< A3003 >
Arrow έγραψε:Το αμάξι εντωμεταξύ είναι του 14 και έχει 180κ? Νταξει επαγγελματικό φαντάζομαι αλλά δεν είναι καθόλου λίγα
< A3003 >
Πιο πολύ το πιστεύω αυτό, παρά όλα τα μετάχειρα ντήζελ εισαγωγής που στα 5 χρόνια έχουν όλα 65Κ χλμ...
Τουλάχιστον αυτό δεν πρέπει να έχει γυρισμένα χλμ...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
< Note >
panos2171 έγραψε:Πολύ σωστά και όντως όπως μας είπαν δεν είναι γυρισμένα. Επίσης μιλάμε για χιλιόμετρα Γερμανίας και εκτός πόλης. Σε οτιδήποτε που έχει γράψει 150.000χλμ εντός Ελλάδας τρίζει ολόκληρο ενώ σε αυτά δεν ακούς κιχ.
< Note >
Tα εκτός πόλης καλά πάντα είναι καλύτερα από τα εντός, αλλά τα χιλιόμετρα Γερμανίας καθεαυτά δεν είναι καλύτερα από τα χιλιόμετρα εδώ. Αλάτια, παγωνιές, κρύες εκκινήσεις, ακριβές βλάβες που δεν φτιάχνονται κλπ, κλπ.
Το ενδιαφέρον είναι -από άποψη σύγκρισης κόστους ανταλλακτικών σέρβις με usa- η λίστα που έχει με όλες τις εργασίες από αλλαγές λαδιών μέχρι αλλαγή παραθύρου λόγω βανδαλισμού!
http://jalopnik.com/heres-how-to-mainta ... 1796460829
Η σύγκριση με εμάς αν λάβουμε υπόψη και τους παραπάνω μισθούς εκεί είναι απογοητευτική
Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα κινητήρα, σετ μπουζί, αλλαγή σετ μπροστά δισκόπλακες-τακάκια, αλλαγή υγρά φρένων, έλεγχος ανάρτησης/συστήματος διεύθυνσης, έλεγχος κυκλώματος ψύξης (χαζοπροβλήματος με εικονική ένδειξη μειωμένης στάθμης ψυκτικού στο δοχείο διαστολής/απαιτείται εν τέλει αντικατάσταση σετ δοχείου/αισθητήρα στάθμης..), έλεγχος θορύβου σε τελικό καζανάκι εξάτμισης...Υλικά όλα δικά μου. Κόστος εργασίας 90 ευρώ συν ΦΠΑ: 111ευρώ. Η εργασία έγινε σε ανεξάρτητο συνεργείο των νοτίων προαστίων με ειδίκευση σε γερμανικά αυτοκίνητα, και η εικόνα που αποκόμισα μιας που ήταν η πρώτη φορά που πήγα στα παιδιά είναι πολύ καλή (ο επικεφαλής ήταν παλιότερα τεχνικός υπεύθυνος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Opel).
Για το θέμα της εξάτμισης, μου είπε ότι χάνω καυσαέρια στη διαδρομή από την έξοδο της πολλαπλής μέχρι και το τελικό καζανάκι και να το κοιτάξω σε εξατμισά . Αν κατάλαβα σωστά, στις φλάντζες μεταξύ των τμημάτων του συστήματος εξάτμισης. Δικαιολογείται αυτό λόγω παλαιότητας; (12 έτη)
Θα μπορούσε πρόβλημα σε ζουάν να οδηγήσει πέρα από την απώλεια καυσαερίων σε μεταλλικό θόρυβο προς το τελικό καζανάκι;
rocsta έγραψε:Mέχρι να οργανωθεί το δίκτυο με αρχηγό τον Βασιλάκη δεν θα βγάλεις άκρη.
απλά είναι κοινοί απατεωνίσκοι της δεκάρας
Μου φάνηκαν, προς το πολλά. Τι λέτε κ εσείς?