Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#379523 Το σημερινό πρωινό ήταν προδιεγραμμένο. Θα πάω την 1η βόλτα να δω τι μηχανάκι είναι αυτό που πήρα. Παρέα, κλασσικά, δεν υπάρχει. Τόσοι φίλοι/γνωστοί, ποτέ κανένας σχεδόν να έχει επαφή ούτε καν με παπάκι. Δεν πειράζει, έτσι κ αλλιώς χαλαρά θα είναι η φάση.

Παίρνω το καινούριο κράνος (να δω και αυτό τι θόρυβο κάνει κλπ), μπουφάν, γάντια.
Εικόνα

Φεύγοντας περνάω από την αποθήκη και βρίσκω κάτι παλιές μπότες που είχα πάρει. Μία παρορμητική αγορά, όχι πολύ ωραία, αλλά μου φαίνονται χρήσιμες τώρα. 2 φορες τις εχω βαλει. Φοράω και στενό παντελόνι, γάμα τα. :oops: Δεν πειράζει, θα τις βάλω από πάνω, μπας και θα πάω για κανένα καφέ; Θα με δει κανένας; Μπα... :roll:
Εικόνα

Θα πάω κάπου κοντά. Ας φτάσω νέα μάκρη και πάω μια βόλτα να ανεβοκατέβω το βουνό. :s_yes
Μιας και βρήκα και την μλκιούλα που ελέγχει την πίεση ας ρίξω μια ματιά στα λάστιχα. 2.1/2.2 bar πρέπει να είναι. Τα βρήκα 1.5/2.4. Γαμώ. :lol: Ευτυχώς, παρότι Κυριακή βρίσκω γρήγορα ένα βενζινάδικο και διορθώνω. Βουρ για ν. μάκρη. Έχει κινησούλα, ειδικά μέχρι λίγο μετά τη Ραφήνα. Έχει βγει ο πρωινός κόσμος όλος έξω.

Φτάνω στην διασταύρωση που λέει για κηφησιά και στρίβω. Το βουνό ξεκινάει και προσπερνάω ορισμένους μέχρι να έχω ανοιχτό δρόμο μπροστά μου. Την θεωρία την έχουμε σε έναν βαθμό, μένει η προπόνηση και να ξυπνήσουμε/μάθουμε λίγο το σώμα και το μυαλό. Πολύ συντηρητικά ειδικά στην αρχή. Θα κάνουμε απλά πράγματα. Χαμηλή ταχύτητα, σωστή θέση σώματος, καλό έλεγχο του γκαζιού και λίγο σταθερές γραμμές. Πανεύκολο .....δεν είναι σε καμία περίπτωση στην κατάσταση μου. :thumbsdown: Συνεχώς λάθη, αλλά το θέμα είναι να τα βελτιώσουμε.
Σιγά σιγά, κάτι γίνεται. Αρχίζει το σώμα να βοηθάει περισσότερο, η μηχανή να γίνεται πιο σταθερή, η ταχύτητα ανεβαίνει λίγο, τα χέρια είναι χαλαρά. Η αναπνοή μου σίγουρα δεν είναι σωστή, αφού με πιάνω να κρατιέμαι, αλλά οκ, θα το δούμε.

Γενικά υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα και όλοι πάνε σαν μλκες! Μιλάμε χαζεύουν και ψαρεύουν μονίμως αριστερά δεξιά. Δεν είμαστε για τέτοια και προσπαθώ να τους περάσω καθαρά για να ξαναπροσπαθήσω.

Η μηχανή πλέον δεν μου φαίνεται περίεργη στην στάση που κάθομαι και φαίνεται να πέφτει απίστευτα γρήγορα σε κάθε στροφή. Υπάρχει βέβαια ένας μεγάλος περιορισμός σε αυτήν και πιο συγκεκριμένα κάθεται πάνω της. :lol: Ο φόβος υποβόσκει και σε 2-3 στροφές κάνει έντονη την παρουσία του. Φωνάζει μπήκες πολύ γρήγορα κότα. Φάτη τώρα. :tomato: Φυσικά δεν ισχύει, αλλά το μυαλό εκείνη τη στιγμή δεν είναι τόσο εκπαιδευμένο ωστέ να παρακούσει. Σήκωμα, τσίμπημα στα φρένα και ξανά κάτω. Μετά λες μλκία έκανα, έπρεπε να μείνω σταθερός στο γκάζι και θα έστριβε μια χαρά. Λες και τρέχω κιόλας. :thumbsdown: Δεν πειράζει, την επόμενη φορά. Όσο περνάνε οι στροφές, νιώθεις όλο και πιο άνετα και πλέον αρχίζεις να το διασκεδάζεις κιόλας.

Ένα 996 σου ανάβει τα φώτα στο δρόμο, αλλά δεν είναι μόνο αυτό, Παίζουν από τρανσαλπ μέχρι σκούτερ και gs (λίγα).
Ανεβαίνει λίγο ο ρυθμός και φανερώνει ότι όλα δυσκολεύουν. Περισσότερα λάθη ξεπετάγονται και συχνότερα. Δεν πειράζει, είπαμε θα πάμε βόλτα με ασφάλεια πρωτίστως, όχι να την φάμε από εκεί που δεν το περιμένουμε. Λίγο πιο προσεκτικά και συνεχίζουμε.

Πέρασε η ώρα; Νομίζω ότι είμαι στο βουνό κανά 20λεπτο, αλλά το έχω κάνει 4 φορές. :s_sarcastic :lipsealed: Τα αυτοκίνητα πλέον πολλαπλασιάστηκαν και είναι ακόμα χειρότερα. Ας σταματήσω 5 λεπτά να χαλαρώσω και ξεκινάω για το σπίτι.
Εικόνα


Ωραία ήταν... :oops: :inlove:

@dimik:
Εικόνα
Εικόναα

Παρέα πάντα δεκτή. :oops:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#379526 Χαχαχαχα

η παρέα και δη η έμπειρη είναι μεγάλη υπόθεση, μην νομίζεις ότι κι εγώ είμαι κανένας μεγάλος οδηγός με τεράστιο ταλέντο, απλά μου αρέσει να το παλεύω και να διορθωνομαι συνέχεια .
Η σημερινή βόλτα σου μου θύμησε τις πρώτες δικές μου βόλτες, ευτυχώς είχαμε 2 άτομα στην παρέα με τεράστια εμπειρία, ο ένας δε και αγωνιστική από τα 90s και στον καφέ της βόλτας κάναμε debriefing.

Από εκεί και πέρα ακόμα και σήμερα υπάρχουν μέρες που πάω βόλτα μόνο για την παρέα και οδηγώ σαν κότα, ούτε σώμα βγάζω ούτε τίποτα, απλά βαριέμαι και θέλω να φτάσω να πιω καφέ απολαμβανοντας την διαδρομή.

Σίγουρα και σε αυτό το mood είμαι πολύ πιο γρήγορος από ότι 4 χρόνια πριν αλλά δεν σημαίνει ότι καθε βόλτα είναι "πολεμική" με το ινδιάνικο φτερό στο κράνος και ξυσιματα σε όλες τις στροφές.
Μερικές φορές θες απλά να θαυμάζεις το τοπίο και τον καθαρό αέρα με τις στροφές του κινητήρα να σου γαργαλανε το μυαλό.

Θα το ξαναπώ όμως, εκπαίδευση και σχολεία ξανά και ξανά, όσα και να κάνεις ποτέ δεν είναι αρκετά εκτός αν έχεις προσωπική πίστα και εξασκεισαι καθημερινά. Αυτό το ΣΚ είχε CSS εδώ αλλά δεν κατάφερα να πάω, ελπίζω να τα καταφέρω τον Οκτώβρη να ξανακάνω το τελευταίο level.

Btw το μηχανάκι σου στρίβει τρελά να το ξέρεις, αν το μάθεις και εκπαιδευτεις μπορείς να φτάσεις σε υψηλά επίπεδα ταχύτητας και ασφάλειας απλά και μόνο λόγω τεχνικής, χωρίς χουλιγκανισμους και οδήγηση με την ταυτότητα στο στόμα. Τα σύγχρονα δίτροχα έχουν πολύ μεγάλα περιθώρια τα οποίοι ελάχιστοι εξαντλουν. Προσωπικά έχω πει ότι πρώτα θα φτάσω το χορνετακι στα όρια του οδηγικα και μετά θα το αντικαταστησω. 5 χρόνια μετά και 7 ολοήμερα σχολεία δεν το έχω καταφέρει.

< >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#379558
dimik έγραψε:
Θα το ξαναπώ όμως, εκπαίδευση και σχολεία ξανά και ξανά, όσα και να κάνεις ποτέ δεν είναι αρκετά εκτός αν έχεις προσωπική πίστα και εξασκεισαι καθημερινά.



Τα οποία βέβαια θέλουν και κάποια λεφτά.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#379586
NickTG έγραψε:
dimik έγραψε:
Θα το ξαναπώ όμως, εκπαίδευση και σχολεία ξανά και ξανά, όσα και να κάνεις ποτέ δεν είναι αρκετά εκτός αν έχεις προσωπική πίστα και εξασκεισαι καθημερινά.



Τα οποία βέβαια θέλουν και κάποια λεφτά.

Όλα θέλουν λεφτά, και τα λάστιχα και ο εξοπλισμός που πρέπει να αλλάζεται ανά κάποια χρόνια κοκ.

Οποίος θέλει μοτοσυκλέτα για κάτι παραπάνω από βόλτα στην καφετέρια πρέπει να τα υπολογίζει πλέον σαν κόστος. Που εδώ που τα λέμε 300 ευρώ ετήσιο κόστος για π.χ 4 χρόνια δεν είναι και τίποτα μπροστά σε αυτά που προσφέρει μακροπροθεσμα.

< >
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#380375
rx8_drifter έγραψε:Άντε να οργανωθεί το Moto department του φορουμζ! :yahoo:


Επαυξάνω φίλτατε drifter, αν και είχαμε "πιαστεί" σε άλλο φόρουμ πριν 5-6 χρόνια :lol:

Για τον φίλο xenos, πρώτον το nxr είναι κρανάρα έχω να πω αν και είμαι λίγο φίλια προσκείμενος στα shoei λόγω σχήματος κεφαλιού με κάνει να αισθάνομαι ότι είναι μεζουριασμένα για μένα.

Πάμε τώρα. Περί chicken strips, όποιος λέει ότι πατάει όλο το πέλμα σε supersport λάστιχο σε ελληνικό δρόμο ή είναι για δέσιμο ή στρίβει σαν να κατάπιε γκλίτσα και γενικά ελπίζω να έχει καλή ασφάλεια υγείας. Με τα δικά μου δεδομένα αυτοί οι 2 τελευταίοι πόντοι είναι αυτό που θα σε σώσει αν δεις ότι δεν σε παίρνει η στροφή. Αυτοί οι 2 πόντοι και η ενάντια στο αίσθημα της αυτοσυντήρησης διατήρηση του γκαζιού. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω προς τι η μανία με το να είναι όλο το πέλμα πατημένο... μάλλον γέρασα. Το 99% των δρόμων που κινούμαι δεν μπορούν να υποστηρίξουν ταχύτητες που κάνουν αναγκαίες τέτοιες κλίσεις, πάντα αν μιλάμε ότι το κουνάμε και λίγο το κωλαράκι στη σέλα. fwiw και ymmv.

Το ντουκάτι μούρλια και όσο και να συμπαθώ τα γιαπωνέζικα, το στήσιμο του ευρωπαϊκού δεν το φτάνουν. Είχα πάρει βόλτα ένα ktm 690 το enduro πριν λίγα χρόνια, λέω ο αφελής, νταξ, σαν δυνατό ΧΤ θα είναι :lol: που πα ρε καραμήτροοοο :lol: πραγματικά σοκαρίστηκα με το πόσο καλά πατούσε. Οπότε το μηχανάκι εμπιστεύσου το, δεν θα σε προδώσει. Ανέβαζε τον βαθμό δυσκολίας σταδιακά, γιατί με το να σκέφτεσαι "οκ, πρώτα φρένα, μετά πατάω μέσα μαρσπιέ, μετά σταθερά ανοιγόμενο γκάζι που λέει και στο twist of the wrist" θα πάρεις σβάρνα τίποτα γιατί δεν θα λειτουργεί το μυαλό για να το αποφύγεις. Οπότε σιγά σιγά, μάζευε χιλιόμετρα και μην το πιέζεις. Αυτό που βοηθάει πάντα είναι ότι στο 99,9% των περιπτώσεων που θα πεις "ωχ δεν με παίρνει" σε παίρνει άμα δεν κλειδώσεις από τον φόβο :s_wink

Τέλος, για να πατήσω σε αυτό που λέει ο dimik, μην μπερδεύετε τα των τετράτροχων με τα δίτροχα. Στα αυτοκίνητα είναι πες 50-50 μεταξύ ικανότητας οδηγού και δυνατοτήτων αυτοκίνητου. Όσο και τιμόνι να είσαι, με ένα aygo δεν μπορείς να κάνεις παπάδες. Στα μηχανάκια το ποσοστό είναι 90-10. Και αυτό γιατί τα όρια του μηχανακιου, τα πραγματικά όρια όχι αυτά που μας κάνουν να πιστέψουμε τα περιοδικά και οι δοκιμές από επαγγελματίες, το συντριπτικό ποσοστό από εμάς, δεν πρόκειται ούτε να τα γαργαλήσουμε. Όταν ακούω τον άλλον με supersport δεκαετίας να λέει "νταξ, πόσο να το πάω, είναι και παλιό μηχανάκι, ξεπερασμένο" διαολίζομαι. Αν φίλε μου είναι τόσο χάλια μάλλον υπάρχει μηχανικό πρόβλημα. Οπότε μην πέφτετε στην παγίδα του καταναλωτισμού, το σημαντικότερο είναι να υπάρχει χρόνος, χρήμα και διάθεση να μαζεύονται χιλιόμετρα :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#381592 Απο Θεσ/νικη κανεις να μου μαθει τα κατατοπια; :inlove:
Δεν εχω δοκιμασει ΤΙΠΟΤΑ απο στροφοδιαδρομες και ειμαι αμπαλος.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#381827 Κάτι κλασσικό είναι στο δρόμο για Πολύγυρο είτε στρίβεις για Λιβάδι - Περιστερά, είτε προχωράς ακόμα παρακάτω και στρίβεις για Ταχιάρχη. Εκτός αν εννοείς για ακόμα πιο κοντά.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#390729 Ξέκλεψα πάλι λίγη ώρα και έκανα πάλι το κοντινό βουνό. Η διαδρομή ξεκινάει από εδώ.. Μετά συνεχίζουμε είτε δεξιά προς Ν.Μάκρη (συνήθως έχει περισσότερη κίνηση και η διαδρομή εμπεριέχει μεγαλύτερη ταχύτητα με πιο ανοιχτές στροφές), είτε προς τα αριστερά που μου αρέσει και περισσότερο (πιο κλειστές στροφές, μικρότερη ταχύτητα, λιγότερη κίνηση).
Συνήθως παίζω με 2α/3η/(λιγότερο)4η. Αν δεν έχει αρκετή κίνηση είναι πολύ ωραία και εκπαιδευτικά και το καλύτερο, κοντά. Προτείνεται. :)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#390734 Βόλτα την Κυριακή με την :yahoo: προς Πόρτο Ράφτη μέσω Αττικής Οδού και έχω να παρατηρήσω τα εξής: δεν ξέρω αν φταίει η δική μου μηχανή, αλλά η οδήγηση με συνεπιβάτη σε αυτοκινητόδρομο με μπόλικη κίνηση είναι αρκετά προβληματική αν πας πάνω από 140 χλμ/ώρα. Οι ριπές του ανέμου είναι πάρα πολύ έντονες και έως και επικίνδυνες. Προτίμησα να πάμε μέχρι 130-140 και περισσότερο με 120 για να νιώθω καλά και να μην φοβάμαι για το μωρό μου ( :inlove: :s_inlove )που καθόταν και ψηλότερα από εμένα, άρα ο αέρας θα την ενοχλούσε περισσότερο...
Όταν μπήκαμε προς Μαρκόπουλο και έπεσε η ταχύτητα, τα πράγματα ήταν πολύ πολύ καλύτερα και γενικώς εγώ χαίρομαι την μηχανή μου σε δρόμους με ήπιες στροφές (όχι πολύ αργές, όχι πολύ γρήγορες). Δυστυχώς είχε κίνηση παντού βέβαια, άρα δεν ήταν για βόλτα με γρήγορους ρυθμούς...
Κατόπιν τούτων, θα ξανακάνω μια δοκιμή σε αυτοκινητόδρομο για να δω τι συμπεριφορά της μηχανής, αλλά αν παρατηρήσω τα ίδια, σκέφτομαι να μπει ακόμη και πωλητήριο και ν' αγοραστεί κάτι πιο σύγχρονο και σταθερό (δεν ξέρω τι θα είναι αυτό και δεν θέλω να δώσω και πολλά λεφτά, φοβάμαι πως δεν θα το αποφύγω όμως στο τέλος...).
Νομίζω πάντως πως ήταν ο συνδυασμός ΑΟ+επιβάτης και χαμηλό βάρος (δεν ήταν πχ φορτωμένη για διακοπές) που έκανε το φαινόμενο πιο έντονο. Υποθέτω σε ένα ταξίδι με φορτίο, θα είναι καλύτερα τα πράγματα.
Στο γυρισμό στο φανάρι, κοιτούσα ένα BMW R1150 RT σαν... ξερολούκουμο ( :svivhaha: :vava: ) πάντως!
:slap:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#390739 Σε τι στροφές την δούλευες; Γιατί όταν έχει άνεμο πάς 1-2 ταχύτητες κάτω και υψηλές στροφές.
Εγώ που έχω γυμνό και τέτοιο πρόβλημα δεν αντιμετώπισα ποτέ και ούτε εσύ θα έπρεπε με τέτοια μοτοσυκλέτα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#390741 Ρυθμισες ποτε αναρτησεις; Με συνεπιβατη πρεπει τουλαχιστον να ανεβασεις προφορτιση.

Αν και εδω που τα λεμε, καλυτερα να το δωσεις.....

που θα βρω καλο μηχανακι να αγορασω εγω, ε; :lol: :lol: