Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#378581
224v έγραψε:Ποια αυτοκινητα εχουν ρελαντι 1700??? ποτε δεν μου εχει τυχει κατι τετοιο, εχοντα οχηματα διαφορα απο το 1972


fubar.gr έγραψε:Τελικά στο Nissan δέν έχουν τίποτα τα φρένα. Το πρόβλημα είναι οτι όταν ζεσταθεί κρατά ψηλά τις στροφές, γύρω στις 2500 και γι αυτό δυσκόλευε το φρενάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#378590
dimviii έγραψε:
xenos έγραψε:Μάλιστα. Αν και έτσι δεν κρίνεις ουσιαστικά τα φρένα αλλά το μη αρκετό φρενάρισμα από το μοτέρ. :hmmm:


όπως είπε και ο Μπελγκαριον, εάν το ρελαντί σου είναι 1700 στροφες,και εσυ επιβραδυνοντας με 4η πχ πρεπει να πεσουν οι στροφες στις 1400,θα νιωσεις σπρώξιμο=ταση προς επιταχυνση και όχι απλα μειωμενη επιβραδυνση.


για αυτο ρωτησα..
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#378592
224v έγραψε:
dimviii έγραψε:
xenos έγραψε:Μάλιστα. Αν και έτσι δεν κρίνεις ουσιαστικά τα φρένα αλλά το μη αρκετό φρενάρισμα από το μοτέρ. :hmmm:


όπως είπε και ο Μπελγκαριον, εάν το ρελαντί σου είναι 1700 στροφες,και εσυ επιβραδυνοντας με 4η πχ πρεπει να πεσουν οι στροφες στις 1400,θα νιωσεις σπρώξιμο=ταση προς επιταχυνση και όχι απλα μειωμενη επιβραδυνση.


για αυτο ρωτησα..


και εγω απαντουσα για την περιπτωση που το ρελαντί είναι σηκωμενο πανω από το κανονικο λογω καποιας βλαβης,τι επιδραση εχει στο φρεναρισμα,οπως στην περιπτωση του fubar.
Δεν ειπα πουθενα ότι υπαρχουν ρελαντί που υπο φυσιολογικες συνθήκες είναι στις 1700.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#378595 Α!!! ενταξει .. σορρυ για την παρανοηση, σηκωμενο ρελαντι παντως ειναι πολυ επικινδυνο θυμαμαι περιπτωσεις που ξεχναγαν το τσοκ και μουγκριζε το μοτερ...
Άβαταρ μέλους
By swiftakias
#381115 Αν θυμαμαι καλα ειναι ισπανικα αυτα, ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος απο τα τακακια που ειχαν καλο initial bite και αρκετη αντοχη σε συνεχόμενα φρεναρίσματα.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#381129 Σε λίγο θα χρειαστώ εμπρός τακάκια στο Mini cooper s, 2010.
Τελευταία αγορά, σύμφωνα με τα τιμολόγια που μου έδωσε η πωλήτρια που το είχε πριν από μένα αλλάχθηκαν (σε εξουσιοδοτημένο) στα 29,000χλμ. Τα είχε πληρώσει 120 ευρώ χωρίς εργασία.
Σήμερα έχω 63,000χλμ, δλδ έχω κάνει 34 χιλ χλμ και πλησιάζω.
Εγώ θα τα βάλω μόνος μου. Έχει κάποιος να προτείνει κάτι ή πάω σε γνωστά επώνυμα (Bosch Valeo άλλα; )
Από που να τα αγοράσω;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#381188
swiftakias έγραψε:Αν θυμαμαι καλα ειναι ισπανικα αυτα, ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος απο τα τακακια που ειχαν καλο initial bite και αρκετη αντοχη σε συνεχόμενα φρεναρίσματα.

Ναι Ισπανικά είναι. Μου λένε ότι ανήκει στο ΤΜD Group που έχει Textar και Mintex από γνωστές αλλά στο site δε βρίσκω τίποτα. Από τιμές πάντως βλέπω παίζει μόνο σε budget κατηγορία. Τουλάχιστον για το μοντέλο που ψάχνω.
Άβαταρ μέλους
By swiftakias
#381248
Deleted User 1 έγραψε:
swiftakias έγραψε:Αν θυμαμαι καλα ειναι ισπανικα αυτα, ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος απο τα τακακια που ειχαν καλο initial bite και αρκετη αντοχη σε συνεχόμενα φρεναρίσματα.

Ναι Ισπανικά είναι. Μου λένε ότι ανήκει στο ΤΜD Group που έχει Textar και Mintex από γνωστές αλλά στο site δε βρίσκω τίποτα. Από τιμές πάντως βλέπω παίζει μόνο σε budget κατηγορία. Τουλάχιστον για το μοντέλο που ψάχνω.


Τα ειχα παρει πριν πολλα χρονια δεν θυμαμαι ποσο αλλα ηταν φθηνα συγκριτικά με κατι ferodo ιδιας κατηγορίας που κοιταγα. μου τα ειχαν προτείνει σαν ενα καλο vfm δεν ηταν τιποτε αγωνιστικών προδιαγραφών. Ανετα τα ξαναεβαζα.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#382724
citastak έγραψε:Σε λίγο θα χρειαστώ εμπρός τακάκια στο Mini cooper s, 2010.
Τελευταία αγορά, σύμφωνα με τα τιμολόγια που μου έδωσε η πωλήτρια που το είχε πριν από μένα αλλάχθηκαν (σε εξουσιοδοτημένο) στα 29,000χλμ. Τα είχε πληρώσει 120 ευρώ χωρίς εργασία.
Σήμερα έχω 63,000χλμ, δλδ έχω κάνει 34 χιλ χλμ και πλησιάζω.
Εγώ θα τα βάλω μόνος μου. Έχει κάποιος να προτείνει κάτι ή πάω σε γνωστά επώνυμα (Bosch Valeo άλλα; )
Από που να τα αγοράσω;


Nobody? :s_cry
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#382737 120€ μόνον τα ανταλλακτικά, είναι λίγο εξωφρενική τιμή, όταν απ' ό,τι βλέπω ξεκινάνε λίγο κάτω από 40€ και ανεβαίνουν:
https://www.onparts.gr/mini-mini-r56-co ... kia-empros
Υποθέτω πως στην τιμή ήταν και ο δείκτης φθοράς, αλλά αυτός κάνει κάνα 10άρικο. Άρα πλήρωσες διπλή τιμή τότε.
Ετούτη τη φορά, αγόρασε από αλλού. Ούτως ή άλλως η τοποθέτηση δεν είναι κάτι δύσκολο, γίνεται οπουδήποτε.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#382747 Δεν θέλετε να κατανοήσετε ότι δεν είναι όλα τα ίδια, υπάρχουν τακάκια με 25€ και με 350€ για το ίδιο αυτοκίνητο την ίδια μάρκα τακάκια και την ίδια δαγκάνα.

Η σύγκριση πρέπει να γίνεται με την πάστα που βάζουν κάθε φορά και όχι με την τιμή στεγνά, πχ εγώ πήρα τακάκια με 40€ και εσύ με 80€ και σε κορόϊδεψαν, είναι τόσο απλό.

Αν στο αμάξι μου βάλω τακάκια πχ ferodo premier με 65€ και μετά βάλω carbotech xp10 με 210 λίρες που είναι η αλήθεια και που η κοροϊδία ?

Έτσι όπως συγκρίνετε μόνο με την τιμή είναι σύγκριση σε ανόμοια πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#382752 Κύριε Παναγιώτη, στην σελίδα που έβαλα, σχεδόν όλα τα τακάκια απ' όλες τις μάρκες, παίζουν από 40€ έως αρκετά κάτω από 100€. Οπότε νομίζω πως σωστό ήταν το σχόλιό μου.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#382756
21 quadra έγραψε:Δεν θέλετε να κατανοήσετε ότι δεν είναι όλα τα ίδια, υπάρχουν τακάκια με 25€ και με 350€ για το ίδιο αυτοκίνητο την ίδια μάρκα τακάκια και την ίδια δαγκάνα.

Η σύγκριση πρέπει να γίνεται με την πάστα που βάζουν κάθε φορά και όχι με την τιμή στεγνά, πχ εγώ πήρα τακάκια με 40€ και εσύ με 80€ και σε κορόϊδεψαν, είναι τόσο απλό.

Αν στο αμάξι μου βάλω τακάκια πχ ferodo premier με 65€ και μετά βάλω carbotech xp10 με 210 λίρες που είναι η αλήθεια και που η κοροϊδία ?

Έτσι όπως συγκρίνετε μόνο με την τιμή είναι σύγκριση σε ανόμοια πράγματα.


Από πού προκύπτει το συμπέρασμα αυτό;