Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#385456 Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !


funkyreverend έγραψε:Καλοτάξιδο tsili! Ο συμπλέκει πιάνει και στο δικό σου πολύ ψηλά;


Όχι , ο συμπλέκτης αντιθέτως πιάνει πολύ χαμηλά και ειναι ειδικός για γυμναστική τετρακεφάλων! :help:

Είναι πολύ πρόσφατα αλλαγμένος και στο εξειδικευμένο συνεργείο που ρώτησα τον βρήκαν έως και μαλακό ... :dizzy: :dizzy:

Θα τα γράψω...
Άβαταρ μέλους
By elvet
#385477 Πολύ καλό και πλήρες αυτοκίνητο. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα ήταν από τις πρώτες μου επιλογές, καλοτάξιδο
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#385508 Δε ξέρω σε ποιες χώρες έχουν τύχη αυτά τα αμάξια. Κεντρική Ευρώπη είναι τίγκα στα γερμανικά, ότι άλλο τείνει να είναι "exotic".
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#385509 Δεν χρειάζεται να πηγαίνει κανείς με τον σωρό...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#386066 Mε αρκετή σύνεση και παραπάνω απ' το κανονικό τους φουσκωμένα λάστιχα κατάφερα να δω 7.6l/100km στο trip. Ταχύτητες 100-110χαω, για μέση δεν έχω ιδέα. Forester 2.0 βενζίνη mk3.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#386073 Σε ΗΠΑ τα Σουμπαρού πουλάνε όσο περίπου και τα VW, με τη μισή γκάμα μάλιστα.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#386079 Τρομερη επιλογη. Θα λατρεψεις τα παντα σε αυτο το αμαξι εκτος απο την καταναλωση και το κοστος ανταλλακτικων.
Λιγη προσοχη χρειαζεται ο κινητηρας γιατι δεν ειναι απο τους πιο αξιοπιστους (οταν σπαει, σπαει. Δε γλυτωνει τιποτα). Απαραιτητα κατα τη γνωμη μου καποια εξτρα οργανακια που προειδοποιουν.
Απο βελτιωσεις μονο prodrive.
Εαν εισαι Αθηνα σερβις και βελτιωσεις μονο subaru Πειραιως.
Ποσα χιλιομετρα εχει?
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#386374
dstou έγραψε:Σε ΗΠΑ τα Σουμπαρού πουλάνε όσο περίπου και τα VW, με τη μισή γκάμα μάλιστα.
Νομίζω και στον Καναδά πουλάνε πολύ καλά. Αξιόπιστα και πολύ καλά στα χιόνια.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#386378
sknipper έγραψε:
dstou έγραψε:Σε ΗΠΑ τα Σουμπαρού πουλάνε όσο περίπου και τα VW, με τη μισή γκάμα μάλιστα.
Νομίζω και στον Καναδά πουλάνε πολύ καλά. Αξιόπιστα και πολύ καλά στα χιόνια.

Στην Ελβετία πρέπει να έχει περισσότερα legacy station (και outback) όλων των γενιών, απ΄οτι σε όλη την Ευρώπη
Άβαταρ μέλους
By 224v
#386728
junior gt έγραψε:Τρομερη επιλογη. Θα λατρεψεις τα παντα σε αυτο το αμαξι εκτος απο την καταναλωση και το κοστος ανταλλακτικων.
Λιγη προσοχη χρειαζεται ο κινητηρας γιατι δεν ειναι απο τους πιο αξιοπιστους (οταν σπαει, σπαει. Δε γλυτωνει τιποτα). Απαραιτητα κατα τη γνωμη μου καποια εξτρα οργανακια που προειδοποιουν.
Απο βελτιωσεις μονο prodrive.
Εαν εισαι Αθηνα σερβις και βελτιωσεις μονο subaru Πειραιως.
Ποσα χιλιομετρα εχει?


υπαρχει ενα στην Καποδιστριου, σερβις, και βλεπω να εχει πολλυ κινηση απο αμαξια, με ρωτησε φιλος και δεν ξερω τι να του πω.. υπαρχει γνωμη..
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#386787 Ναι είναι η Σουμπαρου Φιλοθεης.
Γνωρίζω πολλούς που πήγαιναν εκεί και τώρα έρχονται στην Πειραιώς.
Εγώ αυτούς (στην Πειραιώς) συνιστώ ανεπιφύλαχτα. Είναι τίμιοι, πολύ έμπειροι και γνώστες. Το πάω από το 2005 (όταν το πήρα) και δεν έχω κανένα παράπονο. Εκεί έχω κάνει και όλες τις βελτιώσεις χωρίς μετά από 180.000+ χιλιόμετρα να έχει κάνει κιχ.
Απλά είναι λίγο κου κου ρου κου στο θέμα συνέπειας (πχ έλα πάρτο το απόγευμα αλλά χωρίς να σε ειδοποιήσουν δεν είναι έτοιμο, τους λες να παραγγείλουν ένα ανταλλακτικό και να σε πάρουν τηλέφωνο και δε σε παίρνουν ποτε) κλπ.
Επίσης άμα πάθεις μεγάλη ζημιά (χτύπα ξύλο) ξεχνάς το αμάξι για κάνα μήνα. Θα δουλέψουν το αμάξι με το πάσο τους, θα παραγγείλουν τα ανταλλακτικά με το πάσο τους αλλά θα το πάρεις τέλειο.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#388907
junior gt έγραψε:Τρομερη επιλογη. Θα λατρεψεις τα παντα σε αυτο το αμαξι εκτος απο την καταναλωση και το κοστος ανταλλακτικων.
Λιγη προσοχη χρειαζεται ο κινητηρας γιατι δεν ειναι απο τους πιο αξιοπιστους (οταν σπαει, σπαει. Δε γλυτωνει τιποτα). Απαραιτητα κατα τη γνωμη μου καποια εξτρα οργανακια που προειδοποιουν.
Απο βελτιωσεις μονο prodrive.
Εαν εισαι Αθηνα σερβις και βελτιωσεις μονο subaru Πειραιως.
Ποσα χιλιομετρα εχει?


Έχεις και εσύ?
Είμαστε πολλοί τελικά (4)!! :yahoo: :yahoo:

Το πήρα με 116.300 χλμ και έχω 120900 αυτή τη στιγμή που γράφω.
Αυτό που έγραψες για τη Subaru Πειραιώς , το γράφουνε όλοι οι γνωρίζοντες, αλλά μού πεφτει μακριά και δεν έχω τα απαιτούμενα κουράγια πια.
Το πάω στην Tετράδα (τέως Subaru Γέρακα).

Επίσης για τον κινητήρα , παρασυρμένος από τον Dim :inlove: και την Ιαπωνίλα , τον νόμιζα άθραυστο!
Έλα όμως που ένας Subarakias από τον οποίο αγόρασα τα τετραπίστονα ( :iconcool: ), μού έκανε την ερώτηση :
"Δεν μού λες, το πατάς στην Εθνική?"
"Έεε, το κατά δύναμην (με προσποιητή συστολή :oops: ) "
" Να μην είσαι όλη την ώρα τέρμα, θα το πάρεις στο χέρι!"
" :dizzy: :dizzy: :dizzy: "

Το ίδιο 2 ημέρες μετά στο συνεργείο (κάτι για γκάζια και a/c μού λέγανε....) και τώρα εσύ!! :lol:

Με πρίζωσες, θα βάλω οργανάκια, αλλά δεν ξέρω που και τί!

Από την άλλη βέβαια, οφείλω να ομολογήσω ότι στο Συνεργείο , Φόρεστερ κάτω από 300000 χλμ με ένα μοτέρ , δεν υπάρχει!! :s_thumbsup
Εμείς στις BMW δίναμε συγχαρητήρια σε όποιον πέρναγε τα 200000 χλμ. Εδώ , αν δεν πιάσεις 300000 χλμ , το αυτοκίνητο "σε πρόδωσε" :lol: :lol:

Και πάμε στα της συμβιώσεως....

Ομολογώ, ότι στην αρχή, όλα ήταν ξένα!
Που είναι τα ωραία μου , ζουληχτά πλαστικά ρε?
Τι ρολόι είναι τούτο πάλι, casio?
Ροοστάτη για το φωτισμο καντράν δεν έχει? :dizzy:
Board Computer?

Ά ρε dimviii :inlove: με κατέστρεψες με τις Τζαπωνίλες σου!! :lol: :lol:
"Ρε Obelix, τι αγόρασα ρε?"
"Bluebird!!"

Από την άλλη όμως, πρακτικότητα στο full και υλικά που δέιχνουν έτοιμα να αντέξουν κάθε ταλαιπωρία!
Ά, το σωστό να λέγεται!

Θέση οδήγησης, πάρα πολύ καλή και για να είμαι και πιο ακριβής, πιο ξεκούραστη από της E46 και ας είχε η τελευταία τα ακριβά σπορ καθίσματα.
Το τιμόνι πάρα πολύ ελαφρύ, σε σημείο που το ηλεκτρουδραυλικό (?) του Μίνι R56 μας με τα ποδηλατικά λάστιχα, να φαίνεται βαρύ!
Από την άλλη όμως, κόβει πολύ, πάρα πολύ!
Έτσι, η οδήγηση στην πόλη είναι παιχνιδάκι
Έχει και την τεράστια ηλιοροφή ,έχει και καλούτσικο ηχοσύστημα ( καμμία σχέση με το αίσχος της BMW και του Μίνι), κάθεσαι και σχετικά ψηλά, χαίρεσαι να είσαι μέσα και να οδηγάς!
Να οδηγάς, μάλιστα!
Και δή , σε SUV! Στην αρχή είχα πρόβλημα να "βρω" το μπροστινό. Λίγο το ελαφρύ τιμόνι, λίγο η διαφορετική αίσθηση του τετρακίνητου συν το αυξημένο ύψος ,δρούσαν ανασταλτικά στο να "πυροβολήσω"

Όταν ακούμπησα πάνω του , όμως, τότε ήρθε η αποκάλυψη!
Το SUV κρατάει και κρατάει καλά!
Κάποιες λίγες φορές έχει υποστρεψει, κάποιες λιγότερες ακόμη , το έχω βγάλει με πολύ μικρή υπερστροφή, κυρίως με αργά φρένα στο σημείο εισόδου της στροφής.

Σε κάθε περίπτωση, είναι μικρές ποσότητες , σε ρυθμούς πολύ γρήγορους για τα κουλά μου και ευκολως διορθώσιμες..

Και ο κινητήρας?
Ποίημα.....απίθανος παντού! Ροπή οπουδήποτε, ευστροφία,ήχος, απόκριση τρομερή από το ηλεκτρόγκαζο,όχι σαν τη BMW και πολύ περισσότερο το Mini και το Volvo V50 που είχα, τα οποία , για να βγάλουν ρύπους , "έβγαζαν και τον καρκίνο" κάθε φορά που πατούσες γκάζι από στάση!
Πως τα κατάφεραν τα Τζαπωνια να είναι και Euro IV, τι είναι , να έχουν και τέτοιο ηλεκτρόγκαζο , Κυριος Οίδε :thumbsup:
Καίει, θα πει κάποιος.
Έ ναι, λογικό είναι! 2500 κ.εκ παλαιό ,κλασσικό turbo, σε τετρακίνητο αυτοκίνητο 1500+ kgr είναι,μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.
Και να το απογειώνει , και να τρώει merenda και όχι βενζίνη, δεν γινεται!

Και τελικά?
Δεν έχει τίποτε κακό αυτό το αμάξι? Κάτι αντικειμενικά κακό, εννοώ, όχι δεν μου αρέσει ο μοχλοδιακόπτης των φλας, και τέτοια..
Έχει, πώς δεν έχει! Δύο κακά:
- Πασίβαρο συμπλέκτη, σε σημείο σαδισμού. Και μάλιστα , ο δικός μου, που είναι αλλαγμένος στα 114000 χλμ είναι και ελαφρύς σχετικά :dizzy: :dizzy: . Άσχετο, αν μετά μπαίνεις σε αυτοκίνητο με νορμάλ συμπλέκτη και τον βαράς σαν να κάνεις shotokan Karate! Eίναι μαλακός , σού λέει το συνεργείο, οπότε κάνε το τετρακέφαλό σου και "περιπάτει"

- Το δεύτερο είναι τα φρένα!
Κατά τη γνώμη μου , είναι ανεπαρκέστατα για αυτοκίνητο που κάνει κάτω από 6,5sec/100 και κάτω από 28sec στο χιλιόμετρο
Για αυτό άλλαξα τακάκια 7 μερες από την αγορά του, καθώς ο έλεγχος τα είχε βρει τελειωμένα. Εγώ πρόλαβα και "τελείωσα¨ τα καινούργια φρένα του 2 φορές σε σβέλτη κατάβαση Διονύσου, οπότε 15 ημέρες μετά αγόρασα τετραπίστονα από WRX και τα έβαλα επάνω , ίνα εκπληρωθεί το ρηθέν υπό του Προφήτου dimvii "δεν είναι ο δίσκος, το πιστονι, το μαρκούτσι....το τακάκι κανει τη διαφορά!"
Καλυτερα φρένα μεν, όχι ακόμη αυτά που πρέπει να είναι

Επόμενη αγορα λοιπόν, θα είναι ένα καλό τακάκι (περιμένω και εντυπώσεις Stefan από το δικό του φορτηγό) και τα όργανα , όπως σύστήθηκε παραπάνω από τον πολύ εμπειρότερο

Συνολικά , είναι ένα πληρέστατο και πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο! :inlove:

Junior gt, δεν ξέρω αν συμφωνείς με τις εντυπώσεις μου, αν θέλεις να γράψεις και κάτι ειδικότερο, χαρά θα είναι να συντηρήσουμε την ενότητα και να μάθουμε και κάτι οι υπόλοιποι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#388916
tsilis έγραψε:
Επίσης για τον κινητήρα , παρασυρμένος από τον Dim :inlove: και την Ιαπωνίλα , τον νόμιζα άθραυστο!
.


του σκουμπι δυστυχως δεν είναι στα άθραυστα.Θελουν προσοχή,και το εχω αναφερει πολλακις.
δεν θα τον επαναπρογραμματιζα παντως.Ουτως η αλλως είναι υπεραρκετος για το συγκεκριμενο αυτοκινητο/χρηση που προοριζεται.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#388934 Το πρόβλημα είναι στον 2.5 ή και στον 2.0;
Τι μπορεί να κάνει κάποιος για να προστατευτεί; Γράψτε κάτι πιο αναλυτικό οι γνωρίζοντες!