Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#379625 Τον κινητήρα του Twingo SCe 70 τον φοράνε και στο smart forfour σε μια γερμανική εκπομπή είδα πραγματικά εξωπραγματική κατανάλωση 11,4!! εντός πόλης και φυσικά από τα πλάνα που είχαν καμία σχέση με τα δικά μας τρελοκομεία !
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#379630 Δεν ξέρω πόσες μέρες πρέπει να το αφήσεις στο ρελαντί ή ως πού θα φτάσεις με 1η για να γράψει 11,4. :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#380054 Ήθελα να το γράψω από προχθές που το οδήγησα, αλλά περίμενα να φύγει πριαπισμός... :metalo:

Κυριακή βράδυ και πέεφτει το πολυπόθητο τηλεφώνημα... Ο ιδιοκτήτης είναι Θεσσαλονίκη και μου λέει "που θέλεις να συναντηθούμε";;; "Δεν έχει σημασία" απαντάω εγώ... "Ωραία, έρχομαι" απαντάει... :inlove:

10 λεπτά αργότερα, πηγαίνω στο σημείο του ραντεβού και βλέπω το όνειρο:

Εικόνα

:inlove:

Μην τα πολυλογώ... αρχικά ως συνοδηγός, η αίσθηση είναι ενός πάρα πολύ άκαμπτου αυτοκινήτου. Παρά τα 15 χρόνια του και τη σχετικά σκληρή (αλλά με σωστή απόσβεση) ανάρτηση, προσωπικά μου φάνηκε τουλάχιστον ισάξιο (και μάλλον καλύτερο) σε ακαμψία με την μπεμπέκα μου. Ειλικρινά δεν το περίμενα αυτό... Εξαιρετικά δεμένο αμάξι! Και υπόψη, το συγκεκριμένο είναι 15 ετών, με τακτικό σκίσιμο από τον ιδιοκτήτη (όπως πρέπει δηλαδή! :metalo: ). Κάθεσαι πολύ χαμηλά (μα πάρα πολύ) και απλά το φοράς!

Όπως είπα, η ανάρτηση είναι εξαιρετική, σκληρή, αλλά με σωστή απόσβεση των ανωμαλιών, η κλίση από το λίγο που κατάλαβα μικρή και πάμε τώρα στο κυρίως πιάτο, το μοτέρ! Τι μοτερούκλα είναι αυτή;;; :inlove: Γραμμικό τράβηγμα από το ρελαντί, αλλά εκεί που τα άλλα μοτέρ σταματάνε (κάπου στις 6Κ σαλ), αυτό κάτι παθαίνει (την ασθένεια τη λένε Vtec) και τρελαίνεται και ανεβάζει σαν τρελό μέχρι τις 9000 σαλ! :twisted: ΟΥΑΟΥ... Συγνώμη, αλλά δεν ξέρω πως αλλιώς να εκφραστώ... :oops: Ο ήχος του πουθενά δεν είναι γλυκός, ένα ξερό, μεταλλικό, όλο νόημα βουητό, μου θύμισε αγωνιστικά, αλλά όταν κλωτσήσει το vtec, απλά τρελαίνεται! :inlove: Άντε γεια... τούρμπο κι αηδίες! :metalo:

Στάση, αλλαγή οδηγού, αλλάζω μεριά... "Ξέρεις, το πιο δυνατό αμάξι που έχω οδηγήσει είναι ένα golf V 1,4 170 ίππων"... :oops: "Δεν πειράζει, άμα δεν κάνεις |λογοκρισία| δεν παθαίνεις τίποτα"... :inlove: Βέβαια, πριν λίγο φρόντισε να μου κάνει την ψυχολογία κορδέλες, λέγοντάς μου πως του έφυγε σε Ευρωπαϊκή άασφαλτο με 3η και 50 χαω (οκ, στο βρεγμένο, αλλά το στεγνό εκεί που ήμασταν ήταν χειρότερο...) και πως το αμάξι φοράει χειμερινά λάστιχα που πάνε για πέταμα... :help:

Τεσπα... η απόφαση που πήρα ήταν απλά να το μετακινήσω λίγο, για να πάρω μία αίσθηση, αν διαλύσω ξένο αμάξι (και ΤΕΤΟΙΟ αμάξι) απλά θα πέσω να πεθάνω... Ο λεβιές... τι λεβιές... :inlove: Κατουράει άνετα οτιδήποτε έχω πιάσει στα χέρια μου και σε κάνει να λες, dsg και αηδίες... Αν δεν θέλεις να πιάνεις τέτοιο πράγμα, απλά δεν αξίζεις να οδηγάς... :inlove: Το τιμόνι εξαιρετικό και άμεσο, πάμε στο μοτέρ. Όπως είπα, πολύ γραμμικό από το ρελαντί και κινείσαι σβέλτα αν δεν θέλεις να μπει το vtec. Απλά χρειάζεται re-calibration ο εγκέφαλος, που έχει μάθει ν' αλλάζει στις 2500-3000 σαλ όταν πάω χαλαρά... εδώ μέχρι τις 6000 σαλ είναι χαλαρά.

Από οδική συμπεριφορά δεν ξέρω, είπα, μία απλή και σύντομη βόλτα ήταν. Αν κρίνω από τον ιδιοκτήτη, αν ξέρεις τι κάνεις, δεν έχεις θέμα. Και το μαθαίνεις σιγά σιγά... Στο ΣΤΕΓΝΟ βέβαια! :rtfm: Αν νομίζεις ότι πήρες drift machine και πως με το που έπιασες το κλειδί στο χέρι έγινες Toivonen, ετοιμάσου για ολική το αμάξι. :rtfm:

Το κορυφαίο είναι πως δεν σπάει, δεν χαλάει... μια ζωή πήγαινέ το κόφτες (9000 σαλ το ξαναλέω :twisted: :metalo: ), δεν θα καταλάβει τίποτα το μοτέρ.

Ευτυχώς που όταν γύρισα σπίτι η γυναίκα μου κοιμόταν... Είχα τέτοιο χαμόγελο στο στόμα (που ξεκόλλησε το επόμενο πρωί) που δεν υπήρχε περίπτωση να με πιστέψει ότι δεν την απάτησα (τουλάχιστον όχι με γυναίκα... :lol: ) :lol: :lol: Ακαμψία άντε γεια, μοτέρ, απλά ΚΟΡΥΦΗ που δεν πρόκειται να ξαναφτιαχτεί ( :s_mad γιατί γαμώ την τρέλα μου, τα σκατοτουρμπίδια μου μέσα;;; :s_mad ), φρένα καλά, στρίψιμο άγριο, τι άλλο θέλεις σαν οδηγός;;; :inlove: :inlove:

Ειλικρινά ερωτεύτηκα (αμάξι και οδηγό! :s_yes ), το αμάξι είναι απλά σε άλλο επίπεδο. Θα το έπαιρνα, αν είχα λεφτά;; Μάλλον όχι. Φοβάμαι ότι εγώ, με τα χέρια που έχω και το πως οδηγώ (μ' αρέσει να γλιστράω και αυτό το αμάξι δεν είναι για τέτοια, είναι γι' αρχόντους, όχι για λινάτσες... :rtfm: :lol: ), απλά θα το καταστρέψω. Βέβαια, αυτό δεν λέει κάτι για το αμάξι, απλά για εμένα... Γυρνώντας σπίτι, σκεφτόμουν "Αν η Ferrari έπρεπε να φτιάξει ένα 2θέσιο roadster με 2λιτρο μοτέρ, μάλλον κάπως έτσι θα το έφτιαχνε... βασικά, μάλλον όχι τόσο καλό..." :metalo:

Φίλε, σ' ευχαριστώ για την εμπειρία αυτή και εύχομαι να πραγματοποιηθούν τα όνειρά σου (αυτοκινητιστικά και όχι μόνο) :metalo:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#380081 De rien Μάρκο, χαίρομαι που σου άρεσε τόσο για να γράψεις τέτοιο κείμενο!
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#380083 Nα ναι καλά ο ΤΣομπαρος που με άφησε να το τσουλήσω αρκετά ώστε να ακούσω κι εγώ αυτό το ουρλιαχτό.

Μάρκο, οδήγησες ένα απ τα πιο ανοθευτα αμαξα που μπορείς να βρεις εκει έξω τη σήμερον ημέρα :superman:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#380115
funkyreverend έγραψε:De rien Μάρκο, χαίρομαι που σου άρεσε τόσο για να γράψεις τέτοιο κείμενο!


Μ' άρεσε ακόμα περισσότερο απ' όσο φαίνεται από το κείμενο! :twisted:


rx8_drifter έγραψε:Nα ναι καλά ο ΤΣομπαρος που με άφησε να το τσουλήσω αρκετά ώστε να ακούσω κι εγώ αυτό το ουρλιαχτό.

Μάρκο, οδήγησες ένα απ τα πιο ανοθευτα αμαξα που μπορείς να βρεις εκει έξω τη σήμερον ημέρα :superman:


Oh yes! :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#380147 Το δικό μου και συμφωνώ με τους πάνω
Την προηγούμενη Κυριακή στα Μέγαρα φρόντισε να μου υπενθυμίσει πως δεν είναι παιχνίδι σαν το Μιάτα που είχα
Εικόνα


< >
Άβαταρ μέλους
By JBT
#380207 βόλτα με κατεβασμένη την κουκούλα, δεν είναι βόλτα.

επανάληψη :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#380211 Μάρκο, σε ζηλεύω. Πάνε πολλά χρόνια που οδήγησα το Σ2000 κι είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει. Κι αν το Miata είναι παιχνίδι, αυτό είναι λούνα παρκ!!!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#380339
JBT έγραψε:βόλτα με κατεβασμένη την κουκούλα, δεν είναι βόλτα.

επανάληψη :rtfm:


Εικόνα

Ελπίζω όλα καλά με το θέμα που είχες...

Dimsabas έγραψε:Μάρκο, σε ζηλεύω. Πάνε πολλά χρόνια που οδήγησα το Σ2000 κι είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει. Κι αν το Miata είναι παιχνίδι, αυτό είναι λούνα παρκ!!!


Βέβαια, εδώ να το ξαναδιευκρινήσω... δεν το οδήγησα, απλά το μετακίνησα από το Α στο Β... Για να πω ότι πραγματικά το οδήγησα θέλω πολλά χλμ (και πιθανότατα μεταμόσχευση χεριών... :lol: )
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#381217 Αχ αυτο το αυτοκινητο. Ακομα περιμενω να βρω μια ευκαιρια να μπω μεσα σε ενα. Το βλεπω στα φαναρια, το χαζευω, το βλεπω παρκαρισμενο το ξαναχαζευω και νιωθω σαν τον Κουρκουλη που τραγουδαει το ασμα "Τα παιδια των φαναριων". Ειναι τοσο ομορφο, τοσο σλικατο, τοσο στημενο αυτοκινητο πραγματικος ερωτας, και ισως με τη κατασταση που επικρατει μαλλον αγιατρευτος. :( :s_cry
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#384312 Auris diesel 3.000 χλμ νοικιαρικο. Σε ανωμαλιες ακουγόταν μικροτριγμοι απο το ταμπλο οπως και το σημειο με τα χειστηρια ηχοσυστηματος σε πιεση ετριζε. Πόρτα σε κλείσιμο σαν την λαμαρινα του sx4. 10 χρόνια μετα ο σουζούκας στέκεται όρθιος :s_sarcastic κινητηράκι δεν πολυκαταλαβαινα κροτάλισμα diesel καλό!
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#384316 Ο κινητήρας είναι καλός και αθόρυβος μέχρι τις 3600 στροφές, μετά εως τις 5.000 ακούγεται αρκετά στις μικρές σχέσεις.
6η με 160 στο κοντέρ και 3050 στροφές δεν ενοχλεί. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον κινητηρα .
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#384320
mousatos έγραψε:6η με 160 στο κοντέρ και 3050 στροφές δεν ενοχλεί .

Σούπερ. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#384837 VW Golf 1.4 TSI 2016

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια: τι να πρωτοπεί κανείς γι' αυτό το αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητο θρύλος, αυτό που έκανε την VW την εταιριάρα που είναι σήμερα και που όλοι λατρεύουμε; Την εταιριάρα που δείχνει πόσο ανώτερο είναι το γερμανικό engineering και οι Γερμανοί συνολικά; Οι Γερμανοί που είναι φίλοι μας.
:s_biggrin

Λοιπόν, αυτό είναι το νέο μου αυτοκίνητο, και ΌΧΙ , ΔΕΝ , τονίζω πως ΔΕΝ το διάλεξα. Μου δόθηκε μαζί με το Samsung S7. Πάμε στα θετικά, που με απέτρεψαν να κλαίω με μαύρο δάκρυ τον αποχωρισμό μου με την BMW (τέθηκε βέτο στην πώλησή της προς το παρόν και έχει δοθεί στην :inlove: για να έχουμε τουλάχιστον ένα καλό αυτοκίνητο στο σπίτι...):
-ΔΕΝ, τονίζω ΔΕΝ είναι diesel ( :metalo: :s_drinks :s_dance :s_biggrin ). Αγαπάμε βενζινούλα! :inlove:
-ΔΕΝ, τονίζω ΔΕΝ πληρώνω την βενζίνη! :yahoo: :metalo:
-Α, επίσης, θα μπορούσε να είναι και Skoda, τουλάχιστον το Golf είναι πιο όμορφο (και υποθέτω λιγότερο βαρετό, αν και ήδη αγγίζει επίπεδα βαρεμάρας τρομακτικά... :s_omg ).

Στα αρνητικά:
-ΔΕΝ έχει DSG και είναι χειροκίνητο! :s_no
-Είναι εμπροσθοκίνητο. :s_hang :s_empathy
-Είναι Golf

Το έχω λίγες μέρες και έχει πατήσει μόνον την Αττική Οδό και λίγο το βουνό στο Γαλάτσι, άρα από σοβαρές στροφές έχει δει λίγα πράγματα... Τολμώ να πω πως δεν είναι κακό, κάθε άλλο: στο φρενάρισμα πάνω στην στροφή, η ουρά είναι αρκετά νευρική και το ESP όχι τόσο παρεμβατικό. Εννοείται, έχω να πω πως η πίσω κίνηση κατουράει ΚΑΘΕ στιγμή την εμπρός και δεν δέχομαι και κουβέντα επ' αυτού. Και εννοείται πως συγκρίνουμε αντίστοιχα πράγματα, δεν συγκρίνω το Golf με ένα Cortina. Επίσης το αντισπιν δουλεύει υπερωρίες στην Αθήνα, και αναρωτιέμαι τι θα γίνεται σε κάνα GTI που θα έχει και καμιά 100στή άλογα παραπάνω.
Πίσω κίνηση FTW ρε μνια! :metalo:
To μοτερ δυστυχώς δεν είναι το γνωστό compressor+turbo, πράγμα που είναι καλό για την εταιρεία leasing αφού δεν θα χαλάει, κακό για εμένα που πρέπει ν' ανέβω στις 2000 στροφές για να τραβήξει με full boost. Και πάλι πάντως, είναι εξαιρετικό μοτεράκι, και σαφώς ανώτερο σε απόδοση από το αντίστοιχο της BMW μου, αν και νομίζω πως η BMW είναι λίγο πιο γρήγορη. Αλλά αυτό είναι αίσθηση, η αλήθεια είναι πως μαζεύει χιλιόμετρα πολύ εύκολα και γρήγορα. Έχει όλα τα κόλπα για να κάνει οικονομία, κάτι που δεν με αφορά ούτως ή αλλως, αφού έχω μέση κατανάλωση 9 λιτρα/100 και το 80% των χιλιομέτρων μου είναι ΑΟ.
:s_crazy :s_biggrin
Πιστεύω πως σε κίνηση στην Αθήνα θα είναι πιο οικονομικό από την 1, αλλά σε στροφιλίκι φυσικά θα φύγει αρκετά πάνω από 10 λτ/100.
Πάμε τώρα στα του εσωτερικού: όλα είναι πολύ μαλακά, και ομολογουμένως πολύ ωραία. Σαφώς ανώτερη ποιότητα στο μάτι από την 1, αλλά δεν ξέρω πώς θα είναι σε 10 χρόνια όλα αυτά... Μιλώ κυρίως για τα πλαστικά, που όλα είναι αρκετά ζουληχτά. Γενικώς, το εσωτερικό είναι πολύ ωραίο, αντικειμενικά. Είναι και άνετο, αν και δυστυχώς πάλι για εμένα, δεν μπορείς να καθίσεις. πραγματικά χαμηλά και ξαπλωτά όπως στην 1. Τα καθίσματα είναι πολύ καλά, αλλά και πάλι δεν συγκρίνονται με αυτά της 1 (έχω τα καλά με όλες τις ρυθμίσεις πλην οσφυϊκής).
Το Golf είναι η έκδοση Ambiente αν δεν κάνω λάθος, που έχει όλα τα βασικά, εκτός από κάποια που εγώ πλέον θα τα ήθελα πολύ σε βαθμό ενόχλησης... Πάμε λίγο να δούμε εξοπλισμό:
-Όλο το ηλεκτρικό πακέτο, αλλά δυστυχώς οι καθρέφτες ΔΕΝ είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και ΔΕΝ χαμηλώνουν στην όπισθεν, παρόλο που έχει την επιλογή στο μενού του αυτοκινήτου. Ίσως κάνω κάπου λάθος και θέλει ψάξιμο. Επίσης, οι καθρέφτες ΔΕΝ είναι φωτοχρωμικοί, και δυστυχώς είχα καλομάθει και όλα τα παραπάνω με ενοχλούν.
-Το ICE που έχει είναι για τα μπάζα ηχητικά, αλλά έχει πάρα πολλά κολπάκια, η οθόνη αφής δείχνει τα πάντα, αλλά δεν έχει GPS. Έχει και Applelink και Android Auto, μόλις δω τι κάνουν θα σας πω!
Έχει ευτυχώς και Bluetooth, κάτι που δεν είχα μπει ποτέ στον κόπο να βάλω στην BMW και πρέπει να το κάνω γιατί η :inlove: το θέλει.
-Έχει διάφορα mode επιλογής, economy, comfort, sport κλπ, εγώ το έχω πάντα στο Sport αλλά δεν μπορώ να πω πως με εντυπωσιάζει με το... sportiness του!
-Ευτυχώς έχει κάποιο κόλπο να καταλαβαίνει πως είσαι κουρασμένος και σε... ξυπνάει, πράγμα πολύ καλό αφού είναι τόσο βαρετό.
-Πολύ εντυπωσιακό είναι το ParkPilot που είναι περιμετρικό και με ένδειξη στην οθόνη.
-Βρήκα εξαιρετικά βολικό το ηλεκτρικό χειρόφρενο που έχει και hill holder που το ενεργοποιείς ή απενεργοποιείς με κουμπάκι.

Σαν συνολικό συμπέρασμα: είναι ένα καλό αυτοκίνητο που θα το πρότεινα σε κάποιον που θέλει να μετακινείται από το Α στο Β με άνεση, αλλά δεν έχει απεμπολήσει και εντελώς την αυτοκινητιστική του φύση και θα το τρέξει και σε ένα στροφιλίκι. Δεν είναι κακό ούτε εκεί, απλώς δεν σε εμπνέει ιδιαίτερα. Για company car, είναι εξαιρετικά τίμιο, στο μόνο καλύτερο που θα μπορούσες να ελπίζεις σ' αυτή την κατηγορία τιμής είναι η 1 series, αλλά μάλλον θα έτρωγες στην μάπα το diesel γιατί έχει μεγαλύτερες εκπτώσεις φοβάμαι...
:s_cry
Αν όλα πάνε καλά, το επόμενο θα το διαλέξω εγώ (αυτό υπήρχε ήδη και το πήρα όπως ήταν με 30Κ χιλιόμετρα). Ελπίζω να προλάβω πριν η 1 series γίνει κι αυτή εμπροσθοκίνητη, γιατί δεν νομίζω να μου δικαιολογήσουν 3 series τόσο γρήγορα!


ΥΓ: Κάποια στιγμή θα πουληθούν η BMW και το Fiesta και θα αγοραστεί κάτι άλλο. Και ειλικρινά, αυτά που μ' αρέσουν δεν θέλω να τα πληρώσω, και αυτά που μπορώ να πληρώσω, δεν θέλω να τα βλέπω! :s_wacko :s_sarcastic
Παίζει να αγοραστεί κάνα Countryman παίρνοντας όλα τα ρίσκα που συνοδεύουν τα μοτέρ 1.6 Prince της BMW/Peugeot. Μιλώ για το facelift πρώτης γενιάς, το δεύτερο είναι μεγάλο και πανάκριβο.
Θα σας κρατώ ενήμερους! :s_howdy :s_sarcastic
Εικόνα
Το δικό μου είναι αυτό το μπεζ-γκρι-μολυβί-σκατουλί στο βάθος δίπλα στο Yeti (πανέμορφο αυτό το Yeti, αν σκεφτείς πως το σχεδίασε κάποιος τυφλός.... :svivhaha: ).