Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#411859 Έβλεπα σήμερα δίπλα μου στο φανάρι ένα παλιό GPZ 750 και παρατηρούσα πόσο "αρχαίο" μου φαίνεται και σε σχεδίαση αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα. Ιδιαίτερα πχ αναρτήσεις ή τα φρένα του που μπροστά είχε διπλό δισκόφρενο, αλλά με κάτι δισκάκια σαν παπάκι. :help:
Παρόλα αυτά μου αρέσει να βλέπω δεινόσαυρους, ιδίως όταν είναι καλοσυντηρημένα. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#414579 Λοιπον, ΛΟΙΠΟΝ λεω, ο Γκοργκολης το εφερε το νεο-ρετρο 400αρι. Με τιμη 3890€ !!!! :thumbsup: Δηλαδη οχι ακομα, αλλα στο τελος του Αυγουστου.

http://www.daytonamotors.gr/model/rockstar-400/

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#414583 Εξαιρετική αγορά!
(ΝΟΤ)
Πας καλά ανθρωπέ μου; Αν θέλεις κλάσικ, πάρε ένα Guzzi V7 ενός έτους με λίγα λεφτά παραπάνω από δαύτο.
Αλλιώς, υπάρχουν τόσες άλλες λύσεις εκεί έξω, τι την θέλεις την κινεζιά; :vava:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#414599 Μην βαρας ρε Γρηγορη, δεν το πηρα ακομα! :lol:

Στην εκθεση παντως ηταν το καλυτερο νεο ρετρο απο ολα οσα ηταν εκει. Απο θεμα ποιοτητας κατασκευης, τιποτα δεν εδειχνε ψευτικο πανω του.

Κατσε να το φερει, να το παω βολτα και τα λεμε μετα.

V7 μεταχειρο με λιγο παραπανω δεν υπαρχει!
Άβαταρ μέλους
By JBT
#414600
Νίκος Παππάς έγραψε:Εικόνα



πες του να στο αφήσει πιο κάτω γιατί είναι μεταχειρισμένο
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#414602
Νίκος Παππάς έγραψε:Λοιπον, ΛΟΙΠΟΝ λεω, ο Γκοργκολης το εφερε το νεο-ρετρο 400αρι. Με τιμη 3890€ !!!! :thumbsup: Δηλαδη οχι ακομα, αλλα στο τελος του Αυγουστου.

http://www.daytonamotors.gr/model/rockstar-400/

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


O Γκοργκόλης σε παραδίπλα forum παραμέλησε λάδια ανάρτησης σε παπί ολοκαίνουργιο και ο άνθρωπος τραβιότανε.
Άρα ένα σημείο σκέψης.

Μαζί με μεταφορικά και λοιπά έξοδα, είσαι 4αρού.
Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις μτχ Kawasaki W650 , Honda CB1000 (λίγο διαφορετικό στυλ αλλά απλά τα σπάει για τέτοιου είδους μοτο) και Yamaha SR.

Επίσης , στα 160 κιλά είναι βαριούτσικο, ποιότητα είναι εμφανώς ριγμένη (ταμπούρο σε 400άρι εν έτει 2017 :vava: αλλά με ABS στο δίσκο λόγω νομοθεσίας :lol: )
γενικά θέλει κάνα 500άρικο να ρίξεις πάνω για να γίνει η οικονομική (και αξιόπιστη) Bonnie που ονειρευόμαστε.
(βαφές, σέλα, γκριπ , εξάτμιση, ντυμμένοι λαιμοί )

Καλύτερα Brixton ή Orcal , θα κάνεις την πλάκα σου χωρίς συνέπειες με σαφώς ανώτερη ποιότητα απο αυτό.
Το Orcal πρόσφατα ανανεώθηκε σε Euro 4 + CBS ενώ έχει ήδη αποκτήσει πολύ νόστιμα περιφερειακά ενώ για το
Brixton , λόγω Suzuki μοτέρ, μιλάνε για κυλινδράκι στα 180-200cc , σε ένα μηχανάκι 120κιλών
Κ μην ακούσω περι τελικής κλπα, όποιος κοιτά τελικές σε τέτοια μηχανάκια καλύτερα να παρατήσει την κατηγορία altogether :)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#414603 Brixton ε ?

Απο αλλο φορουμ

Τελικα "μαπα το καρπουζι" αν κρινω απο αυτα που εγιναν τις 2 μερες που το εχω στην κατοχη μου.

Αγορα 2/7/2017 , πρωτη βολτα και καιγεται η ασφαλεια που δινει ρευμα για να παρει μπρος το μηχανακι.

Δευτερη μερα χαλαει η τρομπα του πισω φρενου με αποτελεσμα να τρεξουν τα υγρα και το πισω φρενο να ειναι μηδενικο.

Σημερα τριτη μερα να δουμε τι αλλο προβλημα θα βγαλει. Αν γυρνουσα 3 μερες πισω σαφως και δεν θα το αγοραζα .


Αυτο το daytona εδειχνε πιο ποιοτικο απο τα αλλα. Τα Orcal εδειχναν χαλια μολις τα πλησιαζες και τα Brixton που υποτιθεται οτι εχουν αξιοπιστο μοτερ εχουν πολλα προβληματα σε ολα τα αλλα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#414611 Το Brixton το είδα απο κοντά, μια χαρά είναι, όμορφο και θελκτικό. Η ποιότητα βαφής του ξεχωρίζει , καλό μοτέρ απο Suzuki.
Πιο πολύ με προβληματίζει ο έλληνας αντιπρόσωπος και η αντιμετώπιση του παρά η μηχανή αυτή καθ'αυτή :lol:

Που είναι αυτό το review, με ενδιαφέρει και νομίζω είναι σημαντικό να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη του :)

Το σημαντικό πάντως δεν είναι αν έχει πρόβλημα στην αρχή, έχουν εγγύηση ενώ είναι και στους πρώτους μήνες παραγωγής , οπότε όπως και στο εξωτερικό γίνεται, όλα αλλάζονται άμεσα.
Το σημαντικό είναι να γίνονται οι αλλαγές άμεσα στην Ελλάδα και χωρίς προβλήματα απο εκεί και πέρα.

Το Orcal , επειδή το οδήγησα , δεν το είδα απλά, είναι πολύ καλό μηχανάκι για τα χρήματα του και το χαρακτήρα του ενώ σε στήσιμο και λειτουργία είναι υποδειγματικό.
H ποιότητα του για μηχανή 2350Ε είναι πολύ καλή επίσης αλλά το δυνατό του σημείο είναι η εμφάνιση,η αίσθηση και
το χαμηλό κοστολόγιο (ρωτάς για αλυσιδογράναζα και οι τιμές είναι :svivhaha: )
Αν περιμένει κάποιος οτι με 2300 παίρνει ΚΑΙ άριστη ποιότητα, ε δε ξέρω τότε :lol:
Στη Γαλλία έχει πουλήσει πάνω απο 4000 , με πολλά θετικά reviews απο κόσμο και μέσα.

και για να ξέρουμε για τι μιλάμε





υπάρχουν και οι υπερβολές

Άβαταρ μέλους
By xenos
#414617
Anonymous Founder έγραψε:Εξαιρετική αγορά!
(ΝΟΤ)
Πας καλά ανθρωπέ μου; Αν θέλεις κλάσικ, πάρε ένα Guzzi V7 ενός έτους με λίγα λεφτά παραπάνω από δαύτο.
Αλλιώς, υπάρχουν τόσες άλλες λύσεις εκεί έξω, τι την θέλεις την κινεζιά; :vava:


Συμφωνώ και εγώ. :oops:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#414620
georgetz έγραψε:Το Brixton το είδα απο κοντά, μια χαρά είναι, όμορφο και θελκτικό. Η ποιότητα βαφής του ξεχωρίζει , καλό μοτέρ απο Suzuki.
Πιο πολύ με προβληματίζει ο έλληνας αντιπρόσωπος και η αντιμετώπιση του παρά η μηχανή αυτή καθ'αυτή :lol:

Που είναι αυτό το review, με ενδιαφέρει και νομίζω είναι σημαντικό να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη του :)


Στο mybike.gr στο τοπικο του μοντελου
http://www.mybike.gr/topic/83166-brixto ... nt-2128208
Άβαταρ μέλους
By xenos
#414622 +
Εικόνα