Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#435596
otso έγραψε:και τωρα ας ερθουμε στο θεμα που μου εχει σπασει τα νευρα . κοιταω την ροδα μηχανακίου που μου εχουν για ρεζερβα και βρισκεται κατω απο το πορτ μπαγκαζ και βλεπω οτι εχει γεμισει σκασιματα . προφανως αν την βαλω σε ωρα αναγκης θα σκασει κι αυτη , αν και δεν ειμαι βεβαιος οτι ακομα και καινουργια να ηταν αν θα κραταγε σε επταθεσιο φουλ φορτωμενο η γελεια ροδα με διασταση 125/80/16.
Περνώντας απο το βουλκανιζατερ που εμπιστευομαστε ,ρωταω τον μαστορα ποσο παει αυτο το γελοίο εξαρτημα που θελει να λεγεται ροδα αυτοκινητου απιστευτης ομορφιας . μαστορα μου λεει μονο continental sta 90e και σε κανα μηνα .
Εγω 90ε γι αυτο το πραγμα δεν δινω , οποτε ψαχνω στο https://tiresize.com/comparison/ το πιο λεπτο λαστιχο σε 16 η ακομα και 15 ζαντα που να ταιριαζει στο συνολικο υψος ωστε να χωραει εκει κατω κι ας προεξεχει , εξ αλλου δεν ειναι το πιο κοντινο στο εδαφος σημειο του αυτοκινητου ,οποτε με παιρνει καποια εκατοστα.Ωστε να αγορασω ενα ζαντολαστιχο με καρε 108 φυσιολογικο , να ειμαι σιγουρος οτι θα με βγαλει .
ελα ομως που δεν μπορω να βρω εκτος αν παω παλι σε περιεργες διαστασεις .
εχει κολλησει το μυαλο μου , καποια βοηθεια απο το κοινο;


Πλάκα κάνεις... C4 Picasso mk1 δεν έχεις;;; Η Νίτσα μου είχε κανονικό τροχό... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#435853 Ναι, κανονικά, όπως όλα τα PSA της εποχής. Είχα την εντύπωση πως όλα είχαν κανονική ρεζέρβα... Το 206 είχε κανονική, το 307 αν θυμάμαι καλά επίσης κανονική, η Νίτσα επίσης κανονική... Μου κάνει εντύπωση, αλλά τεσπα...
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#436299 Ανάλογα τα κέφια τους, το ραλί έχει ταψακι γαλακτομπουρεκου για ρεζερβα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#436865 Ήρθε η ώρα για αλλαγή στο TSI, μετά από 4+ χρόνια συμβίωσης με Pilot Sport 3 (205/55/16) και περίπου 30.000 χλμ.
Τα PS3 είχαν μεγάλη πτώση απόδοσης στον 1ο χρόνο, και έκτοτε ήταν περίπου σταθερά μέχρι τον 4ο χρόνο, οπότε και άρχισαν να γλιστρούν πολύ και το ABS να μπαίνει για πλάκα....

Δε νομίζω να θέλω να δοκιμάσω τα PS4 αν είναι να έχω την ίδια τύχη. Τα δοκίμασε κανείς;
Μια επιλογή είναι τα Premium Contact 5. Εν τω μεταξύ έχουν κυκλοφορήσει τα Continental Premium Contact 6 που είναι υποτίθεται σχετικά καλύτερα, αλλά δεν τα βρίσκω πουθενά στην Ελλάδα.
Άλλη επιλογή τα Michelin Primacy 3.
Και ένας λαστιχάς μου πρότεινε εναλλακτικά Vredestein Ultrac Satin αλλά δε νομίζω να είναι καλύτερα από τα παραπάνω.
Bridgestone (Potenza/Turanza) και Goodyear EfficientGrip Performance μάλλον απορρίπτονται και αυτά, αλλά αν έχετε εμπειρία θα βοηθούσε!
Άβαταρ μέλους
By elteo
#436868 Τα good year γιατί τα αποκλείεις; Τα assymetric πάντως δεν έχουν πτώση στην απόδοση τους. Είχα τα 2 για 3.5 χρόνια απόλυτα ευχαριστημένος. Τα 3 είμαι στο 1.5 χρόνο και δεν έχω πτώση. Μόνο παράπονο σε αυτή την 4αδα που φοράω είναι ο θόρυβος.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#437033
ArrowsFA1 έγραψε:Ήρθε η ώρα για αλλαγή στο TSI, μετά από 4+ χρόνια συμβίωσης με Pilot Sport 3 (205/55/16) και περίπου 30.000 χλμ.
Τα PS3 είχαν μεγάλη πτώση απόδοσης στον 1ο χρόνο, και έκτοτε ήταν περίπου σταθερά μέχρι τον 4ο χρόνο, οπότε και άρχισαν να γλιστρούν πολύ και το ABS να μπαίνει για πλάκα....

Δε νομίζω να θέλω να δοκιμάσω τα PS4 αν είναι να έχω την ίδια τύχη. Τα δοκίμασε κανείς;
Μια επιλογή είναι τα Premium Contact 5. Εν τω μεταξύ έχουν κυκλοφορήσει τα Continental Premium Contact 6 που είναι υποτίθεται σχετικά καλύτερα, αλλά δεν τα βρίσκω πουθενά στην Ελλάδα.
Άλλη επιλογή τα Michelin Primacy 3.
Και ένας λαστιχάς μου πρότεινε εναλλακτικά Vredestein Ultrac Satin αλλά δε νομίζω να είναι καλύτερα από τα παραπάνω.
Bridgestone (Potenza/Turanza) και Goodyear EfficientGrip Performance μάλλον απορρίπτονται και αυτά, αλλά αν έχετε εμπειρία θα βοηθούσε!



Τα έχω (τα PS4) και στα 2 αυτοκίνητα (Golf και 320) στο πρώτο σχεδόν 2 χρόνια αν θυμάμαι καλά, καμία πτώση απόδοσης, κρατάνε σαν καινούρια. Μπορεί να τα πλήρωσα λίγο ακριβότερα από τα υπόλοιπα αλλά τα reviews που διάβαζα δικαιώνονται.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#437053 Βρηκα στο πισω λαστιχο του αυτοκινητου του γυιου, μια μικρη βιδα καρφωμενη. :( :rant:
Το λαστιχο δεν φαινεται να εχει χασει προς το παρον αερα.
Δεν την εβγαλα ωστε να ξερω το μηκος της, αν ειναι απ τις κοντες ισως οριακα να μην το εχει διαπερασει.
Αυριο το πρωι θα το παει σε βουλκανιζατερ να του τη βγαλουν.
Τα λαστιχα ειναι δυο μηνων.

Τι ζηταει; Τι ειναι πιο σωστο;
Μακαρονι ή μπαλωμα εσωτερικο;
Αν δεν εχει τρυπησει μεχρι μεσα, κανει κατι η απλως την βγαζει;
Η βιδα εχει καρφωθει στο κενο μεταξυ των τακουνιων γι αυτο λεω οτι οριακα ισως να μην εχει τρυπησει τελειως, αν ειναι απ τις κοντες!
Άβαταρ μέλους
By xeno
#437058
ArrowsFA1 έγραψε:Ήρθε η ώρα για αλλαγή στο TSI, μετά από 4+ χρόνια συμβίωσης με Pilot Sport 3 (205/55/16) και περίπου 30.000 χλμ.
Τα PS3 είχαν μεγάλη πτώση απόδοσης στον 1ο χρόνο, και έκτοτε ήταν περίπου σταθερά μέχρι τον 4ο χρόνο, οπότε και άρχισαν να γλιστρούν πολύ και το ABS να μπαίνει για πλάκα....

Δε νομίζω να θέλω να δοκιμάσω τα PS4 αν είναι να έχω την ίδια τύχη. Τα δοκίμασε κανείς;
Μια επιλογή είναι τα Premium Contact 5. Εν τω μεταξύ έχουν κυκλοφορήσει τα Continental Premium Contact 6 που είναι υποτίθεται σχετικά καλύτερα, αλλά δεν τα βρίσκω πουθενά στην Ελλάδα.
Άλλη επιλογή τα Michelin Primacy 3.
Και ένας λαστιχάς μου πρότεινε εναλλακτικά Vredestein Ultrac Satin αλλά δε νομίζω να είναι καλύτερα από τα παραπάνω.
Bridgestone (Potenza/Turanza) και Goodyear EfficientGrip Performance μάλλον απορρίπτονται και αυτά, αλλά αν έχετε εμπειρία θα βοηθούσε!


Τα Goodyear Efficient Grip Performance τα έχω στην w211 (2η τετράδα)και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση γενικά (στρίψιμο, φρένο, βροχή, χλμ. απόδοση) , μιλώντας βέβαια κάτω από το πρίσμα της οδήγησης που κάνω ( σβέλτη touring) . Πριν είχα τα continental premium 2, και κατά τη γνώμη μου τα Goodyear είναι καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#437060
elteo έγραψε:Μπάλωμα εσωτερικό.


Ακομα κι αν δεν εχει τρυπησει μεχρι μεσα αλλα ειναι οριακα;