- 16 Ιουν 2017, 17:23
#407254
H α9 έρχεται με Pro Support, δηλαδή loan ή replacement units όσο η κάμερα είναι στο σέρβις καθώς και υπηρεσία sensor cleaning.
Οι φακοί μπαίνουν σε όλες τις mirrorless με αντάπτορα.
Ενδιαφέρον το α, μιλάμε για άλμα στο σέρβις εφόσον αληθεύει.
Το β ισχύει για τους ερασιτέχνες κυρίως. Ο πολύ βαθιά χωμένος επαγγελματίας δεν θα μπει στη λογική του αντάπτορα, γιατί χάνει σε αυτοματισμούς, λειτουργίες, ταχύτητα και πιθανόν αυτόματη εστίαση.
Δεν μιλάμε για τον επαγγελματία που τραβάει γάμους και σχολικές εορτές και παρελάσεις, αυτόν τον καλύπτει ΑΡΙΣΤΑ η α9, ακόμη και η α7 και φυσικά όλη η γκάμα φακών που υπάρχει μέχρι στιγμής, έχει η Σόνυ 24-70 και 70-200 f 2.8 που πηδάνε. Αυτός ο επαγγελματίας έχει λόγους να αλλαξοπιστήσει, κάποιοι το έχουν κάνει ήδη.
Αλλά οι λίγοι φωτογράφοι που πάνε στα χοτ ιβέντς τύπου τελικοί μουντιάλ, Ολυμπιακοί, τσάμπιο λιγκ, ή τραβάνε στην Αλάσκα από τα 100μ. τα γκρίζλις να πιάνουν την πέστροφα, θα παραμείνουν στις Κανίκον.
Ο λόγος είναι απλός: η Σόνυ δεν έχει ακόμη μεγάλα τζαμιλίκια, σταματάει σε έναν 'κακομοιριασμένο' 100-400mm f 4.5-5.6.
Kαι ναι μεν ο εν λόγω φακός μαμεί κυριολεκτικά, αλλά δεν είναι f 2.8, και ως εκ τούτου θεωρείται απλώς για πέταμα από πολλούς εσχάτως!
Για μεγαλύτερα χιλιοστά, οι φακοί-μπαζούκας που λέω, ούτε λόγος μέχρι στιγμής.
Άρα ο επαγγελματίας που θέλει να τραβήξει τον Ρονάλντο από τα 40 μέτρα και να δείξει ντεκλαρέ το πρόσωπό του στο βραδυνό τελικό με το υφιστάμενο φως που έχει το στάδιο, θα μείνει στις Κανίκον μέχρι νεωτέρας.
Όχι ότι δεν έχει η Σόνυ την τεχνολογία να βγάλει τέτοια τζάμια, ή δεν υπάρχει η Τσάις να συνδράμει, απλά ο κοζμάκης που διατίθεται να τα αγοράσει είναι πολύ λίγος και στο λαιμό του ήδη κρέμονται κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε τζαμιλίκια των άλλοι και του είναι δύσκολο να (ξανα)βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη.
Εδώ τελειώνουν όλα μέχρι στιγμής :