pik. έγραψε:αν αυτο το αμαξι ειχε Ιταλικη υπογραφη Bertone Pininfarina Zagato Giugiaro Gandini Ghia Spada θα ουρλιαζαμε για Ιταλικο Design και ποσο κορυφαιοι ειναι...
αυτοι που τολμησαν να ενωσουν την αεροδυναμικη λυση της ροδας που ενοχλει την ροη του αερα, με το design ενω καταφεραν να φτιαξουν ενα μινι Pagani F,εχουν φαει την τρελη αμφισβητηση.
περιεργο που μεγαλοι μηχανικοι και δημοσιογραφοι στην Ιταλια πχ Paolo Massai εμειναν με τις καλυτερες εντυπωσεις ενω οι κλασσικοι Itagliani κοροιδευαν.
αστειο που Φερραριστι στην Ιταλια το αμαξι το σεβονται ενω ο μεσος Ιταλος λεει οτι απλα ειναι ασχημο και αρα θα ειναι αργο.
ακομα πιο αστειο να το λενε ατομα που εκθειαζουν σε design την 911. και την 458,488,speciale...που ειναι ξαναζεσταμενο φαγητο.
η πλακα θα ειναι να αρχισει αυτο το αμαξι να αφηνει οικτρα πισω τον ανταγωνισμο...
καλα ειπε ενας που αγοραζει ολα αυτα τα αυτοκινητα οτι η McLaren εναι η νεα Ferrari...
...συμφωνω σε ολα αυτα που λες...
Κανοντας μια συντομη αναδρομη, απο την ελευση της MP4-12C, σε μια σοβαρη προσπαθεια της Mclaren να εδραιωθει μετα απο το κενο περιπου δυο δεκαετιων που αφησε απο την 3θεσια F1 στην κατηγορια των supercars, δεν χρειαστηκε περισσοτερο απο μια 5ετια, ωστε ενα -σημαντικα περιορισμενης παραγωγης και με πιο...special δυναμικα χαρακτηριστικα σε σχεση με την βαση του μοντελου- 675LT να μπορει να ανταγωνιστει με αξιωσεις την πιο προσφατη κεντρομηχανη Ferrari.
Πλεον με την ελευση της 720S ειναι προφανες οτι η Ferrari τουλαχιστον στην κατηγορια των κεντρομηχανων V8 μοντελων της, εχει εναν -τουλαχιστον- ανταξιο ανταγωνιστη...Αν συνυπολογισουμε σε αυτα και την αναγκαστικη -λογω ρυπων- υιοθετηση υπερτροφοδοτησης στους V8, το ξεκαθαρο ηχητικο πλεονεκτημα του Ιταλικου κοσμηματος πλεον δεν υφισταται οπως αλλωτε (μεχρι την 458) και ετσι ακομα και σε επιπεδο συγκρισης...συναισθηματων η ψαλιδα φαινεται να κλεινει απειλητικα για τους Ιταλους.