- 31 Μάιος 2017, 22:30
#402042
Κανοντας μια μικρη αναζητηση στις δημοσιευμενες τιμες (απο περιοδικο Drive 05/09 τευχος 151 και 07/10 τευχος 165) για το Q5 s-tronic παρατηρηται καταρχας η μεγαλη διαφορα τιμης απο το μειωμενο τελος ταξινομησης -κατα 50%- που ισχυε -αν θυμαμαι καλα- για το 2009.
Οπερ και στο Drive του 05/09 αναφερεται τιμη εκκινησης του Q5 s-tronic τα 41,600ευρω, ενω αντιστοιχα ακριβως το ιδιο μοντελο, τον Ιουλιου του 2010 αναφερεται στο ιδιο περιοδικο να ξεκιναει απο 54,750 ευρω.
Ο φιλος μου πηρε μοντελο του 2010, εχασε την μεγαλη "εκπτωση" του μειωμενου τελους, παραυτα πηρε ενα εκτελωνισμενο με μεταλλικο χρωμα, δερματα, ηλιοροφη, navi , xenon (δεν θυμαμαι αν ηταν στανταρ ή εξτρα γενικοτερα τα τελευταια...) με καποια σχετικη εκπτωση, δηλαδη γυρω στα 60κ ευρω αντι 65κ ευρω περιπου πουυ θα κοστιζε κανονικα αν το ειχε παραγγειλει με τα συγκεκριμενα εξτρα
Εαν του stefan ηταν αγορασμενο με το μειωμενο τελος, χοντρικα προσθετωντας τα ιδια εξτρα ειναι περιπου +9κ ευρω, να εβαλε +2κ μαζι με το μεταλλικο και υποβοηθηση παρκαρισματος, βγαινει -με την τιμη που προκυπτει απο το μειωμενο τελος ταξινομησης- γυρω στα 54-55κ ευρω.
Σημερα, βλεποντας τις επισημες τιμες καταλογου του νεου q5 της Audi (10/4/17) το αυτοκινητο πλεον -με στανταρ s-tronic τωρα- ξεκιναει απο 65,900ευρω.
Που σημαινει οτι με τα αντιστοιχα εξτρα, ακομα και με καποια εκπτωση, η τιμη του θα αγγιζει τις 74κ ευρω.
Εχοντας αυτα τα νουμερα υποψιν -και εφοσον εχω καταλαβει σωστα απο τα λεγομενα του- ειναι αρκετα προφανες νομιζω το σκεπτικο του, που κοντολογις διαπιστωνει οτι σημερα (
περα απο την απουσια μειωμενου τελους ταξινομησης, εαν ετσι αγοραστηκε, αλλα και με τις προσφατες περεταιρω αυξησεις φορου ταξινομησης) για να αποκτησει το αντιστοιχο αυτοκινητο αγορασμενο ως καινουργιο χρειαζεται σχεδον 20κ ευρω παραπανω...