Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#435 Καλή αρχή κι εδώ! Ερωτήσεις, προβλήματα, λύσεις και γενικότερα σχόλια για τα μοντέλα της vw.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#437 Εικόνα
Απροβλημάτιστοι (sic) στη νέα μας στέγη.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#442 με έφαγες και... για 30 δεύτερα :s_biggrin

Meeeeerge.
Άβαταρ μέλους
By rallye40
#3790 Σίγουρα έχουν ακουστεί πολλά για τους TSI και ειδικά τους κινητήρες με turbo/compressor. Ας παραθέσω και τη δική μου εμπειρία ύστερα απο 75.000 χλμ με ένα Tiguan. Αγοράστηκε καινούργιο το 2009. Μέχρι τα 35.000 χλμ είχε εργοστασιακή χαρτογράφηση. Μετά έγινε αυτο το περίφημο "recall" απο τη VW και άλλαξαν προς το χειρότερο τα specs του κινητήρα (για προφύλαξη όπως έλεγαν) Το αμάξι, απλά, δεν τράβαγε μετά. Εκεί που χαμηλά είχε τη ροπή που χρειαζόταν, αυτη χάθηκε. Για ψηλά, ούτε λόγος. ΠΤΩΜΑ.
Πήρα την απόφαση για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου και το πρόβλημα πήγε περίπατο. Δούλευε ο κινήτρας πολύ καλύτερα απο πριν. χαμηλά ροπή και ψηλά δύναμη....
Το μόνο θέμα που είχε στην αρχή ήταν η αλλαγή των πολλαπλασιαστών (3 σε 4/5 μήνες)
Μπουζί αλλάζω κάθε 45.000 χλμ και λάδια/φίλτρα κάθε 7.500. Αλλο πρόβλημα δεν είχα..
Η χρήση του αυτοκινήτου, βέβαια, δεν είναι σε πόλη, αλλά περισσότερο σε ΕΟ και επαρχιακό δίκτυο. (ισως να παίζει κι αυτό το ρόλο του)
Η πλάκα είναι πως ένα χρόνο ματά το Tiguan, πήρα και ένα ibiza FR, αλλά γιαυτό δεν θα τα πω εδώ. (δεν το έχω πια)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#3831 Πείτε μου λίγο κάτι...το 7άρι 1.6TDI Golf, έχει 5άρι ή 6άρι σασμάν?

Το ίδιο μοτέρ στο Octavia έχει 5άρι πάντως.
Άβαταρ μέλους
By rallye40
#4213
mousatos έγραψε:Το blue motion με τα 110 άτια έχει 6άρι.

Με τα 105 έχει 5αρι. Μονο με DSG έχει 7
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#5859 Debriefing:

Σήμερα αποχαιρέτησα το GTI MKV που με ταξίδεψε με ασφάλεια τα τελευταία 7 χρόνια και 70,000 χλμ. (αγορά μτχ στην εγγυήση από φίλο που άλλαξαν οι προτεραιότητές του και έπρεπε να το διώξει).
Δεν θα ξεχασω:
- Την εκπλήρωση ενός εφηβικού ονείρου. (το GTi, ένα όνειρο για την γενιά μου και ίσως και την προηγούμενη-επόμενη από την δικιά μου). Δεν πίστευα ότι θα το έκανα. Όταν το έκανα test drive, απλά δεν υπήρχε πισωγύρισμα....
- Ότι όταν ήθελε ο οδηγός, όλα τα αυτοκίνητα μπροστά του απλά δεν υπήρχαν. Με τη σκέψη μπορούσες να τα περάσεις και να μην ανεβάσεις ούτε σφιγμό.
- Την πρώτη κοντινή εκδρομή. Ανεση, ταχύτητα και με 4 άτομα. Κάτι το διαφορρετικό μέχρι τότε για εμένα.
- Την πρώτη πραγματικά μακρυνή βόλτα: ημερήσια άπό Αθήνα στο Περτούλι και πίσω. Βροχή και Ομίχλη στη Μαλακάσα. Ομίχλη στο Δομοκό. Βροχή στη Καρδίτσα (στάση για να δω το κολλητό μου). Χιόνια στο Περτούλι. Στην επιστροφή, βροχή στο δρόμο για Δομοκό, ομίχλη (πως και έτσι) στο Δομοκό, μία στάση σε γνωστό σημείο στάσης, λίγη σοκολάτα και λίγο νερό και μετά 255 κοντερίσια μετά τις στροφές τις Μαλεσίνας. (235 πραγματική τελική, 2 τη νύχτα). Όταν πάρκαρα στο σπίτι, δεν πίστευα πως άντεξα. Μετά κατάλαβα. Ήταν το κουκούλι και ο ενθουσιασμός που μου γέννησε το αυτοκίνητο αυτό. :yahoo:
- Την αντίδραση της :inlove: όταν μπήκα στη πρώτη στροφή από Ελ. Βενιζέλο για Α.Ο. (στη γέφυρα) με 180: Γέλαγε. Όταν τη ρώτησα γιατί μου απάντησε: "Μην νομίζεις ότι μου άρεσε, ήταν νευρικό! Μην το ξανακάνεις!"
- Την αντίδραση της :inlove: όταν το οδήγησε μετά από την πιο πάνω στροφή: Γέλαγε. Όταν τη ρώτησα γιατί μου απάντησε: "Τώρα κατάλαβα!!! :yahoo: ". Και συμπλήρωσε: "Να προσέχεις ε;".
- Τις βωμολοχίες λόγω εντυπωσιαμού από το στόμα του αδερφού μου όταν το οδήγησε.
- Τα πολλά ταξίδια με ασφάλεια, ταχύτητα και άνεση που μας χάρισε στα πρώτα βήματα στο έξω κόσμο ως οικογένεια.
- Την περιγραφή της κόρης μου όταν λέγαμε πάμε βόλτα: " το μάβο του μπαμπά" (είπαμε ΕΝΑ είναι το χρώμα :s_biggrin )
- Τα φρένααααα. Επαναλαμβανόμενα σταθερά χωρίς φόβο, υπερθέρμανση κλπ κλπ.
- Το τουρμπίδι να σεληνιάζεται μέχρι τα κόκκινα.
- Τα 255χαω μετά τη Μαλεσίνα και τα 245 στην ΑΟ μετά τον Αlpha. (μια φορά το καθένα, για να δω πόσο πάει :s_devil )
- Τα 99.99λτ/100 στιγμιαία στο trip. :s_crazy

Debriefing:
Κινητήρας: ΑΧΧ - TFSI 200 bhp.
Κιβώτιο: χειροκίνητο
ΧΛΜ: 69.575 (δικά μου) σύνολο : 105.452
Μέση Κατανάλωση: 11,3λτ/100 (σούπερ αμόλυβδης)
Λάδια: Μία φορά το χρόνο. Δεν έκαιγε λάδι (παρά τις περί αντιθέτου διαπιστώσεις πολλών "επαϊόντων" που το διαπίστωσαν από τα περιοδικά και τις εκθέσεις αυτοκινήτων :s_cool )
Ελαστικά: Bridgestone Potenza (τα καλύτερα για το αυτό αυτοκίνητο ΙΜΗΟ, αλλά θορυβώδη και κούτσουρα μέχρι να ζεσταθούν) , Continental SC3, Michelin Pilot. (τα pirelli πρώτης τοποθέτησης δεν τα σχολιάζω, τα είχε θάψει επαρκώς ο πρώτος ιδιοκτήτης)

Προβλήματα:
1. Αντλία AC (λόγω έλλειψης freon, δικό μου λάθος).
2. Κλειδαριές οδηγού+συνοδηγού (απομαγνητισμός και αλλαγή - δεν ανοίγανε για επισκευή).

Ταξίδια: Ζάκυνθος (χ3), Ιθάκη, Καλαμάτα, Καρδαμύλη, Μάνη, Ιτέα, Γαλαξίδι, Αράχωβα, Ανδρος, Περτούλι, Βόρεια Ευβοια, Νότια Έυβοια, Πήλιο, Μονεμβασιά, Λουτράκι (^ν).



Ευχομαι σφαλής διαδρομές στον επόμενο ιδιοκτήτη .
Farewell και ελπίζω να τα ξαναπώ με κάποιον από τις επόμενες γενειές σου καλό μου GTI. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#5877 :s_bye

Respect.


Εμένα πάντως το δικό μου καίει λάδι κ μάλιστα πολυ περισσότερο απο το Clio rs που ειχα πριν.

Στα ελαστικά θα συμφωνήσουμε.Φοραγα pilot exalto 3 που δυστυχώς δεν ειχαν καμια σχέση με τα 2.
Του έβαλα τα re 050 a κ οι εώς τώρα εντυπωσεις ειναι θετικοτατες.

Πάντως ειναι εξαιρετικά αυτοκίνητα.Ακρως ερωτευσιμα τα άτιμα. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#5889 Αν πιστεύω ότι κάτι έπαιζε ρόλο για τα λάδια πρέπει να ήταν αφενός ότι το είχε στρώσει ευλαβικά ο πρώτος ιδιοκτήτης και δεύτερον ότι ο κινητήτρας ήταν ο ΑΧΧ. Είχε μικρότερες δυνατότητες σε tuning (αδιάφορο για εμένα) αλλά ήταν ακριβός κινητήρας στη παραγωγή (αν θυμάμαι καλά και δεν κάνω λάθος είχε σφυρίλατα πιστόνια και σύμφωνα με κάποιους καλύτερη συμπεριφορά στην απαγωγή θερμότητας :s_dunno ) και γι' αυτό αντικαταστάθηκε από τον BWA.

Όντως εξαιρέτικα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#5898 Κ εμενα ΑΧΧ ειναι,αλλα δυστυχως το πηρα μεταχειρισμενο οποτε κ δεν ξερω τι στρωσιμο ειχε φαει.

Καιει αρκετα σε σημειο να εχω παντα στο πορτ μπαγκαζ 1 λιτρο λαδι μην τυχον και.....

Αλλα δεν με νοιαζει.Ι'm in love.
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#5918
Bagus έγραψε:Κ εμενα ΑΧΧ ειναι,αλλα δυστυχως το πηρα μεταχειρισμενο οποτε κ δεν ξερω τι στρωσιμο ειχε φαει.

Καιει αρκετα σε σημειο να εχω παντα στο πορτ μπαγκαζ 1 λιτρο λαδι μην τυχον και.....

Αλλα δεν με νοιαζει.Ι'm in love.


Το στρώσιμο είναι το Α και το Ω.

Ψιλοστεναχωρήθηκα που το έδωσα, αλλά "ανάγκα Θεοί πείθονται". Κάτι το παιδί (3πορτο), κάτι τα προβλήματα στη μέση μου (και πως να βάλεις το παιδί στο 3πορτο), κάτι η ανάγκη για αλλαγή 2 αυτοκινήτων, (γενικά αλλαγή προτεραιοτήτων) είπα ας πάει και εδώ είμαστε.
Τα ρημάδια είναι ερωτεύσιμα...
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#5935
Lippi έγραψε:
Bagus έγραψε:Κ εμενα ΑΧΧ ειναι,αλλα δυστυχως το πηρα μεταχειρισμενο οποτε κ δεν ξερω τι στρωσιμο ειχε φαει.

Καιει αρκετα σε σημειο να εχω παντα στο πορτ μπαγκαζ 1 λιτρο λαδι μην τυχον και.....

Αλλα δεν με νοιαζει.Ι'm in love.


Το στρώσιμο είναι το Α και το Ω.

Ψιλοστεναχωρήθηκα που το έδωσα, αλλά "ανάγκα Θεοί πείθονται". Κάτι το παιδί (3πορτο), κάτι τα προβλήματα στη μέση μου (και πως να βάλεις το παιδί στο 3πορτο), κάτι η ανάγκη για αλλαγή 2 αυτοκινήτων, (γενικά αλλαγή προτεραιοτήτων) είπα ας πάει και εδώ είμαστε.
Τα ρημάδια είναι ερωτεύσιμα...


Έτσι ειχα δώσει το κλιο γιατι δεν χωραγαμε(2 παιδια,καταλαβαίνεις) αλλα με το γκολφακι -παλι 3πορτο παρεμπιπτόντως-χωράμε μια χαρα με όλα μας τα πράγματα. :s_thumbsup