Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#376523 Αν και δεν εχω προλαβει να πιεσω ακομα τα νεα μου S001, δεν δειχνουν να εχουν το ιδιο feedback σε σχεση με τα RE002...Θα τολμουσα να πω καμια σχεση, αλλα επιφυλασσομαι για δοκιμη σε πιο γρηγορη οδηγηση.. Στο βρεγμενο παντως ειναι καλυτερα απο τα RE002.
Στη διασταση μου (205/50-17) δεν υπηρχε φρεσκο adrenalin(του 14 μονο, και εισαγωγη), και εφοσονεχει βγει στον υπολοιπο κοσμο το νεο RE003 ισως ειναι σημαδι οτι δεν θα αργησει να ερθει και προς τα εδω.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#376562
Zeus έγραψε:εφοσονεχει βγει στον υπολοιπο κοσμο το νεο RE003 ισως ειναι σημαδι οτι δεν θα αργησει να ερθει και προς τα εδω.

Έτσι λέγαμε και πριν 1 χρόνο που βγήκε, αλλά τίποτα...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#376617
popolaros έγραψε:το P zero νομιζω οτι δεν θα κρατησουν χιλιομετρα παντως


Μπα δεν έχουν ανάγκη. Ακόμα και μετά από άγριο σκίσιμο φαίνονται και κρατάνε σαν καινούρια.

Τα 003 δε νομίζω ότι προορίζονται για Ευρώπη.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#377015
Zeus έγραψε:Αν και δεν εχω προλαβει να πιεσω ακομα τα νεα μου S001, δεν δειχνουν να εχουν το ιδιο feedback σε σχεση με τα RE002...Θα τολμουσα να πω καμια σχεση, αλλα επιφυλασσομαι για δοκιμη σε πιο γρηγορη οδηγηση.. Στο βρεγμενο παντως ειναι καλυτερα απο τα RE002.
Στη διασταση μου (205/50-17) δεν υπηρχε φρεσκο adrenalin(του 14 μονο, και εισαγωγη), και εφοσονεχει βγει στον υπολοιπο κοσμο το νεο RE003 ισως ειναι σημαδι οτι δεν θα αργησει να ερθει και προς τα εδω.

Έχοντας διανύσει 63000χλμ με τα S001 σε διάσταση 225/45/17 91W η δική μου αίσθηση είναι ότι επρόκειτο για overall πιο πασπαρτού λύση από τα 002 με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά δείκτη ταχ./φορτίου, με σαφώς καλύτερη απόδοση στο βρεγμένο κι επιπρόσθετα ότι, στο δικό μου αμάξι, τα 001 δούλευαν σωστά σε αρκετά χαμηλότερες πιέσεις από τα 002. Ενδεικτικά για να έχω ανάλογη πληροφόρηση στο τιμόνι με τα 002, πρέπει να είμαι τουλάχιστον στα 32-33 psi, όταν με τα 001 ήμουν στα 29.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#377025 Στο δικό μου Astra H GTC (περίπου 1280 κιλά απόβαρο) και με τη διάσταση 225/45/17 με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα 050Α με δείκτες 91V, 2bar/29psi μπρος-πίσω για νορμάλ ταξίδι και 2,5bar/36psi για ταξίδι με φουλ φορτίο (4 άτομα συν αποσκευές).
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#377419
nass έγραψε:[ Για να γίνει αυτό χρειάζεται ένα θερμόμετρο ελαστικών, ...

Μήπως κάποιος έχει μετρήσει θερμοκρασίες στο δρόμο ή και πίστα να έχουμε μια ιδέα για τα μεγέθη?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#377447 απο 50 εως και 120.
το 50 για αυτοκίνητα δρομου σε ηπια οδηγηση,το 120 σε πιστα/ραλλυ ενώ πιεζεις πολύ και με σκληρη γομα.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#377697 Οταν εβαλα τα 001 εκανα μερικες μετρησεις με Infrared θερμομετρο στο πελμα. Με εξωτερικη θερμοκρασια 10, ασφαλτου 13 και αρχικη ελαστικων 8 (κλειστο υπογειο γκαραζ), μετα απο 15 λεπτα οδηγησης σε αστικο περιβαλλον, απο τα οποια μονο 3 χιλιομετρα σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας και μεγιστη ταχυτητα τα 80 (Βουλιαγμενης) η θερμοκρασια εφτασε στους 22...
Διασταση 205/50-17 και πιεσεις 32 all round 1545 κιλα το αυτοκινητο + 90 κιλα ο οδηγος
Άβαταρ μέλους
By GTS
#377704 Νομιζω πρεπει να περασουν τους 30 βαθμους για να κρατανε. Στο δικο μου αν τα ζεστανεις κολλανε στον δρομο (για λιγη ωρα μεχρι να ξανακρυωσουν).
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#380922 Τώρα που γυρίζει.
P Zero vs P Zero nero

Διαφορά κανά 70άρι πιο ακριβό το P Zero.
Τα Nero που είχα στην 147 ήταν λίγο σκληρά και θέλαν χρόνο για να ζεσταθούν αλλά κατά τ' άλλα ΓΑΜΩ (ειδικά στο Μέγαρο ήταν απόλαυση).
Γι αυτό και σκέφτομαι ότι στο ζετέσσερο θα είναι ΚΑΡΑ-ΓΑΜΩ.

Ότι πείτε μέχρι σήμερον.
Αύριο ψωνίζω.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#380929
Giuseppe Busso έγραψε:P Zero ΣΚΕΤΟ


:rtfm:

Είναι ανώτερης κατηγορίας από τα Nero στην ιεραρχία της Pirelli.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#380964
REALZEUS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:P Zero ΣΚΕΤΟ


:rtfm:

Είναι ανώτερης κατηγορίας από τα Nero στην ιεραρχία της Pirelli.

+1