- 10 Ιουν 2018, 21:21
#515812
Kαιρό έχω να γράψω μου φαίνεται
(γιατί είχα και καιρό να καβαλήσω σοβαρα
)
Μετά απο μήνες απουσίας μάζεψα αρκετά χιλιομετράκια και την βδομάδα που μας πέρασε μου έκανε κάτι παταλά. Εκει που πήγαινα ωραία και καλά έσβηνε μες στη μέση του αυτοκινητόδρομου
Το φαινόμενο ήταν στην αρχή εντελώς σποραδικό, αλλά το ΠΣΚ είχα κανονίσει ταξίδι πρώτη φορά με το αμόρε εντός Ολλανδίας και δεν ήθελα τέτοια. Την Πέμπτη λοιπόν είχα καβατζωθεί με το πολύμετρο και λέω μόλις το κάνει (αν το κάνει) θα σταματήσω στην άκρη και θα δώ επιτόπου τάσεις κλπ γιατί τα VFR είναι ύποπτα με τους ανορθωτές. Φτάνω γραφείο λοιπόν το πρωί και λέω ας ρίξω μια ματιά (εν ώρα εργασίας
). To troubleshooting δεν διήρκησε πάνω απο 15 δευτερόλεπτα, με το που πήγα να μετρήσω μπαταρία είδα ότι είχε χαλαρώσει ο θετικός πόλος
Ειπα κι εγώ, είναι δυνατόν η χοντάρα να κάνει νερά
Το ΠΣΚ λοιπόν μας βρήκε να ανηφορίζουμε (ω για την ακρίβεια, γιατί έπρεπει να είμαι εκεί χαράματα για ενα μύτινγκ και η
δεν είχε σκοπό να χαλάσει το beauty sleep, οπότε ήρθε με τρένο
) για το πανέμορφο Groningen. Ευκαιρία επιτέλους να δοκιμάσω τις πλαϊνές βαλίτσες οι οποίες κάθονταν για 6 μήνες στην αποθήκη.
Εδω να επισημάνω οτι επειδή το back bag είναι της Shed, τα monokey της Givi δυστυχώς δεν ταιριάζανε μιας και ήταν φτιαγμένα για τις ορίτζιναλ χειρολαβές της Χόντα. Μόνη λύση ήταν να φτιάξω αποστάτες και καινούργιες βίδες, όπως και έγινε (τί το εχουμε το μηχανουργίο
)
Εδώ με όλο τον εξοπλισμό
Στο πήγαινε που ήμουν μόνος μέχρι τα 190 είναι σταθερότατη, απο κει και πάνω νοιώθεις κραδασμούς. Με δύο άτομα πάτησα για λίγο 170, απο κει και πάνω αρχίζουν οι κραδασμοί. Με νορμάλ ταχύτητες ούτε που τις καταλαβαίνεις. Σ αυτό το setup βέβαια ξεχνάς διηθήσεις σε μποτιλιαρίσματα, ευτυχώς ήμασταν τυχεροί αυτές τις μερες
Αντε, καλό μας καλοκαίρι