Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#419088 Παιδιά το Capture 1.5 dci 110ps ,τι λέει?
Το έχει οδηγήσει κάνεις?Από βλάβες?
Έχει βγει το fl αλλά έχουν μείνει κάτι λίγα ,και τα δίνουν 20.000 με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#419089 Το έχω οδηγήσει, το EDC κιόλας.
Παίρνεις το EDC και πετάς το υπόλοιπο. NO GO
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#419091 Πολύ ακριβό imho

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#419102
rocsta έγραψε:Το έχω οδηγήσει, το EDC κιόλας.
Παίρνεις το EDC και πετάς το υπόλοιπο. NO GO
Για λέγε ...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#419103 Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASX :thumbsdown:
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#419104 ακριβως τα αντίθετα αποκομησα εγω παντως,μοτερ ανεπαρκες,σασι/συμπεριφορά καλη.

Κωστη στα 21,9κ παιζει και αυτό
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -ksanagine
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#419106 Για το 110ps ε!
Θυμάμαι που τα έγραφες και τότε και διαφωνούσα χωρίς να πατάω το πληκτρολόγιο :lol:

Σε κάθε περίπτωση προτιμώ το 1.6 diesel του vag πάντως.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#419114 Ναι δε πολυαρεσει στη γυναίκα dim το volvo και ψάχνουμε για δικό της...
Εντωμεταξυ είδα και μερικά 500x 1.4 170 PS 4x4 με το 9αρι αυτόματο γύρω στα 19-18000€ μτχ με λίγα χιλιόμετρα...
Τι λέτε?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#419153
rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASX :thumbsdown:
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
Αυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#419160
belgarion έγραψε:
rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASX :thumbsdown:
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
Αυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Noμίζω πως καταλήγουμε στο ίδιο πράγμα πάντως. Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να έχει συνεχίσει την πεπατημένη καθώς πρόκειται για ένα all around αμαξάκι και όχι για gti πυραυλάκι. Ναι, σε στροφιλίκι είναι ωραίο, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο νομίζω. Το ζητούμενο είναι να μπορείς να βάλεις 2 άτομα πίσω για ταξίδι 2 ωρών και να μην γίνουν σέικερ! Ίσως αυτός είναι και ένας λόγος που το μκ4 έχει πάει σε λάστιχα μεγαλύτερου πλαϊνού.
:s_howdy
Τελευταία επεξεργασία από rocsta και 20 Ιούλ 2017, 21:03, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#419162
rocsta έγραψε:
belgarion έγραψε:
rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASX :thumbsdown:
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
Αυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Noμίζω πως καταλήγουμε στο ίδιο πράγμα πάντως. Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να έχει συνεχίσει την πεπατημένη καθώς πρόκειται για ένα all around αμαξάκι και όχι για gti πυραυλάκι. Ναι, σε στροφιλίκι είναι ωραίο, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο νομίζω. Το ζητούμενο είναι να μπορείς να βάλεις 2 άτομα πίσω για ταξίδι 2 ωρών και να μην γίνουν σέικερ!
:s_howdy
Αν το θέμα είναι η ποιότητα κύλισης , συμφωνούμε, είναι μεν σταθερότατο για να πας με αρκετά, αλλά από θόρυβο γενικά και κραδασμούς ενίοτε σε κατσαρη άσφαλτο έχει θέμα

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#419164 Μα όταν ψάχνουμε ένα αμαξάκι πόλης (άντε εγώ το λέω all-around) δεν είναι ορθό να βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την άνεση και την ποιότητα κύλισης; - εννοείται αφήνω απ' έξω την παθητική ασφάλεια που είναι σαφώς το Νο1, αλλά το πιο δύσκολα ελέγξιμο -και μετά να κοιτάμε την ενεργητική ασφάλεια και τα στριψίματα;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#419179 Κωστή ακριβό δεν είναι του κουβαδακι 20 χιλιάρικα;
Με 22 παίρνεις Kuga ξέρω γω...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#419188
rocsta έγραψε:Μα όταν ψάχνουμε ένα αμαξάκι πόλης (άντε εγώ το λέω all-around) δεν είναι ορθό να βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την άνεση και την ποιότητα κύλισης; - εννοείται αφήνω απ' έξω την παθητική ασφάλεια που είναι σαφώς το Νο1, αλλά το πιο δύσκολα ελέγξιμο -και μετά να κοιτάμε την ενεργητική ασφάλεια και τα στριψίματα;
Το κριτήριο πάει ανάλογα με αυτόν που κρίνει. Και μιλάμε για αυτοκίνητα που δυστυχώς , στην σημερινή Ελλάδα συνήθως δεν είναι δεύτερο-τριτα αλλά τα μοναδικά. Συμφωνώ βέβαια ότι για τον πολύ κόσμο σημασία θα έπρεπε να έχει η άνεση και η ευκολία αλλά καλώς ή κακώς η μεγάλη πλειοψηφία αγοράζει με κριτήρια που ουδεμία σχέση έχουν με οποιοδήποτε δυναμικό χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Προσωπικά, δεν θα άλλαζα την καθημερινή μου ευχαρίστηση στους δρόμους που κινούμαι, για να έχω περισσότερη άνεση στα 6-7 ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο που κάνω το χρόνο, αν έπρεπε να πηγαίνω πλεοντας στο βουνό
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#419191
rocsta έγραψε:Μα όταν ψάχνουμε ένα αμαξάκι πόλης (άντε εγώ το λέω all-around) δεν είναι ορθό να βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την άνεση και την ποιότητα κύλισης; - εννοείται αφήνω απ' έξω την παθητική ασφάλεια που είναι σαφώς το Νο1, αλλά το πιο δύσκολα ελέγξιμο -και μετά να κοιτάμε την ενεργητική ασφάλεια και τα στριψίματα;


Εξαρτάται από τις προτεραιότητες του καθενός. Εγώ ας πούμε το πρώτο που θα κοιτούσα θα ήταν επιδόσεις-συμπεριφορά και για αυτό από supermini μόνο Fiesta, Clio και αν υπήρχε στην Ελλάδα και 2. :iconcool: