Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#410590 Καλά η επανεκκίνηση μετά το safety car ηταν πολύ ξεκάθαρη κρινωντας από το πως παραλίγο να περάσει ο perez και πως περασαν massa και ocon τον Κιμι

< >

Edit : Δεν βλέπω να τελειώνει ο αγώνας, σε κάθε επανεκκίνηση θα έχουμε συγκρουόμενα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#410602
Bayern7 έγραψε:Ακριβώς. Ξεκάθαρα μπροστά ο κινητήρας της μερκ.
Crystal clear.


Περιορίσου στην μπάλα καλύτερα και άσε την F1. :whistlink:
Η ισχύς κανονικά μετριέται στο δυναμόμετρο, ενώ στην πίστα στον χρόνο που κάνει για να διανύσει μια συγκεκριμένη απόσταση, με ίδια αεροδυναμική αντίσταση πάντως. Η τελική της Ferrari είναι ανάμεσα στις κορυφαίες και δεδομένου ότι δεν υπολείπεται σε ταχύτητα διέλευσης στις στροφές δεν προκύπτει από πουθενά ότι έχει λιγότερο "φτερό". Το ότι και η Ferrari και η Mercedes λένε ότι οι κινητήρες τους είναι στα ίδια, συν την ανάλυση του γερμανικού AMUS που λέει ότι από τα δεδομένα GPS, ο κινητήρας της Ferrari είναι λίγο μπροστά, καταλήγουμε στο ότι καλύτερα να πας να βοσκήσεις πρόβατα από το να γράφεις εδώ. :shifty:


Ο αγώνας πάντως σκατά μας πάει! :rant:
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#410610 Α τώρα λέει |λογοκρισία| και ο Τομπάζης; Χαχαχαχαχαχαχα ρε τον φουκαρα τον Δία. Μας έχουν κάνει τον σβέρκο κόκκινο όλα τα μονοθέσια με κινητήρα μερκ κι εσύ το βιολί σου. Τσαπρρρρρ διακο
Αργά τα βγαλες για βοσκή τα πρόβατα και σε χτύπησε ο ήλιος στο κεφάλι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#410618 Παιδάκι μου παλεύεις κάστανο; Ο Τομπάζης είπε κάτι πολύ συγκεκριμένο, ότι δηλαδή με ΙΔΙΟ μονοθέσιο/λάστιχα κλπ, 60 άλογα δίνουν 1" σε γυρολόγιο σε αυτήν την πίστα. Τι σχέση έχει αυτό με αυτό που λέγανε από χθες στην Ferrari ότι δεν μπορούνε να φέρουν γρήγορα τα λάστιχά τους σε θερμοκρασία λειτουργίας και για αυτό χάνουν στα δοκιμαστικά και στην αρχή των stints? Μετά που τα ζεσταίνουν δεν έχουν θέμα. Ασχολήσου με τον Τσουκαλά παλικάρι μου και άσε την F1.

PS: Ο Ricciardo πέρασε τις Williams στην ευθεία. Άρα ο Ρενώ είναι πιο δυνατός. Δεν είναι επειδή είχε καλύτερη έξοδο στην τελευταία στροφή... :s_crazy :s_shout :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#410624 Τον Μασσα τον πέρασε και ο αλονσο . Πρόβλημα έχει ξύπνα.

Α δλδ τα 0.7 που τρώμε στο γύρο είναι λόγω θερμοκρασίας ελαστικών. Και τα αυτοκίνητα με κινητήρα Μερσεντές πάνε γαμιωντας λόγω ότι φέρνουν τα λάστιχα σε καλή θερμοκρασία όχι ΚΑΙ λόγω κινητήρα.
Τράβα βάλε γράσο σε καμία ερπύστρια ρε Δία που θα μας πεις και τι θα κάνουμε.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#410629 H Merc έχει συνολικά ταχύτερο μονοθέσιο με αυτά τα λάστιχα και αυτές τις θερμοκρασίες σε αυτήν την πίστα, κανείς δεν αντιλέγει. Το να λες ότι είναι θέμα κινητήρα είναι απλά αστείο, το βλέπεις από τα υπόλοιπα μονοθέσια που φοράνε Μερκ. Σου είπα πως μετριέται στην πίστα η ισχύς, αλλά δε νιώθεις.

Ο Τουκαλάς σε περιμένει. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#410631 Σε λίγο θα ρωτήσουν τον Τομπάζη "ποια είναι η γνώμη σου για το Σαρβάιβο"
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#410636
REALZEUS έγραψε:H Merc έχει συνολικά ταχύτερο μονοθέσιο με αυτά τα λάστιχα και αυτές τις θερμοκρασίες σε αυτήν την πίστα, κανείς δεν αντιλέγει. Το να λες ότι είναι θέμα κινητήρα είναι απλά αστείο, το βλέπεις από τα υπόλοιπα μονοθέσια που φοράνε Μερκ. Σου είπα πως μετριέται στην πίστα η ισχύς, αλλά δε νιώθεις.

Ο Τουκαλάς σε περιμένει.
Δεν είπα ότι είναι ΜΟΝΟ θέμα κινητήρα. Αλλά είναι ΚΑΙ θέμα κινητήρα.
Τώρα το ποσό επηρεάζει το καθένα μόνο οι μηχανικοί το ξέρουν.
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#410787 Από τη μία τον ρωτούσαν για πράγματα σχετικά με την Ελλάδα ενώ φαινόταν να μη γνωρίζει και από την άλλη μιλούσε σαν κοιμισμένος.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#410809
Cosmonaut21 έγραψε:Από τη μία τον ρωτούσαν για πράγματα σχετικά με την Ελλάδα ενώ φαινόταν να μη γνωρίζει και από την άλλη μιλούσε σαν κοιμισμένος.


Ο άνθρωπος είναι γενικά χαμηλών τόνων. Να τσιρίζει σαν τον Πουρναράκη; :svivhaha:
Για την Ελλάδα από που να ξέρει; Αγγλία σπούδασε.


sprsk έγραψε:Τι κατέχει μωρέ τώρα ο Τομπάζης ... ρώτα εδώ στα Φόρα να μάθεις μπαλίτσα αγόρι μου ...


:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#410853 Με διαφορά πάντως ο πιο ενδιαφέρον καλεσμένος :metalo: