Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
REALZEUS έγραψε:Σοκαριστικό οδηγικά, ειδικά για τότε. Δεν θα ξεχάσω τον τρόμο μου όταν πέρασε τις 4000 ΣΑΛ με 2α...
οντως.
ηταν καλοκαιρι απόγευμα,δουλευαμε πανω στο αγωνιστικο 309 16v grN της Λαιον στο συνεργειο του Ναυπλιωτη.
Ειχε ερθει ο οδηγος(Ν.Τ) να δει πως παμε με τις εργασιες στο αυτοκινητο μιας και ηταν παραμονες αγωνα,και ειχε ερθει με το δημοσιογραφικο κοκκινο ρχ-7 ,που τοτε εμοιαζε διαστημικο.
Παρατησαν ολοι την δουλεια και μας εκανε βολτες.Οντως μολις τουρμπιζε η αισθηση ηταν πρωτογνωρη για τα δεδομενα τις εποχης.Οχι τοσο για τη δυναμη,αλλα για το τροπο που το εκανε.
https://www.car.gr/10231730-mazda-mx-5- ... usive-line
xenos έγραψε:To 1.5 πιστευω θα σερνεται.
Δε νομίζω... 130 άλογα με 1000 κιλά βάρος!
REALZEUS έγραψε:xenos έγραψε:To 1.5 πιστευω θα σερνεται.
Δε νομίζω... 130 άλογα με 1000 κιλά βάρος!
Αυτό. Προσωπικά, έχοντας υπόψη και το 206 (110 άτια, 1025κιλά), που ήταν μια χαρά από άποψη επιδόσεων, το θέλω πολύ!!! Πάρα πολύ όμως!
Αξιοπρεπέστατο γκάζι, στρίψιμο, πισωκίνητο =
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
xenos έγραψε:To 1.5 πιστευω θα σερνεται.
Ελα ρε και τα nc τα 1.8 τοσα αλογα ειχανε περίπου και ηταν και λιγο πιο βαρια μονο σε ροπη υπερτερουσαμε. Δεν θα βάζει και φωτιά αλλά δεν νομιζω να σέρνεται κιολας.
Ροπή πόσο έχουν αυτά;
Αλήθεια πήρε κανένας τηλέφωνο να ρωτήσει τιμή;
xenos έγραψε:Tα nc μετρημένα ήταν περί τα 140-145 σε 1080 κιλά και πάλι δεν το λες και γρήγορο (διασκεδαστικό βέβαια το λες).
Ροπή πόσο έχουν αυτά;
Το bold ήταν πάντα το νόημα για το ΜΧ-5... Επαναλαμβάνω, 130 χόρσα για 1000 κιλά μια χαρά είναι!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Για φαντασου το με τουρμπατο μοτερ 1600 κυβικα και 180 αλογα με 25 κιλα ροπη τι λουκουμι θα ηταν.