Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#380373
Deleted User 1 έγραψε:Μου ζηταει service ο Πεζουρας στα 13Κ χλμ και χωρις να εχει κλεισει καν χρονο. Γιατι ετσι? Διεγνωσε κατι το κομπιουτερς? :hmmm:


Διέγνωσε το αυτονόητο, ότι σε 9 εβδομάδες περίπου έχουμε 4 Ιουνίου... :lol:

FYI δεν σου ζητάει service στα 13k χλμ, αλλά μετά από άλλα 13k χλμ από αυτά που ήδη έκανες.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#380376 :slap:

Σωστος, τώρα διαβασα το due in. Εν τω μεταξύ τσάμπα είναι το service άλλα άμα έχεις μάθει σε ριμάδια που η παραμικρή ένδειξη ξεκινάει στο 500αρικο, σε πιάνει ένα άγχος. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#380410
Deleted User 1 έγραψε:Μου ζηταει service ο Πεζουρας στα 13Κ χλμ και χωρις να εχει κλεισει καν χρονο. Γιατι ετσι? Διεγνωσε κατι το κομπιουτερς? :hmmm:

Εικόνα

<

Τι ωραίο συστηματακι αυτό με τους δείκτες που πάνε πέρα δώθε στην αρχή!
Διακρίνω γρατσουνιές στο καντράν?

< >
Άβαταρ μέλους
By dactilidis.john
#380447 Το συστημα του Service αξιολογει και τον τροπο οδηγησης (πχ. Αλλο να πας χαλαρα και αλλο στον κόφτη συνεχεια) αλλά και τις ώρες που ειναι αναμμενο το μοτερ ακομα και αν δεν κανεις χιλιομετρα και ισως αλλες παραμετρους οπως πχ. Θερμοκρασιες κλπ. Απο τη στιγμη που ξερεις ποτε πρεπει να κανεις Service και δεν το αμελείς μικρη σημασια εχει η προειδοποιηση. Βενζινη ειναι ετσι?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#380489
Focusman91 έγραψε:Τι ωραίο συστηματακι αυτό με τους δείκτες που πάνε πέρα δώθε στην αρχή!
Διακρίνω γρατσουνιές στο καντράν?

Το είδα κι εγώ στη φώτο αλλά δε νομίζω. Κάτι πρέπει να είχε κάτσει στο φακό του κινητού. :hmmm:

dactilidis.john έγραψε:Το συστημα του Service αξιολογει και τον τροπο οδηγησης (πχ. Αλλο να πας χαλαρα και αλλο στον κόφτη συνεχεια) αλλά και τις ώρες που ειναι αναμμενο το μοτερ ακομα και αν δεν κανεις χιλιομετρα και ισως αλλες παραμετρους οπως πχ. Θερμοκρασιες κλπ. Απο τη στιγμη που ξερεις ποτε πρεπει να κανεις Service και δεν το αμελείς μικρη σημασια εχει η προειδοποιηση. Βενζινη ειναι ετσι?

Σαφώς και τα συνυπολογίζει όλα αυτά, το θέμα είναι ότι εγώ δεν ήξερα ότι έχει τέτοιο σύστημα το αμάξι. Νόμιζα ότι έχει το πιο απλό που υπολογίζει μόνο χιλιομετρικά.

Ναι βενζίνη είναι. 1.2Τ Puretech.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#382216 Στο 308 μου έβγαλε μήνυμα "antipolution system faulty" και μου αναβοσβηνε το check engine για κάποια ώρα. Επειδή το τριήμερο δεν θα χω θα το χρησιμοποιήσω αρκετά επιβάλλεται να πάει συνεργείο; Θα είμαι στο δρόμο από τις 7πμ οπότε δεν ξέρω αν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#382218 Το να αναβοσβήνει είναι αρκετά σοβαρό.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#382229 Μετά από λίγο έσβησε όμως. Επίσης το έσβησα για κάνα μισάωρο και όταν το ξαναπήρα δεν έβγαλε ούτε μήνυμα ούτε λαμπάκι. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά σήμερα αλλαχτηκε και η μπαταρία.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#382232 Οι εξαντλημένες μπαταρίες συχνά είναι πηγή τέτοιων προβλημάτων.
Άβαταρ μέλους
By famas
#382267 @Pitt, εσείς με τις επικαθίσεις στις βαλβίδες τι κάνετε; Ο The ACE είχε πει ότι υπάρχει ειδική οδηγία για τον καθαρισμό τους.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#382271 Δεν θυμάμαι να είχε πεί κάτι τέτοιο. Θυμάμαι όμως ότι είχε συστήσει ένα καθαριστικό που είπε ότι το χρησιμοποιούσε στα συνεργεία της η Citroen.

Προς το παρόν (έχω λιγότερα από 90k χλμ) δεν με απασχόλησε το θέμα. Όταν έρθει η ώρα θα δούμε.

Μια που τ' ανέφερες, ο @NickNT πριν κάνα δυό χρόνια ψαχνόταν για καθαρισμό. Ελπίζω να μας πεί αν τον έκανε τελικά και τι αποτέλεσμα είχε.
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#382346
Pitt έγραψε:Δεν θυμάμαι να είχε πεί κάτι τέτοιο. Θυμάμαι όμως ότι είχε συστήσει ένα καθαριστικό που είπε ότι το χρησιμοποιούσε στα συνεργεία της η Citroen.

Προς το παρόν (έχω λιγότερα από 90k χλμ) δεν με απασχόλησε το θέμα. Όταν έρθει η ώρα θα δούμε.

Μια που τ' ανέφερες, ο @NickNT πριν κάνα δυό χρόνια ψαχνόταν για καθαρισμό. Ελπίζω να μας πεί αν τον έκανε τελικά και τι αποτέλεσμα είχε.


Ούτε εγώ διαπίστωσα την ανάγκη να το κάνω ακόμη (76Κ χλμ), υπό την έννοια κάποια προβληματικής λειτουργίας, αλλά το έκανε ο Ace στο remapped C5 του, και εξιστόρησε αναλυτικά τη διαδικασία στο Greek Citroen Club. Τα αποτελέσματα (μαζί με σχόλιο από τον ίδιο), (και) εδώ:

https://www.etuners.gr/citroen-c5-1-6-t ... ves-remap/

Θα σας τα πει προφανώς καλύτερα ο ίδιος, φαντάζομαι.

Η όλη ιστορία πάντως με προβληματίζει για το αν θα έπρεπε να κάνουμε προληπτικά κάτι για αυτό. Καλό το Italian tune-up, αλλά φοβάμαι ότι είναι μύθος. :lol:

Στην Αττική υπάρχει συνεργείο που κάνει blasting σε ΤΗP, σε καλή νομίζω τιμή (αν και εξαρτάται από την περίπτωση) - βέβαια, προσωπική εμπειρία δεν έχω.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#383510
panos2171 έγραψε:Στο 308 μου έβγαλε μήνυμα "antipolution system faulty" και μου αναβοσβηνε το check engine για κάποια ώρα. Επειδή το τριήμερο δεν θα χω θα το χρησιμοποιήσω αρκετά επιβάλλεται να πάει συνεργείο; Θα είμαι στο δρόμο από τις 7πμ οπότε δεν ξέρω αν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο.

< Note >

Το έκανα περίπου 1000χλμ χωρίς να άναψει κάποιο λαμπάκι,ίσως μετά την αλλαγή μπαταρίας να έφαγε κάποιο σκάλωμα και να το άναψε.
Έμαθα πάντως ότι στην αλλαγή του διναν ρεύμα ώστε να μη χάσει τις ρυθμίσεις, σταθμούς κλπ. Έχει νόημα κάτι τέτοιο;

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#389281 Το είχα γράψει πριν από μισό χρόνο εδώ. Δεν βγάζω άκρη με τα P/N από δίσκους και τακάκια (μπρος – πίσω) για να παραγγείλω.
Στο servicebox μπήκα με το VIN του αυτοκινήτου, άρα δεν έπρεπε να βγάζει τόσες επιλογές.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Pitt έγραψε:Servicebox συνέχεια... :dizzy:


Α. Από το σχεδιάγραμμα των μπροστινών φρένων φαίνεται ότι τα τακάκια (σετ) έχουν Ρ/Ν 425343 που αντικαταστάθηκε με το 1609987980

Α.1. Προς τι η αναφορά στα πίσω τακάκια (σε αυτό το σχεδιάγραμμα που αφορά τα μπροστινά) για τα οποία δίνει Ρ/Ν Ε172359 και το εναλλάξιμό τους 1611457880;

Α.2. Τι σημαίνει το ΕΜ πριν από το “4 Rear brake pads PSA”

Α.3. Το “Age >=3” αναφέρεται στην ηλικία του αυτοκινήτου; Τι ρόλο μπορεί να παίζει αυτή; Αν αφορούσε την φθορά του δίσκου ίσως να είχε κάποιο νόημα, αν και πάλι η ηλικία δεν καθορίζει την φθορά.

Εικόνα




Β. Πάμε στο σχεδιάγραμμα των πίσω φρένων. Εδώ φαίνεται ότι τα πίσω τακάκια (σετ) έχουν Ρ/Ν 425435 που αντικαταστάθηκε με το 1608520680. Παρατηρούμε ότι τα Ρ/Νs είναι διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο (Α.1). Γιατί άραγε;

Β.1. Αντίστοιχο ερώτημα με το (Α.1) προς τι η αναφορά στα μπροστινά τακάκια (σε αυτό το σχεδιάγραμμα που αφορά τα πισινά) για τα οποία δίνει Ρ/Ν 1611838080 και το εναλλάξιμό τους 1617272680 και τα οποία είναι διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο σχεδιάγραμμα των μπροστινών φρένων;

Εικόνα

Ίδια ακριβώς κατάσταση συμβαίνει και με τα Ρ/Νs των δίσκων (μπρος – πίσω)

Μετά από αυτά, αν θέλω να παραγγείλω σετ δίσκους και τακάκια (μπρος – πίσω) ποια κατά την γνώμη σας Ρ/Νs πρέπει να χρησιμοποιήσω; :hmmm:

Ντίνο βοήθα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#389282 Στον αλλο Ντινο ρωτησες;