Αν ο πιτσιρικας θελει να «ζήσει» επικινδυνα και με 90 να πηγαινει το αυτοκίνητο θα βρει τροπους και υπάρχουν πάρα πολλοί, να οδηγησει στα ορια, με μεγαλες πιθανοτητες να τα ξεπεράσει.
Αλλά απ το τιποτα...
gakost έγραψε:Παρόμοιο σύστημα έχει και η ford (my key). Αυτά περί ενεργητικής ασφάλειας τα ακούω λίγο κάπως. Αν είναι ένας οδηγός άπειρoς δεν έχει καμιιά δουλειά να προσπερνάει νταλίκες με 140. Αν είναι πχ αυτοκινητόδρομος η νταλίκα πάει με 100, προσπερνάς με 120 και μην μου πείτε για χ,ψ σενάρια, αν δεν μπορείς δεν προσπερνάς, περιμένεις τις κατάλληλες συνθήκες.
Η καλύτερη πάντως λύση είναι να μάθουμε στο παιδί μας πως να συμπεριφερόμαστε, δεν κάνουμε ταρζανιές στους δρόμους, υπάρχουν όρια και συνέπειες όταν τα ξεπερνάμε.
Zeus έγραψε:Και στα δυο τροχαια που υπηρξε δημοσιοτητα, οδηγοι και επιβατες δεν φορουσαν ζωνες.....τι συζηταμε τωρα για τον κοφτη? Το 2017 στην Ελλαδα υπαρχουν νεα παιδια που δεν φορανε ζωνη ασφαλειας...και μιλαμε για τους μπροστα, για τους πισω επιβατες ουτε η τροχαια δεν δινει κληση....Ουτε τα βασικα δεν εχουμε καλυψει ακομη
cabala10 έγραψε:οχι στην ελλαδα αλλα..
[video]...[/video]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]