nass έγραψε:Για το Aerovectoring δεν μας τα λένε καλά ή εγώ έχω καταλάβει κάτι λάθος, στις στροφές θέλεις περισσότερη πρόσφυση στους εξωτερικούς τροχούς, που παίρνουν περισσότερη φόρτιση
Aυτό που βασικά είναι το ζητούμενο είναι η όσο το δυνατόν "ισόποση" φόρτιση εσωτερικού και εξωτερικού τροχού. Ο εξωτερικός θα φορτιστεί ούτως ή άλλως λόγω μεταφοράς βάρους, ενώ η Lamborghini θέλει να φορτίσει τεχνητά με αεροδυναμική και τον εσωτερικό. Έτσι το αυτοκίνητο θα έχει συνολικά καλύτερη πρόσφυση όπως γράφει και στο βιντεάκι.
Είναι αποτέλεσμα του κλασσικού γραφήματος με cornering force και φορτίο: http://racingcardynamics.com/wp-content ... igure6.jpg . Όσο φορτίζεται ο εξωτερικός, ναι θα μπορεί να δώσει μεγαλύτερη πλευρική δύναμη, αλλά συνολικά το αυτοκίνητο θα χάσει λόγω μικρότερης φόρτισης του εσωτερικού.