Απο την άλλη τα diesel ειναι επίφοβο να τα κυνηγήσουν τωρα που η πλειονότητα του στόλου ειναι πετρελαιοκίνητα.
Τι ηλεκτρικη αυτονομια εχει και τι πεναλτυ στο βαρος;
Δεν υπάρχουν πλήρη στοιχεία ακόμα αλλα εχει ανακοινωθεί οτι θα εχει μεγαλύτερη μπαταρία απο το XC90, το οποίο εχει 50χλμ αυτονομία. Απο κιλά πάει βαρέων βαρών...2300(!!) Υποθέτω το 60 θα ειναι 2100..
Έχω ένα V40 Cross country MY2015, με αυτόματο κιβώτιο. Μου κάνει εντύπωση πως άλλαξα πρώτη φορά εμπρός τακάκια στα 17 χιλ χλμ! Και πως σήμερα, στα 35 χιλ χλμ θέλω πάλι εμπρός τακάκια. Το αυτοκίνητο το οδηγάμε 2 άτομα, τα ίδια 2 άτομα που οδηγάμε όλα τα άλλα αυτοκίνητα στα οποία δεν αλλάζαμε ποτέ τακάκια πριν τις 30-35 χιλ χλμ. Όχι, δεν οδηγάμε με το πόδι στο φρένο. Έχει κανείς κάποια εικόνα για το άν κάνουμε κάτι στραβά ή αν είναι τέτοια τα υλικά που μας οδηγούν συντομότερα από ότι συνήθως στο συνεργείο;
https://www.volvopartshop.com/
Με τα μεταφορικα μαζι ισως να μην συμφερει...εκτος αν παρεις κι αλλα αναλωσιμα.
citastak έγραψε:Αλλάζω το θέμα.
Έχω ένα V40 Cross country MY2015, με αυτόματο κιβώτιο. Μου κάνει εντύπωση πως άλλαξα πρώτη φορά εμπρός τακάκια στα 17 χιλ χλμ! Και πως σήμερα, στα 35 χιλ χλμ θέλω πάλι εμπρός τακάκια. Το αυτοκίνητο το οδηγάμε 2 άτομα, τα ίδια 2 άτομα που οδηγάμε όλα τα άλλα αυτοκίνητα στα οποία δεν αλλάζαμε ποτέ τακάκια πριν τις 30-35 χιλ χλμ. Όχι, δεν οδηγάμε με το πόδι στο φρένο. Έχει κανείς κάποια εικόνα για το άν κάνουμε κάτι στραβά ή αν είναι τέτοια τα υλικά που μας οδηγούν συντομότερα από ότι συνήθως στο συνεργείο;
Έχω ακριβώς το ίδιο αυτοκινητο και μέχρι τα 40κ κμ που το επέστρεψα στην Avis λόγω αλλαγής εταιρίας δεν είχα χρειαστεί τακάκια. Η χρήση ήταν 70-30 πόλη ταξίδι αντίστοιχα
Στη χρηση παντως δεν νομιζω να ειναι, ειδικα σε μετακινησης εκτος πολεως
"ενα και καλο" καθε μια δεκαετια πχ, αντι για κατι πιο οικονομικο και αλλαγη στην 4ετια, 5ετια, τουλαχιστον απο την χρηση-κατοχη του S40 T5 AWD, νομιζω το στυλ του Τ8 εναι αυτο που θα λειτουργησει μακροπροθεσμα σε σχεση με το diesel.
Tωρα εαν ζουσες εκτος των δυο μεγαλων πολεων, τα ταξιδια ηταν πολυ συχνα και μακρινα και το αυτοκινητο ηταν ξεκαθαρα εταιρικο, οκ το πετρελαιο θα εδειχνε πολυ καλυτερη επιλογη.
Αλλιως νομιζω οτι ειναι ξεπερασμενο, ειδικα στην Σκανδιναβικη νοοτροπια που εχει θεσει στοχους απεμπλοκης απο το πετρελαιο νωριτερα απ' ολη την υπολοιπη Ευρωπη...