g8777 έγραψε:Νικο ο καθενας ιεραρχει τις προτεραιοτητες του. Δεκτο ως εδω.
Ακομα και αν η αξιοπιστια βρισκεται στις τελευταιες θεσεις της προσωπικης σου καταταξης (φουλ για Β Εθνικη δλδ) αν ισχυει οτι σου δινουν πιστονια και κυλινδρους στην αμασχαλη τοτε το μεγεθος της ζημιας ειναι κατι που οφειλεις να εξετασεις σοβαρα πριν προβεις στην αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου. Ας δινει και 1000 χρονια εγγυηση.
Απέδειξε μου εσύ ότι θα τα πάρεις όλα στη μασχαλη, αν θες να μιλήσουμε για αξιοπιστία.
< >
Δε μπορείς να γνωρίζεις.
Οπότε αυτό που θα πρέπει να εξετάσεις πολύ σοβαρά πριν προβεις σε αγορά είναι το επίπεδο της υποστήριξης και της εγγύησης.
Επίσης υπάρχει και δυνατότητα επέκτασης εγγύησης.
< >
Ντιμ: ελεος με τα σασι της Μ3! Μονο στα θεματα με τις μοτοσυκλετες δεν το εχεις αναφερει.
< >
Nikos! έγραψε:
Οπότε αυτό που θα πρέπει να εξετάσεις πολύ σοβαρά πριν προβεις σε αγορά είναι το επίπεδο της υποστήριξης και της εγγύησης.
Επίσης υπάρχει και δυνατότητα επέκτασης εγγύησης.
ναι αυτό που θα πρεπει να εξετασεις σοβαρα είναι το επιπεδο υποστήριξης,οχι εάν το μοτερ βροντάει.
Φοβερη λογικη,Αλλωστε όλα τα εξουσιοδοτημένα της κάθε μαρκας σε ολο το κοσμο εχουν την ιδια συμπεριφορά στο να σου αλλαξουν μοτερ.
xenos έγραψε:
Ντιμ: ελεος με τα σασι της Μ3! Μονο στα θεματα με τις μοτοσυκλετες δεν το εχεις αναφερει.
το σασι των μ3 αναφερθηκε γιατι στην ιδια συζητηση παλι ακούσαμε τις ιδιες σαχλαμάρες, ότι δεν τρεχει τιποτα,η πενβε το φτιαχνει(βαζει χλαπατσες στην εγγυηση=κανενα πρόβλημα,ασε που μπορουσες να κανεις και επεκταση εγγυησης)
Nikos! έγραψε:Πρέπει να του έδωσε πόνο κανένα Μ3 κι ακόμα το θυμάται
εισαι και χωρατατζής βρε μπαγασα
mirage έγραψε:Κουραση τα σασι. Αναρωτιεμαι αν το πρόβλημα εχει λυθει στην παραγωγή.
δεν χρειαζεται να το λυσουν,εχεις εγγυηση.Μολις σχιστει,κληνεις ραντεβού,το ανεβαζουν καλυμπρα,ξηλωνουν σαλονια,καθισματα,κετσεδες,πισω διαφορικα,αξονες,εξατμισεις,ξυνεις ολες τις εργοστασιακες πισες από κατω,κολλανε τις χλαπατσες και εισαι κομπλε.
Πριν φυγεις κανεις και μια επεκταση εγγυησης και εισαι κομπλαν.
< >
mirage έγραψε:Αχα. Εγω για τον κινητηρα μιλω.
< >
δεν ξερουμε καν εάν είναι καποια μεμονωμένα περιστατικα,ή καποιο γενικοτερο πρόβλημα.
Σε κάθε περιπτωση η αντιμετωπιση τέτοιων σοβαροτατων προβλημάτων,με το ''εχει εγγυηση'' είναι τουλάχιστον για γελια.
Απο την αλλη οτιδηποτε συμβαινει πανω απο μια φορα δεν ειναι πλεον μεμονωμένο περιστατικό. Δεν πουλα και κατα χιλιαδες το RS. Τεσπα ο χρονος θα δειξει.
< >
Nikos! έγραψε:dimviii έγραψε:Nikos! έγραψε:dimviii έγραψε:ε ναι σιγα δεν είναι και τιποτα σοβαρο,γιατι να μην αγορασεις.
Νομίζω ότι ένα βίντεο στο YouTube είναι πολύ σοβαρό για να μην αγοράσεις.
< >
και τα χιλιαδες σχισμένα σασι στα μ3 δεν ηταν ικανα να σε αποτρεψουν,τι να κλασει ένα βιντεο.
Ναι γιατί σκεφτόμαστε διαφορετικά.
Με ενδιαφέρει πρωτίστως η οδηγική εμπειρία στο αυτοκίνητο.
Εγγύηση έχει, θα το φτιάξουν.
< >
Το θέμα είναι να πηγαίνουν οδήγηση+ αξιοπιστία μαζί για να είναι ολοκληρωμένο το πακέτο. Πχ evo 9 + 4g63.
< >
MONMAN έγραψε:Το 2.3 ecoboost το φοράνε και τα mustang , έχει ακουστεί τίποτα εκεί (που τα πουλάνε κατά χιλιάδες) ή την γλυτώνουν λόγω χαμηλότερης ιπποδύναμης, άλλων ρυθμίσεων ,άλλης διάταξης- περισσότερου χώρου στο μηχανοστάσιο
στα mustang κατι με τα διαφορικα εχει γινει χοντρο θεμα.