Για τα ταξίδια που κάναμε κι αυτά που θέλουμε να κάνουμε
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#290670 Βενζίνη δεν είχα ποτέ θέμα, υπάρχει και η τεράστια εταιρεία ΕΚΟ. Κλασικά δεν περνάς τα όρια, δεν βλέπω το λόγο να σε κάνει τρακα κανείς. Για Αλβανία δυστυχώς δε ξέρω πληροφορίες

<
Άβαταρ μέλους
By 224v
#311722 Στη Σοφια βρηκα φτηνα αεροπορικα, και ρωταω αν αξιζει να μεινει καποιος πανω απο 2 μερες......
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#410801 Κατεβαινω σε κανα δυο μερες μεσω Σερβιας , θα κανω μια ενημερωση περι της διαβαλκανικης συνδεσης
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#410823 Miss Depolo. Ζαμφθηνο, καθαρό, με πάρκινγκ με συμπαγή γκαραζόπορτα, πρωινό και βολικό σημείο. 35 ευρώ διαμερισματάκι.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#412403 Εικόνα

Trip statistics...
Ωραία εμπειρία... Θα γράψω πιο αναλυτικά
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#412794 Καλώς ορίσατε και καλά να περάσετε! :)
Περιμένουμε λεπτομέρειες για την διαδρομή!
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#412839 Καλά θα περάσουμε αλλά τα 44αρια δεν ειναι οτι ειχα κατα νου ακριβώς....

Αυστρία
Εντάξει εδώ τι να γράψω, ειναι το Στάνταρντ μου τα τελευταία χρόνια.
Βινιετα έχουνε έτσι και αλλιώς , ο δρόμος μέχρι την Ουγγαρία εύκολος και γρήγορος
Έλεγχος στα σύνορα δεν υπάρχει, περάσαμε χωρίς στάση είτε καθυστέρηση

Ουγγαρία
Ειχα αγοράσει ηλεκτρονική Βινιετα μέσω Ίντερνετ , η μηνιαία κάνει 18€
Παλαιά αγόραζα απο τα βενζινάδικα αλλά αυτός ο τρόπος ειναι πολυ πιο βολικός όποτε δε βλέπω το λόγο γιατι να το κάνει αλλιώς κάποιος σε προγραμματισμένο ταξίδι.
Η εθνική για Βουδαπέστη και μετά προς Σερβία ειναι οκ, πας κανονικά χωρίς να ειναι κανας ιδιαίτερος δρόμος αλλά ούτε με κάποιο πρόβλημα . Δε σταμάτησα πουθενά καθώς πήγαινα στα σύνορα με λίγο άγχος για το τι θα βρούμε εκεί, καθώς απο εκεί περνάνε όσοι κατεβαίνουμε για Τουρκία βουλγαρια Ρουμανία κτλ . Ευτυχώς ειναι νωρίς ακόμα , τέλη Ιουνίου, για πιο αργά εχω ακούσει ιστορίες τρόμου στην αναμονή .
Στα πρώτα της εξόδου κάναμε κανα δεκάλεπτο, υπήρχε ροη. Στα επόμενα όμως εισόδου Σερβία πηγαίναμε πιο αργά , τελικά κάναμε μισή ωρα μέχρι έλεγχο διαβατηρίων ( σε όλα να σημειώσω δεν κατέβηκα απο το αμάξι μόνο απο το παράθυρο δίναμε διαβατήρια , αλλά στην απέναντι είδα ελέγχους με άνοιγμα πορτμπαγκάζ ) , συνολικά μας πήγε 45λεπτα κάτω απο ήλιο και 40αρι...
Λυπήθηκα το αμάξι γιατι το κάναμε αίθουσα κλιματιζόμενη και ξερώ οτι εχει και μια ευαισθησία με κάποιον αισθητήρα, πράγματι με το που φεύγουμε απο τον έλεγχο Τσακ, ανάβει το check engine anti pollution fault .. πέρα απο την ψυχολογία που μου έριξε λίγο το αγνόησα αφού την εχω αυτη την ιστορία μισο χρόνο τώρα, ποτέ ανάβει ποτέ σβήνει, ειδικά άμα το αφήσεις πολυ ωρα στο ρελαντί δεν του αρέσει.. η αντιμετώπιση μου ειναι να του βάλω καλή βενζίνη και καθαρίστηκα και βλέπουμε

Σέρβια
Σταματώ σύντομα σε ελληνικό ΕΚΟ Ολυμπία πλαζα για φρεντο καπουτσίνο !! Και βενζίνη .
Συνολικά σε όλη την Σερβία από πάνω μέχρι κάτω είχε τρεις στάσεις για διόδια και το συνολικό κόστος ηταν 11€
Η εθνική μέχρι το Βελιγράδι μέτρια, με δυο λωρίδες και στηθαίο μέσα αλλά πολλα μπαλώματα... η υδρο του C5 έβγαλε τα λεφτά της και μας κράτησε άνετους αλλά είχε λίγο θόρυβο παραπάνω .
Απο Βελιγράδι μέχρι Νις ο δρόμος πολυ καλύτερος με ομαλό ομοιογενές οδόστρωμα
Μεχρι Νις κάναμε κάπου 870 χιλιόμετρα όποτε και πήγα σε κάτι ωραία διαμερίσματα που είχαμε βρει απο booking.
Αν και μας είχανε πει οτι ειναι πόλη για φορτηγατζήδες και τη διάλεξα μόνο επειδή ηταν στην μέση δρόμου για Αθήνα, ηταν πόλη ωραία στάση. Κατεβήκαμε στον κεντρικό Μπαρόδρομο ... ελληνικό στοιχείο, τράπεζα Πειραιώς, Γιούρομπανκ και κάτι αλλά ελληνικά μάγαζια.. ωραίος κόσμο, κορίτσια :-) και τιμές πολυ χαμηλές... μετά απο υπόδειξη του ιδιοκτήτη στα διαμερίσματα πήραμε ταξί απο και προς τα δωμάτια για κέντρο, μας ήρθε 1.5 ευρώ τη φορά η μετάβαση.... φάγαμε σε εστιατόριο τρομερά κοψίδια και μπυρες και πληρώσαμε πολυ λίγα . Σίγουρα θα βάλουμε στόχο το , απο οτι ακούω, πολυ όμορφο Βελιγράδι για εκδρομή ημερών.

Την επόμενη φύγαμε για Αθήνα, έχοντας να περάσω τόσα σύνορα, με κάποιο άγχος .
(Υπόψην ειχα και τα παιδιά μαζί , τα οποία την πάλεψαν αξιοπρεπέστατα συνολικά)

Ο δρόμος για σκοπιά ειναι στο μεγαλύτερο μέρος εθνική , κάποια στιγμή σε βγάζει σε παράδρομο για καμία 20αρια χλμ , βλέπεις τα έργα στην εθνική κάτι γέφυρες και τούνελ που πάνε για ολοκλήρωση αλλά θέλει ακόμα υποθέτω 1-2 χρόνια . Ευτυχώς φύγανε γρήγορα χωρίς μεγάλο πρόβλημα, δεν πετύχαμε τίποτα φορτηγά και πηγαίναμε με καμία 80αρα
Φτάνουμε σύνορα , πάλι η έξοδος πιο γρήγορη η είσοδος λίγο πιο αργή, αλλά συνολικά μας πήρε κανα μισάωρο αυτη τη φορά .
Στην είσοδο σκοπιά ηταν το μοναδικό σημείο που μου ζητήσανε κάποιο χαρτί για το αμάξι, συγκεκριμένα την πράσινη κάρτα της ασφαλείας

Σκοπια
Το περισσότερο κομμάτι πάλι εθνική αλλά εδώ είχε καμία 40αρια χιλιόμετρα σε B road αργό , απο το οποίο και πάμε έβλεπες να όλοκληρωνονται μεγάλες γέφυρες και τούνελ που θα συμπληρώνουν κάποια στιγμή τη εθνική τους .
Τρεις στάσεις για διόδια συνολικά 4.5€
Φτάνουμε λίγο πριν τα σύνορα για γέμισμα φτηνής , πολλοί Έλληνες εκεί πλέον και πάμε σύνορα όπου τελειώσαμε μέσα σε 20 λεπτά όλους τους ελέγχους και ξεκινάμε για κάτω απο Ευζώνους .



Ελλάδα
Μας πήρε κάπου 4.5 ώρες Νις Ελλάδα (εντός των συνόρων μαζί με έλεγχο κτλ )
Ειναι κάποια χρόνια που έκανα την εθνική αλλά εντυπωσιάστηκα , τέτοιο δρόμο δεν βρίσκεις εύκολα, ειναι στα ίδια επίπεδα με τους αυστριακούς και καλύτερος σε κάποια σημεία, και φυσικά με όλα τα βαλκανικά καμία σχέση. Πλέον ούτε μέσα απο τη Στυλίδα και τις καθυστερήσεις εκεί ... απίθανος δρόμος , μπράβο μας!
Το μόνο μελανό σημείο τα διόδια ... οκ να καταλάβω το υψηλό κόστος πλέον γιατι ο δρόμος πραγματικά ράβει (30€) και ειναι απόλαυση, βγάλαμε το Εύζωνοι Πειραιά σφαίρα ξεκούραστα . Αλλά ρε άνθρωποι, 11 στάσεις για διόδια;;;;;; κάποιες στιγμές ηταν αστείο , πριν να προλάβεις να ξεχάσεις την προηγούμενη στάση ερχόταν η επόμενη .
Στην τελευταία στάση στο Σείριο αποφάσισε να σβήσει και το λαμπάκι check engine :-)

1800 χλμ περίπου και δυο δεκα ώρες οδηγικές συνεδρίες :-)
Οταν ολοκληρωθούν και τα τελευταία κομμάτια εθνικής Σερβία και σκοπιά θα ειναι ανετοτατο το ταξίδι .
Το μόνο ρίσκο ειναι τα σύνορα.. αν πετύχεις πολυ κόσμο παίζει να φας μεγάλες καθυστερήσεις... για το ανέβασμα ειναι το μοναδικό θεμα που με αγχώνει λίγο αλλά ελπίζω οτι μέσα Ιουλίου που θα γυρίσω δεν θα εχει ακόμα πολυ κίνηση για πάνω.

1750 χιλιόμετρα, με 7.4 κατανάλωση και κατά μέσο όρο 1.1 ευρώ τη βενζίνη, μας πάει 143 ευρώ.
Βάλε και 18/2 + 11 + 4.5 + 30 διόδια, 55 δηλαδή, πάμε στα 200 ευρώ η μετάβαση, τα ανελαστικά έξοδα της διαδρομής.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#412866 +1
Άβαταρ μέλους
By 224v
#412911 Μπραβο Kilometer, και να σκεφθει καποιος οτι 200 ευρω θελω να παω και να ερθω Ιθακη 2 ατομα απο Αστακο....
Το ειχα κανει το 1987 με την Prisma 1.6ie τοτε φρεσκια φρεσκια και κανοντας τα 1200 χλμ περιπου απο Ευζωνους Αυστρια με την μια για να μην κοιμηθουμε μεσα στη Σερβια... Στην Επιστροφη απο Ιταλια κοιμηθηκαμε Τεργεστη και μετα Θεσσαλονικη. 2 ατομα μονο, ειχαμε παρκαρει τα μικρα στις γιαγιαδες για 20 μερες...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#412957 Σε ευχαριστούμε για την αναλυτικότατη περιγραφή!

Σε σχέση με το 2014 που είχα κάνει την ίδια διαδρομή, δεν βλέπω μεγάλες αλλαγές. Τα έργα στα Σκόπια θυμάμαι ότι πήγαιναν πολύ χαλαρά (ένας δούλευε, πέντε κάθονταν :lol: ), αλλά περίμενα να έχουν τελειώσει τα έργα στην Νότια Σερβία. Εκτός από τις Ελληνικές Τράπεζες και τα πρατήρια ΕΚΟ, θυμάμαι και οτι οι κατασκευαστικές εταιρείες ήταν Ελληνικές.

Νις δεν πήγα, αλλά το Βελιγράδι αξίζει με τα χίλια! Πολύ καθαρή πόλη, ωραίος κόσμος και καλό φαγητό! :thumbsup:

Σχετικά με τα σύνορα που αναφέρεις για την επιστροφή, δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι λόγω τρομοκρατίας και προσφυγικού), αλλά το 2014 είχα φάει 3 ώρες και ένα μποτιλιάρισμα 500 μέτρων για να περάσω καθημερινή πριν τον Δεκαπενταύγουστο από Σερβία σε Ουγγαρία. Δεν θέλεις να σου περιγράψω πόσα χιλιόμετρα ήταν η ουρά (στην ίδια πάλι κατεύθυνση), όταν επέστρεφα το Σ/Κ μετά τον Δεκαπενταύγουστο! Ούτε που μπορώ να φανταστώ πόσες ώρες κάθισαν αυτοί οι άνθρωποι μέσα στα αυτοκίνητα μέχρι να ξεμπλέξουν.

Για μέσα Ιουλίου πάντως που είναι να επιστρέψετε, το βρίσκω αρκετά δύσκολο να συναντήσετε μεγάλες καθυστερήσεις (αν και προφανώς οι έλεγχοι και άρα η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη στην άνοδο).

Μακάρι να μπορέσω να ξανά κάνω σύντομα την συγκεκριμένη διαδρομή!