- 28 Ιουν 2017, 00:15
#411745
224v έγραψε:η τιμη??? πως φαινεται?? τι εχει για ανταγωνισμο με τον συγκεκριμενο εξοπλισμο??
Η τιμη για ενα τετοιο πακετο, σε αυτη την κατηγορια, δειχνει εξαιρετικη νομιζω...
Κοντινοτερη ανταγωνιστικη προταση, ειναι η - βαρυτερη κατα 70 κιλα περιπου, συμφωνα με ανακοινωθεισες τιμες- αυτοματη 6κυλινδρη Bmw 340i X-drive των 326ιππων, κοστους 68,500ευρω συμφωνα με την επισημη Ελληνικη ιστοσελιδα.
Eπειτα, με μειωμενη αποδοση, σε σχεση με τα 280ps της Giulia και χωρις δυνατοτητα 4κινησης, υπαρχει η Jaguar XE 2.0/240ps, απο 56,000ευρω η εκδοση SE και 61,600ευρω η R-sport. Imo ισως η μονη αξιολογη εναλλακτικη σπορ προταση, μονο σε πισωκινητη εκδοση ομως...
Η Ελληνικη Audi δεν εχει στην σελιδα της μεχρι στιγμης βενζινοκινητο Α4 πανω απο 1,400κ.εκ
, ενω αντιστοιχα η Merc σε 4κινητο εχει την -κοντινοτερη σε βαρος με την Giulia- C400 4MATIC V6 με 73,000ευρω, ή σε πολυ κοντινη αποδοση με την Giulia 280, αλλα σε πισωκινητη, την υβριδικη 4cyl C350e με 211+82ps , στα 60,200ευρω.
Bεβαια ως 4κινητη και μονο θα μπορουσε καλλιστα να μπει στο παιχνιδι και η CLA AMG 45, με 381ps απο 2 λιτρα, αλλα και απο 72,000ευρω, η διαφορα ειναι μεγαλη...
Αντιθετως, το S3 Sedan με 300ps απο 2 λιτρα, νεας γενιας Haldex με περισσοτερο συμμετοχικο πισω αξονα , κατα τις διαπιστωσεις ξενων δημοσιευματων, στο fl που προσφατα παρουσιαστηκε, με 51,000ευρω για το S-tronic, δειχνει μια δυνατη εναλλακτικη, παροτι ειναι λιγο μικροτερο σε διαστασεις-χωρους, οπερ και σε χωροταξικο επιπεδο να υπολειπεται ελαφρως...
(νομιζω κυριως στους χωρους αποσκευων, 425λιτρα του S3 εναντι 480λιτρα στην Giulia...)
Πλην του S3 Sedan κυριως (και αυτο με ερωτηματικο ως προς τους χωρους), αυτη την στιγμη για καποιον που θελει πρωτιστως ενα σπορ sedan, η Giulia 280 Q4 δειχνει μαλλον λυση...μονοδρομος, οχι μονο σε επιπεδο τιμης, αλλα με δεδομενο οτι προκειται για ενα πιο συγχρονο, πολυ πιο προσφατα εξελιγμενο αυτοκινητο απο την -κοντινοτερη ανταγωνιστικα, σε δυναμικα χαρακτηριστικα- αλλα και σημαντικα ακριβοτερη 340i X-drive...