- 22 Σεπ 2017, 21:08
#436537
saxon_747 έγραψε:Το θέμα είναι τι ισχύει τυπικά ή ουσιαστικά; Γιατί στην ουσία, για να διεκδικήσεις εγγύηση 2 ετών από οποιοδήποτε μεταπωλητή θέλει πολύ τρέξιμο. Και όταν μιλάμε πχ.για ένα laptop απαραίτητο για τη δουλειά σου, δεν έχεις χρόνο.
Ενδιαφέρον θα ήταν να δουμε πως θα απαντήσει το νομικό τμήμα μιας μεγάλης εταιρίας σε ένα email που θα ρωτάει περί εγγύησης κτλ
"Ουσιαστικά" αρκετές εταιρείες, και μεγάλες δυστυχώς, ποντάρουν στο ότι η πλειοψηφία των πελατών δεν θα έχει τον χρόνο ή την όρεξη να τρέχει.
Βάζουν το πολύ κάποιον "δικηγόρο" να τους πει ότι αυτά δεν είναι και έτσι ακριβώς, ποντάρουν και στο ότι πολλοί είναι αδαείς ή πιτσιρικάδες και στο τέλος μπορεί να τα υποχωρήσουν μόνο στους σπασαρχίδηδες ενοχλητικούς. Πέραν της ζημιάς στην εμπορική φήμη, το οικονομικό κέρδος είναι σίγουρα αρκετά σημαντικό για να μην τους πολυνοιάζει το θάψιμο.
Θυμάμαι που ήμουν 20άρης και είχα αγοράσει έναν εκτυπωτή από το Πλαίσιο. Τους είχα ρωτήσει "αν χαλάσει, θα σας τον φέρω και θα αναλάβετε εσείς, έτσι; -Ναι, ναι, ασφαλώς, μην ανησυχείτε".
Χάλασε στο έτος, εντός εγγύησης, τους τον πάω "δεν αναλαμβάνουμε, πρέπει να τον πάτε στην αντιπροσωπεία (κάπου Αθήνα, στου διαόλου τη μάνα)". "ΜΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΠΕΙ!" "Ίσως, αλλά το Πλαίσιο άλλαξε πολιτική" "ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ; Θα έπρεπε να ρωτήσει και εμένα, όχι να υπαναχωρήσει από όρο της συμφωνίας, ακόμα και προφορικό!".
Τελικά τον πήγα μόνος, με συγκοινωνία. Αλλά ήμουν μικρός. Σήμερα θα τους αντιμετώπιζα εντελώς διαφορετικά.