< >
Μιλάμε για πολύ μεγάλο παλούκι σε όλες εταιρείες...
Από την άλλη η φραπόρτ, στα Βουλγάρικα αεροδρόμια που πήρε έδωσε εξαιρετικούς μισθούς σε πολύ κόσμο, τους οποίους και προσέλκυσε από άλλες εταιρείες (handlers, κτλ). Σε έναν χρόνο τους πετσόκοψε... Ακούω πως στη Θεσσαλονίκη, χειριστές μηχανημάτων που δούλευαν σε handlers με 300-400 ευρώ / μήνα πήγαν στους Γερμανούς με 1300 / μήνα καθαρά... και πολύ φοβάμαι πως έρχεται παγίδα...
Και φυσικά, πήγαμε σήμερα να φωτογραφηθούμε για τις νέες ταυτότητες εισόδου στον αερολιμένα (παρόλο που εγώ ιδίως την είχα μόλις ανανεώσει) και το γραφείο ήταν κλειστό για σήμερα και αύριο... Στην ΥΠΑ αυτό ποτέ δεν συνέβη, όταν έλειπε κάποιος, πάντα υπήρχε αντικαταστάτης... Στον αποδοτικό ιδιώτη, άμα κάποιος λείπει, κλείνουμε το γραφείο...
Να συζητήσουμε πόσο βοηθάνε την ανταγωνιστικότητα του αεροδρομίου και την εμπειρία του επιβάτη όλα αυτά;;;
Καθίστε να δούμε και πως θα εξελιχθεί η καθημερινότητα των εργαζομένων, γιατί δεν ακούω και πολύ ενθαρρυντικά πράγματα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
< >