theo13 έγραψε:Δηλαδή πριν ποσα χιλιόμετρα έγινε η πρώτη αλλαγή? Αν και συνήθως μια τάση να βάζουν παραπάνω έχω παρατηρήσει εγώ. Στο δικό μου 1.5 dci πάντως, μετά από 95.000χλμ όχι μόνο δεν έχω προσθέσει ποτέ λάδι αλλά ούτε καν έχω παρατηρήσει να πέφτει το λάδι στην βέργα αξιοσημείωτα ( ελπίζω να μην το ματιασω τώρα που το γράφω)mousatos έγραψε:theo13 έγραψε:Σε ένα Nissan Pulsar με μόλις 15.000 χλμ άναψε η λυχνία λαδιού και όντως έλειπε αρκετό λάδι από μέσα. Είναι ο 1,5 dci της Renault. Έχουμε άποψη από ιστορικό στον εν λόγω κινητήρα ή σε τι μπορεί να οφείλεται τόσο μεγάλη κατανάλωση;;
Η λυχνία λαδιού ή η λυχνία στάθμης λαδιού; Το δικό μου που είναι και japan , έχει και λυχνία στάθμης. Όσο για τον 1,5 , για να τον φοράει και η mercedes , πρέπει να είναι κορυφή.
εμφάνισε στην οθόνη Oil level low άρα μιλάμε για την λυχνία στάθμης. Δε ξέρω αν είναι θέμα κατανάλωσης ή τα μαστόρια στην πρώτη αλλαγή δεν έβαλαν όσο λάδι έπρεπε
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-