Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#410056 To κακό είναι ότι και να πεις ότι δεν δουλεύεις το start/stop αυτοί οι τεντωτήρες δουλεύουν συνεχώς.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#410190
Arrow έγραψε:Το αμάξι εντωμεταξύ είναι του 14 και έχει 180κ? Νταξει επαγγελματικό φαντάζομαι αλλά δεν είναι καθόλου λίγα

< A3003 >


Πιο πολύ το πιστεύω αυτό, παρά όλα τα μετάχειρα ντήζελ εισαγωγής που στα 5 χρόνια έχουν όλα 65Κ χλμ... :iconcool: :innocent: :lol: :lol:

Τουλάχιστον αυτό δεν πρέπει να έχει γυρισμένα χλμ... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#410287 Πολύ σωστά και όντως όπως μας είπαν δεν είναι γυρισμένα. Επίσης μιλάμε για χιλιόμετρα Γερμανίας και εκτός πόλης. Σε οτιδήποτε που έχει γράψει 150.000χλμ εντός Ελλάδας τρίζει ολόκληρο ενώ σε αυτά δεν ακούς κιχ.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By elvet
#410290
panos2171 έγραψε:Πολύ σωστά και όντως όπως μας είπαν δεν είναι γυρισμένα. Επίσης μιλάμε για χιλιόμετρα Γερμανίας και εκτός πόλης. Σε οτιδήποτε που έχει γράψει 150.000χλμ εντός Ελλάδας τρίζει ολόκληρο ενώ σε αυτά δεν ακούς κιχ.

< Note >

Tα εκτός πόλης καλά πάντα είναι καλύτερα από τα εντός, αλλά τα χιλιόμετρα Γερμανίας καθεαυτά δεν είναι καλύτερα από τα χιλιόμετρα εδώ. Αλάτια, παγωνιές, κρύες εκκινήσεις, ακριβές βλάβες που δεν φτιάχνονται κλπ, κλπ.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#412059 Το Jalopnik έχει ένα άρθρο για ένα Acura (honda) του '12 που έγραψε 200,000 μίλια σε 5 χρόνια.
Το ενδιαφέρον είναι -από άποψη σύγκρισης κόστους ανταλλακτικών σέρβις με usa- η λίστα που έχει με όλες τις εργασίες από αλλαγές λαδιών μέχρι αλλαγή παραθύρου λόγω βανδαλισμού!

http://jalopnik.com/heres-how-to-mainta ... 1796460829

Η σύγκριση με εμάς αν λάβουμε υπόψη και τους παραπάνω μισθούς εκεί είναι απογοητευτική :(
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#414424 Σέρβις σήμερα στο Astra GTC στα 185.000χλμ/12 χρόνια (φτου φτου) κι έχουμε και λέμε:
Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα κινητήρα, σετ μπουζί, αλλαγή σετ μπροστά δισκόπλακες-τακάκια, αλλαγή υγρά φρένων, έλεγχος ανάρτησης/συστήματος διεύθυνσης, έλεγχος κυκλώματος ψύξης (χαζοπροβλήματος με εικονική ένδειξη μειωμένης στάθμης ψυκτικού στο δοχείο διαστολής/απαιτείται εν τέλει αντικατάσταση σετ δοχείου/αισθητήρα στάθμης..), έλεγχος θορύβου σε τελικό καζανάκι εξάτμισης...Υλικά όλα δικά μου. Κόστος εργασίας 90 ευρώ συν ΦΠΑ: 111ευρώ. Η εργασία έγινε σε ανεξάρτητο συνεργείο των νοτίων προαστίων με ειδίκευση σε γερμανικά αυτοκίνητα, και η εικόνα που αποκόμισα μιας που ήταν η πρώτη φορά που πήγα στα παιδιά είναι πολύ καλή (ο επικεφαλής ήταν παλιότερα τεχνικός υπεύθυνος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Opel).
Για το θέμα της εξάτμισης, μου είπε ότι χάνω καυσαέρια στη διαδρομή από την έξοδο της πολλαπλής μέχρι και το τελικό καζανάκι και να το κοιτάξω σε εξατμισά :hmmm: . Αν κατάλαβα σωστά, στις φλάντζες μεταξύ των τμημάτων του συστήματος εξάτμισης. Δικαιολογείται αυτό λόγω παλαιότητας; (12 έτη)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#414430 μετα από τοσα χρονια ναι μπορει να εχει χαλασει καποιο ζουαν/φλατζα στην εξατμιση.Συνηθης τροπος για να γινουν εμφανης τέτοιες μικροδιαρροες είναι να ταπώσεις την εξατμιση με το χερι σου,ετσι ώστε να αρχισει να ξεφυσάει πιο πολύ καποια πιθανη μικρη διαρροη καυσαερίων.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#414446 Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η (πιθανή λύση) σε μια τέτοια περίπτωση να υποθέσω ότι είναι αλλαγή των σχετικών φλαντζών; (ζουάν νομίζω τις λένε στην αργκό των εξατμισάδων)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#414452 όχι τα ζουαν είναι διαφορετικα από τις φλατζες.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#414460 OK. To είδα γκουγκλάροντας... http://www.velonas-exhaust.gr/%CF%86%CE ... CF%83.html
Θα μπορούσε πρόβλημα σε ζουάν να οδηγήσει πέρα από την απώλεια καυσαερίων σε μεταλλικό θόρυβο προς το τελικό καζανάκι;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#414468 ναι όταν χαλασει αρκετα κανει και θορυβο.
Άβαταρ μέλους
By pgs
#414604 καλημέρα σε όλους θυμάστε που σας είχα πεις που είμαι στο δωρεάν σέρβις της χιουντάι αλλά μου λέγανε θα σε πάρουμε τηλέφωνο εδώ και τόσους μήνες από τον Ιανουάριο? το ανέφερα αυτό στο γραμματεία συνηγόρου του Καταναλωτή με email πριν 2 βδομάδες και σήμερα με πήραν από τη χιουντάι και μου κλείσανε ραντεβού για σέρβις!!! όπως καταλαβαίνετε αν δεν έβαζα τη γραμματεία δεν θα με παίρνανε ποτέ βλακεία μου που δεν το σκέφτηκα νωρίτερα
Άβαταρ μέλους
By pgs
#414649 άρα δεν ειχε καμία σχέση με το Βασιλάκη και το δίκτυο
rocsta έγραψε:Mέχρι να οργανωθεί το δίκτυο με αρχηγό τον Βασιλάκη δεν θα βγάλεις άκρη.

απλά είναι κοινοί απατεωνίσκοι της δεκάρας
Άβαταρ μέλους
By fot
#416760 Σέρβις σε Panda mtj 95hp, μεταστρωσιματική αλλαγή λαδιών και φίλτρου, 78 ευρώ. Με γνήσια Selenia 0w30.
Μου φάνηκαν, προς το πολλά. Τι λέτε κ εσείς?