- 29 Μαρ 2017, 00:20
#380402
Απο αυτα που διαβασα πιο πριν, αλλα και απο το Link στο jalopnik, εμενα τουλαχιστον μου δοθηκε η εντυπωση οτι η Ford χειριστηκε λαθος το ολο θεμα επικοινωνιακα -και οχι μονο- στα των δυνατοτητων του GT350, πυροβολωντας ουσιαστικα τα ποδια της.
Θεωρω οτι ηταν λαθος, απο την μια να διαφημιζει το συγκεκριμενο μοντελο, ως "world-class performance vehicle, designed to tackle the planet’s most challenging roads –
an all-day track car that’s also street legal"
στο δελτιο τυπου της,
https://media.ford.com/content/fordmedi ... stang.html , και απο την αλλη το...ζουμι της υποθεσης που αφορα τον ΑΝΑΓΚΑΙΟ εξοπλισμο (track pack για την ψυξη κιβωτιου-διαφορικου) για ενα τετοιο αυτοκινητο, να παρεχεται ως...εναλλακτικο extra, συμφωνα τουλαχιστον με την δημοσιευση/σχολια απο το jalopnik.
Φαινεται να το ξεκαθαρισαν-επικοινωνησαν καλυτερα, για τα MΥ2017, κατα τα λεγομενα καποιου σχολιου, μετα το αρθρο, αλλα μαλλον η ζημια -σε ορισμενους ηδη κατοχους, αλλα και σε διαφορα σχετικα fora- εχει ηδη γινει...
"Ford made customers choose between the tech package and track pack on the 2016 models, you couldn’t choose both. I believe they corrected that starting with 2017 models."
Επι του θεματος, στο Focus θα εχει μεγαλο ενδιαφερον, η ανταποκριση της εταιριας στα σπασμενα -φουλ αλουμινενια νομιζω- μπλοκ κινηρα, αλλα και καποια τυχον επισημη ανακοινωση-ανακληση(?)
Θυμιζω σαν παραδειγμα, οτι και η πρωτη παρτιδα Ευρωπαικων εκδοσεων του Nissan GTR R35, ειχε βγαλει καμποσα σπασμενα μοτερ, σε αυτοκινητα εντος εγγυησης με λιγα συνηθως χλμ στο οδομετρο.
Η συγκεκριμενη εταιρια παντως ανελαβε επισημως και εξ' ολοκληρου την ευθυνη αντικαταστασης πακετου μοτερ-κιβωτιο, αφου προηγουμενως βρηκε, ανελυσε και επεξηγησε ξεκαθαρα τον λογο που καποια απο τα Ευρωπαικα -και μονο- αυτοκινητα βρεθηκαν με κολημμενο κινητηρα...
Μακαρι και η Ford να ξεκαθαρισει συντομα το θεμα με το μοτερ και φυσικα να τα αντικαταστησει με πληρη ευθυνη για αυτα τα περιστατικα...