Η αναφορές που διάβασα το πρωϊ από έναν εμπειρογνώμονα που θα καταθέσει ( αν κληθεί ) όπως είπε είναι ότι άνοιξαν 3 βάνες για να βάλουν νερό μέσα να το ισορροπήσουν και η 1 βάνα κόλλησε.
Αυτά είναι περίεργα πράγματα, 2 άτομα μόνο καί όχι όλο το πλήρωμα στο πλοίο να θελήσουν να κάνουν μια δουλειά που έπρεπε να είναι stand by και η μηχανή και η κουβέρτα, και ειδικά όταν πρίν λίγες ώρες το φόρτωσαν γιατί δεν έκανε την κατανομή του φορτίου την ώρα της φόρτωσης ώς ώφειλε ο γραμματικός ? Και γιατί όταν κόλλησε η βάνα δεν ειδοποίησαν αμέσως το λιμεναρχείο αλλά πήραν τον ιδιοκτήτη τηλέφωνο πρώτα και όχι το λιμεναρχείο που ώφειλε εκείνο να έχει άμεσα τον 1ο λόγο σε μια τέτοια περίπτωση ?
Όσοι γνωρίζουν λίγα πράγματα από βαπόρια και θάλασσες και όσοι είναι στην πετρελαιεύση καταλαβαίνουν ότι κάτι δεν έχει γίνει σωστά επί τούτου και όχι από τυχαίο γεγονός ή ατύχημα.
Καλό είναι να αγαπάμε και να προστατεύουμε τον κλάδο μας ( εγώ ακόμα τον θεωρώ κλάδο μου ) αλλά τα περίεργα και κουφά να ελέγχονται όταν πρόκειται για την μέγιστη ζημιά όπως είναι η ρύπανση των ακτών.