Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#378996
REALZEUS έγραψε:Αναπληρώνει την λάμπα, ανάβοντας την διπλανή .; Δεν το λέω ειρωνικά, ρωτάω. Δεν το είχα ξαναδεί.


Oxι ακριβως...Αλλα των stop συγκεκριμενα εχει δυο σε καθε πλευρα. Ποτε δεν εχουν καει ταυτοχρονα και οι δυο στην ιδια πλευρα...Στο trip ομως γραφει πχ "rear left brake light" ή αντιστοιχα το δεξι, ή το μπροστα/δεξια-αριστερα...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#379024
Κίκιζας . έγραψε:Στο trip ομως γραφει πχ "rear left brake light" ή αντιστοιχα το δεξι, ή το μπροστα/δεξια-αριστερα...

Τις ίδιες πληροφορίες έδινε και το TC του Astra (my 1992.... πολύ μπροστά η Opel :shifty:)


< >
Άβαταρ μέλους
By xenos
#379026 Mazda 626 φίλου του 80τόσο. Είχε 500 λαμπάκια. Άλλα για καμμένες λάμπες, άλλο για νερό στους υαλοκαθαριστήρες, άλλο ότι πατάς πολύ γκάζι και ένα σωρό άλλα (εδώ είχε a/c και 4 ηλ. παράθυρα).
2009: παίρνω καινούριο το μξ. Ούτε τριπ, ούτε εξ. θερμοκρασία ούτε τπτ! :rant:
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#379045
REALZEUS έγραψε:
KWSN-Men έγραψε:Στη Ζετούλα πάντως 6,5 χρόνια ειπχε καεί μόνο η μία από τις 2 λάμπες πινακίδας.



Bravo λοιπόν στην εταιρεία που έβγαζε τις λάμπες. :innocent:


Έξυπνο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#379253
Χρήστος Λάππας έγραψε:Το δικό μου έχει στιγμιαία ψηφιακή κατανάλωση.


Τα 6κύλινδρα είχαν νομίζω ελαφρώς διαφορετικό tc... :hmmm:


dimik έγραψε:Εγώ συγκρίνω την 320 του 10 με το Golf του 09, αξία πρώτης 37000€ αξία Golf 23.000€, το Golf τα έχει όλα αυτά


Για να μην αρχίσω τα πράγματα που είχε στάνταρ η Νίτσα των 18Κ και πανάκριβα έξτρα η μπεμπέκα των 38,5Κ (αρχική)... :x

Μόνο το στρίψιμο δεν είχε στάνταρ ούτε έξτρα η Νίτσα... :innocent:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#379292 Χμμμ δεν ηθελα να αναφερθω για τα εξτρα αλλα και τα στανταρ που ειχε η Lancia Pisma 1.6ie 87', γιατι ειναι γνωστο εδω μεσα οτι υποστηριζω την τιμια τιμη των Ιταλικων, σε αντιθεση με τα γερμανικα, ομως ναι, σου ελεγαν ποια πορτα ηταν ανοικτη, με υποπιεσομετρο σου ελεγε για την καταναλωση, τα καμενα λαμπακια οταν επρεπε να λειτουργησουν και δεν αναβαν, για ιπποδυναμεις βεβαια και τιμη με αντιστοιχα μοντελλα BMW- Audi Νυχτα με τη μερα...Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν σκουριασε και εκανε 330.000χλμ. Θα κυτταξω να βρω το βιβλιαρακι του, για να ξαναθυμηθω τον εξοπλισμο του.... αλλα θυμαμαι φιλους που πηραν το αυγο τοτε Audi 80, οπου πληρωσαν περισσωτερα και ειχαν αδυνατο οχημα στα 1.600 κε.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#379843 Είναι κανείς με πολύ γερή μνήμη ή πρόσβαση σε παλιά περιοδικά, που να μπορεί να μου πει αρχική τιμή για BMW 316 E90 (μαλλον exclusive) εν έτη 2006?
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#379857 Αν βοηθάει:

Εικόνα

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από cosneo και 27 Μαρ 2017, 17:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#379859 Είσαι άρχοντας! Μιας που το χεις ανοιχτό αν μου βρεις και Saab 2.0t Aero station ίδιας χρονολογίας, θα σου χρωστάω μισό μεροκάματο!
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#379866 Δεν έχει 9 3 station στον κατάλογο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#379869 Θα πορευτώ με αυτό, δεν πειράζει! Είσαι άψογος! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#379894 To Sport Hatch είναι το station.
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#379952
markvag έγραψε:
Χρήστος Λάππας έγραψε:Το δικό μου έχει στιγμιαία ψηφιακή κατανάλωση.


Τα 6κύλινδρα είχαν νομίζω ελαφρώς διαφορετικό tc... :hmmm:


dimik έγραψε:Εγώ συγκρίνω την 320 του 10 με το Golf του 09, αξία πρώτης 37000€ αξία Golf 23.000€, το Golf τα έχει όλα αυτά


Για να μην αρχίσω τα πράγματα που είχε στάνταρ η Νίτσα των 18Κ και πανάκριβα έξτρα η μπεμπέκα των 38,5Κ (αρχική)... :x

Μόνο το στρίψιμο δεν είχε στάνταρ ούτε έξτρα η Νίτσα... :innocent:


Ευπειθώς αναφέρω ότι και η Χ3 μια χαρά στρίβει, πολύ καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#379986 Ναι αλλά από φωτο τίποτα. :rtfm: :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#380012 Το είχα πλύνει αλλά τώρα to silbergrau metallic έχει γίνει silbergraugelb με όλη τη γύρη...