα βαψίματα,εδω εχει ψωμι πολύ στα μηχανικα :shifty:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#436029 Έτοιμο βαμμένο είναι αυτό, οπότε δεν θα ασχοληθώ με μπογιές.
Έχω έτοιμα να περιμένουν στις ζελατίνες τους τα superpro σινεμπλοκ, τα τακάκια hawk που έφτυσα αίμα να τα βρω, σετ ανακατασκευής για δαγκάνες, μεταλλικά μαρκούτσια. Δεν ξέρω τι να κάνω με ζυγαριές και αμορτισέρ. Λέω να το καβαλήσω όπως είναι και βλέπουμε, γιατί τα kyb agx (που διάβασα ότι είναι πολύ ταιριαστά για μαμά διαδρομή ανάρτησης) ο Ρέλλας τα έχει 550 (σφίξαμε) και από ζανφόρ δεν έχω ιδέα ακόμα για το πως θα πρέπει να είναι το αμάξι.
Κατά πάσα πιθανότητα θα αρχίσω να το δουλεύω απ' την νέα χρονιά πάντως.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#436038 Ωραίος ρε φιλε.
Χομπιστας ή σχετικο επάγγελμα?

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#436040 Αν αυτά ηταν η κυρια μου απασχοληση θα ειχα χρεωκοπησει!

Οπως το βλεπω εγω παντως, και εφ'όσον δεν υπαρχουν τα τρελα χρηματα για την εποχη για μια καινουργια Giulia: ειτε σπαω πλακα με αυτα τα projects, ειτε μου μπαινουν συνεχεια διαολια για evo9, ειτε καθομαι στα αυγα μου μιας και δεν μου χρειαζεται το αυτοκινητο για καθημερινη μετακινηση. Επελεξα το 1ο προς το παρον, μεχρι να πεσει παντοφλα και να κανω το 3ο.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#436062
rocsta έγραψε: ειτε μου μπαινουν συνεχεια διαολια για evo9,


ωραια διαολάκια αυτά. :twisted:

τα φτιαχνεις αι τα πουλας?
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#436084
rocsta έγραψε: Επελεξα το 1ο προς το παρον, μεχρι να πεσει παντοφλα και να κανω το 3ο.

Sent >

Έχεις πρόγραμμα.

Ελα πες την αλήθεια, ξύλινο τιμόνι?



< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#436099
JasonLouk έγραψε:Ελα πες την αλήθεια, ξύλινο τιμόνι?

Πάντα :oops:
Stay tuned!
Άβαταρ μέλους
By fot
#436102 Προσφέρω απλόχερα βοήθεια rocsta! :metalo:

Είσαι τρομερός. Εγώ θα ήθελα λίγο πιο συχνά updates και πιο λεπτομέρεια. Πιο φωτο κτλ. Να γουστάρουμε!
Άβαταρ μέλους
By xenos
#436242 το κακό με το μκ1 είναι ότι είναι τσίχλα από πλαίσιο και θέλεις ένα σωρό ενισχύσεις να το κάνεις λίγο προς το οκ.
ρολλμπαρ να βάλεις σοβαρό πάντως, γιατί και από ασφάλεια είναι φάση yugo. :lipsealed:

+1 σε ξύλο μέσα και όλο μαμά όσο γίνεται. το έψηνα και εγώ παλιότερα σαν πρότζεκτ αλλά που χώρος, που χρόνος, που .....
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#436254
xenos έγραψε:το κακό με το μκ1 είναι ότι είναι τσίχλα από πλαίσιο και θέλεις ένα σωρό ενισχύσεις να το κάνεις λίγο προς το οκ.

Αυτό πραγματικά το φοβάμαι. Θα πέσει διάβασμα.

xenos έγραψε:ρολλμπαρ να βάλεις σοβαρό πάντως, γιατί και από ασφάλεια είναι φάση yugo. :lipsealed:

Αρχικά το είχα στα must, πλέον το έχω αφήσει για 2η φάση και αν...

xenos έγραψε:+1 σε ξύλο μέσα

Όταν είχα πάρει το λεβιέ για το 156, έκραζες για το ποιος μπουφές τον κλαίει :lol:

xenos έγραψε: το έψηνα και εγώ παλιότερα σαν πρότζεκτ αλλά που χώρος, που χρόνος, που .....

Το βασικό είναι ο χώρος. Αν δεν έχεις χώρο δυστυχώς τίποτα από αυτά δεν γίνεται. Χρόνο άπειρο δεν έχει κανείς, αλλά το παλεύουμε.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#436260
xenos έγραψε:το κακό με το μκ1 είναι ότι είναι τσίχλα από πλαίσιο και θέλεις ένα σωρό ενισχύσεις να το κάνεις λίγο προς το οκ.
ρολλμπαρ να βάλεις σοβαρό πάντως, γιατί και από ασφάλεια είναι φάση yugo. :lipsealed:

+1 σε ξύλο μέσα και όλο μαμά όσο γίνεται. το έψηνα και εγώ παλιότερα σαν πρότζεκτ αλλά που χώρος, που χρόνος, που .....


Τα πλαίσια που είναι τσίχλα ( όσο παλιότερα είναι τόσο λιγότερες σε αριθμό είναι οι πόντες της καρότσας και οι περισσότερες λασκαρισμένες ) μπορούν να γίνουν άκαμπτα με την αύξηση που έχουν οι πόντες που στερεώνουν τα διάφορα κομμάτια λαμαρίνας.

Αν δεν υπάρχει ηλεκτροπόντα με ένα δράπανο και ένα ξεπονταδόρο ανοίγεις τρύπα στην μια λαμαρίνα και με μηχανή MIG κολλάς την τρύπα που άνοιξες κελινοντας την αλλά ταυτόχρονα κολλάει και το δεύτερο κομμάτι της λαμαρίνας σαν να είναι ηλεκτροπόντα, μετά με ένα τρόχισμα έρχεται στα ίσια το μέταλλο, στην συνέχεια αστάρωμα και βάψιμο στο χρώμα του αυτοκινήτου.

Το ράψιμο αυτό γίνεται γύρω - γύρω στις πόρτες αφού αφαιρεθούν τα λάστιχα, στα πόρτ - μπαγκάζ και καπώ, στους θόλους από την εσωτερική πλευρά που πιάνουν στον καθρέφτη, αφού πρώτα αφαιρεθούν τα πατάκια και όχι άλλο υλικό υπάρχει εκεί, πχ αρμόκολλα, γύρω από τα παρμπρίζ αφού βγούν τα κρύσταλλα, στα ανοίγματα των πίσω παραθύρων αν υπάρχουν ( πχ στα 2θυρα ) και στα ράμφη που πιάνουν στις κάθετες λαμαρίνες που στερεώνονται οι πύργοι των αμορτισέρ.

Είναι μια δουλειά που αξίζει τον κόπο και αυξάνει τρελά την ακαμψία, δεν το λέω θεωρητικά αλλά μετά από τα αποτελέσματα που είδαμε όταν τα κάναμε σε αρκετά Peugeot 106, Clio 2, Μegane 2 που είχαν λασκάρει τελείως οι πόντες στις καρότσες από το στρίψιμο.

Στην συνέχεια θέλει ράψιμο η γέφυρα η εμπρός γέφυρα και η πίσω αν υπάρχει με την ίδια τεχνική, στις γέφυρες που υπάρχουν αυτάκια για τη στερέωση των ψαλιδιών προσθέτουμε λαμάκια 3mm σε σημεία που δεν ενοχλούν το ψαλίδι, επίσης και τα ψαλίδια πέρνουν ενίσχυση με ένα κομμάτι λαμαρίνα 2 ή 3mm με μια μεγάλη τρύπα με νεύρωση στη μέση για ελάφρωμα. Το βάρος είναι αμελητέο εμπρός στην ακαμψία και την ακρίβεια που προσφέρει το ράψιμο του εμπρόσθιου συστήματος.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#436261 Θα φτιάξεις κ μια Τιραντίνα να ζευγαρώσει ο χοντρός;
Άβαταρ μέλους
By elvet
#436300
rocsta έγραψε:Xμ... about that λοιπόν:
Εικόνα
Ξεκινάμε... :twisted:
[i :shifty:

Εγώ όμως εδώ βλέπω ένα 106, μάλλον ραλλυ :hmmm: , γύρω γύρω από τις μαζντοζάντες, μήπως αυτό είναι το αληθινό πρότζεκτ;;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#436319 @21 quadra
κε Παναγιώτη τα είχαμε ξαναπεί, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω να δουλεύω MIG. Ξαναδυστυχώς αυτές οι δουλειές δεν γίνονται από μάστορες γιατί απλά κανείς δεν θα κάτσει να ασχοληθεί, οπότε θα έπρεπε να το κάνω μόνος. Μακάρι να μου μάθαινε κάποιος.

@JimClark
Αν συνεχιστεί αυτό το πράγμα, θα αποκληρωθώ :Ρ

@elvet
punto είναι βρε συ. Γαλλικό, μόνο 306 gti συνεταιρικό με popolaro!
Άβαταρ μέλους
By otso
#436323 Να πεις οτι δεν μπορεις να δουλεψεις παλια ΜΜΑ να πω αλλα MIG δουλευει και ο κουρουμπλης.