Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#379912 υπερθέρμανση κιβωτίου καταγράφηκε πρόσφατα σε Mustang GT350 με τους ιδιοκτήτες να τα ρίχνουν στη Ford
για το πως υποτίθεται ένα σπορ αυτοκίνητο για πίστα ζεσταίνεται τόσο εύκολα....
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#379914 μπορει να είναι το κιβωτιο και να κανω λαθος,δεν το θυμαμαι καλα.Απλα μου εκανε εντυπωση γιατι ακουσα για μυνησεις από πολλους πελατες.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#379923
georgetz έγραψε:Είναι και τα 2 τελικά (κιβώτιο + διαφορικό) :yahoo: :lol:

https://www.autoblog.gr/2017/03/23/idio ... -thn-ford/

http://jalopnik.com/shelby-gt350-mustan ... 1793541621


στα παπαργια μου,εγγυηση ποσα χρονια εχουν? :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#379954 Καλά... τα αλάνια εκεί στη Ford φτιάχνουν ζμπορρρ αμάξια (που θα μπούνε πίστα) και δεν μπορούν να φτιάξουν ένα διαφορικό που να αντέχει σε πίστα ή σε ζμπορρ οδήγηση;;; :dizzy:

Μετά του Ficus RS και του Mustang το διαφορικό υπερθερμαίνεται αν το οδηγήσεις λίγο πιο γρήγορα από τη γιαγιά μου;;; Μεγάλη πετυχεσά, αν ισχύει, δε λέω... :metalo: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#380242 Αρκετά διασκεδαστικη πάντως είναι η δημοσίευση της μισης αλήθειας και το πως διαμορφώνει απόψεις.

Στο TL μου στο fb είδα αυτό...

http://shiftinglanes.com/2017/03/shelby ... -bullshit/

This Shelby GT350 Lawsuit Is Bullshit

Chris Okula - Contributor News

Shelby GT350 Mustang owners are suing Ford. Well to be more specific, owners of the base model or tech package GT350s are suing Ford. Just last week on March 22, 2017, they filed a class action lawsuit against Ford claiming their transmissions and differentials were overheating during track use and sustained high speeds. It’s very annoying to have your new “track ready” Mustang overheat and fall into limp mode, but this lawsuit is unwarranted.

Here’s the language directly from The Lawsuit: “According to the firm’s investigation, Ford has sold these Shelby GT350 vehicles as track cars built to reach and sustain high speeds, but Ford has failed to disclose that the absence of a transmission and differential coolers can greatly diminish the vehicle’s reported track capabilities. Shelby owners are reporting that this defect causes the vehicle to overheat and go into limp mode, while in use, even when the car is not being tracked. If you own an affected Ford Mustang and have experienced limp mode, fill out the form to find out your consumer rights to compensation.”

When Ford released the GT350 you could purchase a based model or tech package and maybe splurge for the truly track capable GT350R. Ford offered an optional track package for these original GT350s that included a transmission and differential cooler. Kind of like the Z51 package on the new Corvette Stingrays. Today the track package is standard on all GT350s.



Now, we’re all reasonable people and when we shop for a car and see something labeled “track package” it’s usually not something the manufacturer dreamed up to make money. Sure it does make them more money, but they have a point and purpose. So when someone buys a car they think is track capable but doesn’t get the package designed for a race track should we feel bad for them when their car is “untrackable?”

Subscribe To Our YouTube Channel

Then there are these “sustained high speeds.” How higher were they? How long were they sustained? Also, how did Ford fail to disclose “the absence of a transmission and differential coolers can greatly diminish the vehicle’s reported track capabilities” when there was clearly an optional track package? That’s like buying a burger and getting angry when there’s no bacon on it. I can hear the argument now: well the bacon was an optional extra, right there on the menu.

It sucks their cars aren’t performing up to owner’s expectations, but it’s hard to feel bad for someone who clearly didn’t read the options list. Driving a car that’s in limp mode is very dangerous. But driving at “sustained high speeds” is also dangerous. It’s quite a situation for Ford and I am very curious to see the outcome. But this is a reminder that just because your car looks track capable doesn’t mean it is. You know what gets hot on a race track? Everything. And without the proper coolers no car could survive. So anyone who bought a GT350 with the intention of tracking it should have known better.



< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#380257 Ναι, το κατάλαβα. Δε γράφει μόνο για πίστα.

Απλά είναι πολύ ενδιαφέρον η δημοσίευση της μισης αλήθειας.

Αυτό.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#380289
georgetz έγραψε:Τα άρθρα που διάβασα δεν έχουν αποκρύψει κάτι.

Τουναντιον, η κίνηση της Ford για 2017 με την ενοποίηση των πακέτων όμως, έχει....


Αφού είσαι έξυπνο παιδί, γιατί το κουράζουμε?

Δεν έβαλες και τα υπόλοιπα άρθρα που αναφέρουν ότι τελικά υπήρχε track pack που δεν έβαλαν οι ιδιοκτήτες και ότι πλέον το αυτοκίνητο βγαίνει έτσι, οπότε problem solved.

Διότι η άποψη που σχηματίζεται είναι εντελώς διαφορετική, οπότε το σωστό είναι να μπαίνουν και οι δυο πλευρές και ο καθένας αποφασίζει.

Γιαυτό λέω ότι είναι αρκετά ενδιαφέρον πως μπορούν να διαμορφωθούν απόψεις με τη μισή αλήθεια.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#380292 Νικόλα, δες σε παρακαλώ το άρθρο του Jalopnik, τα γράφει όλα αυτά που συζητάμε , άρα δεν τίθεται θέμα απόκρυψης.

Επίσης, ξαναλέω , δε μιλάνε μόνο για πίστα και μιλάμε για ΣΠΟΡ αυτοκίνητο άρα γιατί Track Pack υποχρεωτικά ?
Ως αντιπαράδειγμα , η Nissan στο τελευταίο GTR , προσφέρει έκδοση Track Pack.
Έλα που όλα τα περιοδικά και ειδικός τύπος έγραψαν χρόνους, μέχρι σήμερα, μόνο με την Premium έκδοση.
Σε μαζικό πρόβλημα δηλαδή θα έλεγε γιατί δεν πήρατε το άλλο αλλά εγώ σας το πούλησα?
Να υπογράφουν M.O.U για να αποφεύγονται ->
Εικόνα

Και στην τελική, ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά θα είναι που μια εταιρία δεν είδε κάτι σωστά, λέω εγώ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#380300
Nikos! έγραψε:
Γιαυτό λέω ότι είναι αρκετά ενδιαφέρον πως μπορούν να διαμορφωθούν απόψεις με τη μισή αλήθεια.


εσυ διαστρεβλώνεις την αληθεια,λεγωντας ότι ένα μαστανγκ πρεπει να εχει το πακετο τρακ για να μην εχει πρόβλημα με θερμοκρασίες σε πιστα ΚΑΙ στο δρομο.
Χιλιαδες αυτοκίνητα γυρνοβολάνε σε πιστες δεκαετιες χωρις να βραζουν μεταδοσεις,και χωρις τρακ πακ.Απο 1000αρακια μεχρι σουπερκαρ.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#380336
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Γιαυτό λέω ότι είναι αρκετά ενδιαφέρον πως μπορούν να διαμορφωθούν απόψεις με τη μισή αλήθεια.


εσυ διαστρεβλώνεις την αληθεια,λεγωντας ότι ένα μαστανγκ πρεπει να εχει το πακετο τρακ για να μην εχει πρόβλημα με θερμοκρασίες σε πιστα ΚΑΙ στο δρομο.
Χιλιαδες αυτοκίνητα γυρνοβολάνε σε πιστες δεκαετιες χωρις να βραζουν μεταδοσεις,και χωρις τρακ πακ.Απο 1000αρακια μεχρι σουπερκαρ.


Εγώ διαστρεβλώνω την αλήθεια? :lol:

Η δήλωσή σου ήταν ότι έχει γίνει χοντρό θέμα με τα διαφορικά σε mustang...αλλά ξέχασες να γράψεις και τη συνέχεια. Conveniently. :shifty:

Πες μου λίγο κάτι. Mustang με track pack (για χρήση πίστας δηλαδή), ανεβάζει θερμοκρασία? Στη χρήση δρόμου, κανείς δεν έχει γράψει μέχρι τώρα σε τι ταχύτητες, τι θερμοκρασίες και για πόση ώρα. Γνωρίζεις να μας πεις?

Αλλά εντάξει, εγώ διαστρεβλώνω την αλήθεια. :shifty: