Nikos! έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Άποψή μου είναι ότι το top management και 2-3 ακόμα λειτουργίες που διαχειρίζονται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, πρέπει να είναι σε κλειστά γραφεία. Από κει και πέρα γραφεία ομάδων ανα 6-7 άτομα μαζί με το παραπάνω νομίζω είναι το ιδανικό. Στα εντελώς open space γίνεται χαύρα. Εδώ 2 άτομα έχεις να μιλάνε ταυτόχρονα στο τηλέφωνο και θες να κουτουλήσεις κεφάλι στον τοίχο.
Η λογική είναι ότι δε πρέπει να γίνεται διαχωρισμός.
Όλοι ίδιοι, μια εταιρία. Δε γίνεται εφόσον υπάρχει πολιτική open space για κάποιους να μην ισχύει.
Όποιος χειρίζεται ευαίσθητα δεδομένα, ξέρει να τα διαφυλασσει.
Για τα υπόλοιπα υπάρχουν τα meeting rooms.
< >
Σε μια εταιρία με 1000 άτομα δε μπορεί να λειτουργήσει αυτό το σχέδιο γιατί οι εγκαταστάσεις δεν είναι ανεξάντλητες. Δε γίνεται να υπάρχει καβάτζα meeting room για κάθε έκτακτη ανάγκη. Όταν θα έρθει ένας directorας να μας πει ποιον θέλει να διώξει/πάρει/αντικαταστήσει κτλ, πως ακριβώς θα το κάνει στο open space? Εμείς για να κλείσουμε meeting room πρέπει να κάνουμε book 2 μέρες πριν αλλιώς χαιρετίσματα. Και έχουμε καμιά 10αρια από δαύτα.
Η εξάλειψη του διαχωρισμού πάντως δεν είναι δεδομένη μόνο και μόνο από το open space. Όπως ειπώθηκε οι λόγοι είναι περισσότερο οικονομικοί παρά οτιδήποτε άλλο. Αντίστοιχα το κλειστό γραφείο με την πόρτα να κλείνει όταν πρέπει δε σημαίνει ότι ο άλλος (συνήθως υψηλόβαθμος) είναι αποκομμένος και δυσπρόσιτος.
Deleted User 1 έγραψε:Η εξάλειψη του διαχωρισμού πάντως δεν είναι δεδομένη μόνο και μόνο από το open space. Όπως ειπώθηκε οι λόγοι είναι περισσότερο οικονομικοί παρά οτιδήποτε άλλο. Αντίστοιχα το κλειστό γραφείο με την πόρτα να κλείνει όταν πρέπει δε σημαίνει ότι ο άλλος (συνήθως υψηλόβαθμος) είναι αποκομμένος και δυσπρόσιτος.
Έτσι ακριβώς είναι. Το αν είναι δυσπρόσιτος κάποιος δεν έχει να κάνει με μια πόρτα, σιγά το εμπόδιο δηλαδή! Έχει να κάνει με το αν είναι ανοικτός σε διάλογο. Το open space μόνο βαβούρα δημιουργεί. Άλλο το να είσαι σε ένα δωμάτιο με συνεργάτες που πρέπει να ανταλλάσσετε συνεχώς πληροφορίες και άλλο να είναι όλοι μπούγιο και να γίνεται χάβρα!
Deleted User 1 έγραψε:Σε μια εταιρία με 1000 άτομα δε μπορεί να λειτουργήσει αυτό το σχέδιο γιατί οι εγκαταστάσεις δεν είναι ανεξάντλητες. Δε γίνεται να υπάρχει καβάτζα meeting room για κάθε έκτακτη ανάγκη. Όταν θα έρθει ένας directorας να μας πει ποιον θέλει να διώξει/πάρει/αντικαταστήσει κτλ, πως ακριβώς θα το κάνει στο open space? Εμείς για να κλείσουμε meeting room πρέπει να κάνουμε book 2 μέρες πριν αλλιώς χαιρετίσματα. Και έχουμε καμιά 10αρια από δαύτα.
Η εξάλειψη του διαχωρισμού πάντως δεν είναι δεδομένη μόνο και μόνο από το open space. Όπως ειπώθηκε οι λόγοι είναι περισσότερο οικονομικοί παρά οτιδήποτε άλλο. Αντίστοιχα το κλειστό γραφείο με την πόρτα να κλείνει όταν πρέπει δε σημαίνει ότι ο άλλος (συνήθως υψηλόβαθμος) είναι αποκομμένος και δυσπρόσιτος.
Εντάξει, είπαμε να δώσουμε παράδειγμα αλλά να χρησιμοποιούμε ένα που να έχει βάση.
Χίλια άτομα είναι αδύνατον να στεγαστούν σε έναν όροφο. Οπότε προφανώς και τα τμήματα είναι μοιρασμένα.
Έχουμε αρκετά γραφεία στην Ευρώπη από 200 μέχρι 500/600 άτομα σε εγκαταστάσεις οι οποίες είναι μέχρι 4όροφες και όλα τα τμήματα είναι χωρισμένα και γκρουπαρισμένα μαζί. Νομίζω ότι με την ίδια λογική δουλεύουν και οι εταιρίες που έχουν στη πολιτική τους open space.
Προφανώς είναι και οικονομικοί, αλλά δε νομίζω ότι είναι μόνο αυτοί.
Όσον αφορά τα meeting rooms, αν είστε 1000 άτομα και έχετε μόνο 10 έχετε πρόβλημα. Σύμφωνα με στατιστικές το 30% των meeting rooms είναι κλεισμένα και τελικά δεν χρησιμοποιούνται. Στην ουσία δεν εκμεταλλεύονται σωστά.
Εταιρίες με open space έχουν κάνει σωστή (ελπίζω) μελέτη ώστε να υπάρχουν αρκετά meeting rooms και να διαχειρίζονται σωστά (αυτό είναι δουλειά του ΙΤ).
Εχω δουλεψει σε open space με 4 ατομα - όχι κολητα ο ενας πανω στον άλλο - χμ... καλυτερα μεν γιατι συνενοουμασταν πιο ευκολα, αλλα και παλι...
Τωρα που γερασα και παραξενεψα μου εχουν δωσει δικο μου γραφειο.
Όταν πρεπει να κοιτάς συμβόλαια ασφαλιστήρια κι αυτά ενιοτε και αγγλικά ( και δεν είσαι νομικός κι ολας) θες ησυχία κι ηρεμία
από τη μία θέλω κόσμο γύρω μου, από την άλλη είναι φορές που θα ήθελα να με κλείσουν σε ένα υπόγειο να μην υπάρχει καν ήλιος
Chris έγραψε:Το ιδανικο λοιπον ειναι open space αλλα να σου κατσει να τσιμπησεις το γραφειο γωνια παραθυρο με τοιχο.
Nikos! έγραψε:
Όσον αφορά τα meeting rooms, αν είστε 1000 άτομα και έχετε μόνο 10 έχετε πρόβλημα. Σύμφωνα με στατιστικές το 30% των meeting rooms είναι κλεισμένα και τελικά δεν χρησιμοποιούνται. Στην ουσία δεν εκμεταλλεύονται σωστά.
Αυτό είναι μια αλήθεια. Κι εγώ πολλές φορές έχω δει booked την αίθουσα και πάω διστακτικά, χτυπάω πόρτα και είναι άδεια. Αντίστοιχα όμως είναι πολλές και οι περίπτωσεις που αργείς 5' παραπάνω από την προκαθορισμένη ώρα και απ' έξω έχει μαζέψει ουρά τους επόμενους.
Όπως και να χει το meeting room δεν είναι πανάκεια και δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση το κλειστό γραφείο που επιβάλλεται να έχουν κάποια business units μίας μεγάλης εταιρίας. Για να μην αναφέρω τις περιπτώσεις εταιριών που δουλεύουν ακόμα (σχεδόν αποκλειστικά) με σταθερούς υπολογιστές και γυρίσουμε για άλλη μια φορά σε εποχές ΠΑΣΟΚ.
Deleted User 1 έγραψε: Για να μην αναφέρω τις περιπτώσεις εταιριών που δουλεύουν ακόμα (σχεδόν αποκλειστικά) με σταθερούς υπολογιστές και γυρίσουμε για άλλη μια φορά σε εποχές ΠΑΣΟΚ.
Εγώ πάντως είχα laptop και ζήτησα σταθερό, γιατί μένει ανοιχτός πάρα πολύ ώρα ο υπολογιστής μου και το laptop κάθε 3 και λίγο άναβε και κόλλαγε... ιδίως το καλοκαίρι η κατάσταση ήταν αφόρητη, δεν μπορούσα να δουλέψω... Με τον σταθερό βρήκα την υγειά μου...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Οσο για τα open space. Αν δεν ειναι ο ενας πανω στον αλλο, αν υπάρχουν μερικα διαχωριστικα και αν λειπει ο κουφός πολυλογας του γραφειου ολα ειναι ΟΚ. Βασικα αν ο κουφος πολυλογας ειναι παρον δεν σωζεται η κατασταση με τπτ. Αν οχι κουραση. Βρεθηκα προσφατα σε full open space χωρο και τα ειδα ολα. Βαβουρα και φασαρια αδυνατον να κανεις δουλεια. Στο Ηνωμένο Βασιλειο ολα αυτα.
< >
Deleted User 1 έγραψε:Με ποια λογική είναι ανώτερος ο σταθερός?
Εκτός των επιδόσεων, που πες ότι δεν ενδιαφέρουν, στην οθόνη και σε πληκτρολόγιο-ποντίκι.
Deleted User 1 έγραψε:ι αν θέλω να πάω για μια παρουσίαση στο meeting room που λέγαμε, με τι θα πάω?
Θα πρέπει να υπάρχει κι εκεί υπολογιστής και projector για αυτήν τη δουλειά. Εναλλακτικά laptop που χρεώνονται όσοι θέλουν να παρουσιάσουν. Παντού έτσι γίνεται.