Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By nass
#373391 @Κίιζας .
Και γω σου απάντησα ήδη γιατί η παράμετρος "μικροκλίμα", που είναι εν γένει υπαρκτή σε μεγάλες πίστες, δε νομίζω ότι παίζει κάποιο ρόλο στην περίπτωση αυτή. Δε συμφωνείς, ΟΚ (κάνεις βέβαια λάθος ότι δεν υπάρχει αποκλειστικότητα, φυσικά και υπάρχει, κλείνουν την πίστα και ασχολούνται μέχρι να πετύχουν αυτό που θέλουν). Η δική μου αντίληψη μιας συζήτησης είναι ότι συμμετέχω όταν έχω να πω κάτι νέο. Δεν έχω στην περίπτωση αυτή, οπότε "μένω σε αυτό" που είναι το μόνο που έχει αναφερθεί, που έχει ΙΜΟ σοβαρή αξία: τα λάστιχα. Αυτά.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#373400
nass έγραψε:@Κίιζας .
Και γω σου απάντησα ήδη γιατί η παράμετρος "μικροκλίμα", που είναι εν γένει υπαρκτή σε μεγάλες πίστες, δε νομίζω ότι παίζει κάποιο ρόλο στην περίπτωση αυτή.


1. Δεν λεω ΣΙΓΟΥΡΑ οτι στην προκειμενη περιπτωση το μικροκλιμα επαιξε το ρολο του, αλλα ΣΥΝΗΘΩΣ ειναι ενας απο τους παραγοντες που ΠΑΙΖΕΙ ρολο.
2. Μου "απαντησες" , βλεποντας ενα ηλιολουστο Video, το οποιο -καταλαβες διχως καμμια αμφιβολια οτι- δεχνει ΠΑΝΤΟΥ και ξεκαθαρα οτι δεν μπορει να υπαρχει σε καποια σημεια υγρασια?


nass έγραψε:Δε συμφωνείς, ΟΚ (κάνεις βέβαια λάθος ότι δεν υπάρχει αποκλειστικότητα, φυσικά και υπάρχει, κλείνουν την πίστα και ασχολούνται μέχρι να πετύχουν αυτό που θέλουν). Η δική μου αντίληψη μιας συζήτησης είναι ότι συμμετέχω όταν έχω να πω κάτι νέο. Δεν έχω στην περίπτωση αυτή, οπότε "μένω σε αυτό" που είναι το μόνο που έχει αναφερθεί, που έχει ΙΜΟ σοβαρή αξία: τα λάστιχα. Αυτά.


Εξαρταται πως την εννοεις την "αποκλειστικοτητα"... Για μερικους διακεκομμενους γυρους συνολικα στην διαρκεια της ημερας, χωρις καθολου κινηση προφανως και ναι. Για ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ημερα να μην κινειται μεσα στην πιστα ΤΙΠΟΤΑ, παρα μονο ενα μοντελο της Lambo, απ' οσο διαβαζω απο εδω και εκει, λιγο δυσκολο...

"Lamborghini test driver Marco Mapelli who has form in Australia's Bathurst 12 our race only had time for one flying lap during the record attempt"

"We wanted to achieve the Nurburgring victory in advance of the Performante's launch, which was a challenge in terms of weather and availability of the Nordschleife. Not only did we take the lap record, we took it by some seconds!

http://www.drive.com.au/motor-news/lamb ... uoxuf.html

Επισης υπαρχει -κατα την ιδια την Lamborghini- και η βελτιωμενη αεροδυναμικη, περα απο την μικρη αυξηση ισχυος με ταυτοχρονη μειωση βαρους ...
Άβαταρ μέλους
By nass
#373405
Κίκιζας . έγραψε:2. Μου "απαντησες" , βλεποντας ενα ηλιολουστο Video, το οποιο -καταλαβες διχως καμμια αμφιβολια οτι- δεχνει ΠΑΝΤΟΥ και ξεκαθαρα οτι δεν μπορει να υπαρχει σε καποια σημεια υγρασια?


:dizzy: :help:

Απαντάω πάλι για όσους δεν έκαναν καν τον κόπο να κάνουν κλικ (σκέψου να μην το έβαζα :slap:): το μικροκλίμα έχει σημασία όταν ΔΕΝ μπορείς να επιλέξεις το χρονισμό των προσπαθειών σου, πχ. σε ένα αγώνα μπορεί στη μια πλευρά της πίστας να είναι βρεγμένα και στην άλλη στεγνά. Ή να βρέχει σε σένα και να μην βρέχει όταν κάνει δοκιμαστικά ο αντίπαλος. Προφανή και γνωστά αυτά.

Οταν όμως, όπως σε τέτοιες περιπτώσεις αποκλειστικής χρήσης, μπορείς, αν διαπιστώσεις ότι δεν είναι όλα ΟΚ (έκανε ένα λάθος ο οδηγός, βρήκε υγρασίες, πέτυχε αντίθετο ήλιο ξερωγω), απλά σταματάς την προσπάθεια και ξαναπροσπαθείς στον επόμενο γύρο ή σε 1 ώρα. Γιαυτό και δεν έχει σημασία το μικροκλίμα, γιατί έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις τη στιγμή που είναι όλα βέλτιστα ή όσο το δυνατόν κοντύτερα στο βέλτιστα.

Τώρα τι δήλωσε ο καθένας ΟΚ σόρι αλλά δεν μπορώ να τα πάρω τοις μετρητοίς, θα δηλώσει αυτό που θα δώσει περισσότερη αξία σε ό,τι έκανε. Και υπάρχει και η χρήση των λέξεων, η λέξη "challenge" στα Αγγλικά σημαίνει ένα σωρό πράγματα. Πάντως αποκλειστικότητα υπήρχε, μας λέει, άρα ισχύουν τα παραπάνω για την επιλογή της στιγμής.

Ας μας πει καλύτερα το ακριβές configuration του αυτοκινήτου του, αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία.

Τέλος, επισημαίνω ότι εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις πόσο μεγάλη διαφορά είναι τα 1.7''/Km και επιμένεις σε λεπτομέρειες για υγρασίες και γράφεις σεντόνια για αυτές, τη στιγμή που ο REALZEUS έγραψε μία γραμμή, πολύ κοντύτερα στην ουσία του θέματος :s_bye
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#373472
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:2. Μου "απαντησες" , βλεποντας ενα ηλιολουστο Video, το οποιο -καταλαβες διχως καμμια αμφιβολια οτι- δεχνει ΠΑΝΤΟΥ και ξεκαθαρα οτι δεν μπορει να υπαρχει σε καποια σημεια υγρασια?


:dizzy: :help:

Απαντάω πάλι για όσους δεν έκαναν καν τον κόπο να κάνουν κλικ (σκέψου να μην το έβαζα :slap:): το μικροκλίμα έχει σημασία όταν ΔΕΝ μπορείς να επιλέξεις το χρονισμό των προσπαθειών σου, πχ. σε ένα αγώνα μπορεί στη μια πλευρά της πίστας να είναι βρεγμένα και στην άλλη στεγνά. Ή να βρέχει σε σένα και να μην βρέχει όταν κάνει δοκιμαστικά ο αντίπαλος. Προφανή και γνωστά αυτά.


Ποιος σου ειπε οτι εδω μπορεις να επιλεξεις ΠΑΝΤΑ τον χρονισμο των προσπαθειων σου...
Καλα εχεις την εντυπωση οτι στα 21χλμ μηκους της πιστας, μπορουν να διασφαλισουν οτι η πιστα ειναι παντου θεοστεγνη και ταυτοχρονα να τους βολευει χρονικα το ΠΟΤΕ θα κανει "flying lap" ο εκαστοτε επαγγελματιας οδηγος που παει για χρονο σε τετοιες περιπτωσεις?

nass έγραψε:Οταν όμως, όπως σε τέτοιες περιπτώσεις αποκλειστικής χρήσης, μπορείς, αν διαπιστώσεις ότι δεν είναι όλα ΟΚ (έκανε ένα λάθος ο οδηγός, βρήκε υγρασίες, πέτυχε αντίθετο ήλιο ξερωγω), απλά σταματάς την προσπάθεια και ξαναπροσπαθείς στον επόμενο γύρο ή σε 1 ώρα. Γιαυτό και δεν έχει σημασία το μικροκλίμα, γιατί έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις τη στιγμή που είναι όλα βέλτιστα ή όσο το δυνατόν κοντύτερα στο βέλτιστα.


Ακομα και σε 1ωρα μετα, σε 2, ή και την αλλη μερα αν μπορει ο οδηγος, ξερεις σιγουρα οτι θα ειναι ΠΑΝΤΟΥ στεγνη η πιστα? Καλα τωρα μιλας σοβαρα οτι δεν εχει σημασια το μικροκλιμα?

Απο το "ολα βελτιστα" μεχρι "οσο το δυνατον βελτιστα" σε οτι αφορα συγκεκριμενα το στεγνο του οδοστρωματος, τι νομιζεις οτι τα χωριζει σε μια πιστα 21χλμ, ακομα και οταν ολες οι αλλες παραμετροι ειναι σταθερες?
κανα-δυο δευτερολεπτα?

nass έγραψε:Τώρα τι δήλωσε ο καθένας ΟΚ σόρι αλλά δεν μπορώ να τα πάρω τοις μετρητοίς, θα δηλώσει αυτό που θα δώσει περισσότερη αξία σε ό,τι έκανε. Και υπάρχει και η χρήση των λέξεων, η λέξη "challenge" στα Αγγλικά σημαίνει ένα σωρό πράγματα. Πάντως αποκλειστικότητα υπήρχε, μας λέει, άρα ισχύουν τα παραπάνω για την επιλογή της στιγμής.


O Stefano Domenicali ως υπευθυνος της Lamborghini και πρωην αφεντικο της Ferrari στην F1 ειναι "ο καθενας"...Μαλιστα, το ακουσαμε και αυτο... :lol:

Προφανως δεν θα παρουμε τοις μετρητοις τι ειπε αυτος ο...καθενας, αλλα αυτα που -με περισσια σιγουρια κιολας- λες εσυ, δηλαδη οτι "δεν εχει σημασια το μικροκλιμα" και οτι "αποκλειστικοτητα υπηρχε"...

Και ξαναρωταω για το δευτερο ειδικα, ξερεις εσυ σιγουρα οτι κλεινει η πιστα για την Lamborghini -και την οποια αντιστοιχη φιρμα- ΓΙΑ τουλαχιστον ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ, αν οχι ΜΙΑ ολοκληρη ΗΜΕΡΑ?

Γιατι εγω διαβαζω "αποκλειστικοτητα" για διακεκομμενες προσπαθειες, εκτος εαν εσυ εχεις στοιχεια που να λενε το αντιθετο...

nass έγραψε:Ας μας πει καλύτερα το ακριβές configuration του αυτοκινήτου του, αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία.


Eδω που φτασαμε και ο Domenicali ειναι "ο καθενας", ολα τα αλλα ειναι περιττα...

Οσο για το Configuration του αυτοκινητου, ανεφερα και πιο πριν οτι η ιδια η Lamborghini κανει λογο για πολυ μεγαλη βελτιωση της αεροδυναμικης...

nass έγραψε:Τέλος, επισημαίνω ότι εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις πόσο μεγάλη διαφορά είναι τα 1.7''/Km και επιμένεις σε λεπτομέρειες για υγρασίες και γράφεις σεντόνια για αυτές, τη στιγμή που ο REALZEUS έγραψε μία γραμμή, πολύ κοντύτερα στην ουσία του θέματος :s_bye


Εγω δεν επιμενω για τιποτα. Αναφερω τις περισσοτερες πιθανες παραμετρους που οδηγησησαν σε αυτο το αποτελεσμα. Απλως εσενα καποιες δεν σου αρεσουν και θεωρεις οτι δεν ισχυουν. Δικαιωμα σου.

Σου επισημαινω και εγω για αλλη μια φορα, κατι που αναφερει η Lamborghini για την βελτιωση στην αεροδυναμικη της Performante σε σχεση με την "απλη" 4κινητη Ηuracan...

"...helps the Performante create 750 percent more downforce than the base Huracán—just about as crazy as its Nürburgring lap time."

http://www.caranddriver.com/news/2018-l ... -info-news
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#373474
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#374546 Why Skeptics Doubted Lamborghini's Nurburgring Record, And How Lambo Proved Itself
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#374554 Πέρα από την όλη συζήτηση που θα γίνεται διεθνώς σε social media και fora, διαπιστώνω πόσο "τσάμπα" διαφήμιση είναι αυτό για μια εταιρεία. :lol:
Πάντως επειδή οι χρόνοι όλο και πέφτουν και η φάση είναι "h8ers gonna h8", το ίδιο είχε γίνει και με τη Giulia Quadrifoglio και εκεί μάλιστα ακόμη χειρότερα μιας και η Alfa Romeo είχε κάνει τη μαγκιά να δημοσιεύσει ένα χρόνο αλλά χωρίς βίντεο (το το γραφόταν, δε λέγεται σας θυμίζω), καλό θα ήταν να βρεθεί μια formula πιστοποίησης της μέτρησης και πρέπει να κάτσουν στο τραπέζι οι κατασκευαστές, μαζί με τις Αρχές της πίστας αλλά και κάποιο παγκόσμιο Φορεά πιστοποιήσεων.

Η άποψη μου είναι ότι τη σήμερον ημέρα, που γίνεται τρελό ξεψάχνισμα από τους απανταχού ειδήμονες (εντός και εκτός παρένθεσης), δεν θα ρίσκαρε κάποιος κατασκευαστής να κάνει παρέμβαση στο βίντεο.
Είναι εντελώς άλλο θέμα το αν το αμάξι δοκιμής είχε κάποια επιπλέον χόρσα (φαίνεται; δεν φαίνεται...), ακόμη σκληρότερο σετάπ, λάχτιχα μαγνήτες ή roll cage. Το άλλο θα ήταν ξεφτυλίκι.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#378009 museo Lamborghini.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#378023 Παραδόθηκε η πρώτη Centenario εντωμεταξύ με τον 6.5L V12 στα 770 άλογα
(είναι ιδέα μου ή τα horsepower wars μεταξύ Ferrari & Lambo στους V12 καλά κρατούν :lol: )

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#378168
georgetz έγραψε:είναι ιδέα μου ή τα horsepower wars μεταξύ Ferrari & Lambo στους V12 καλά κρατούν


Ασυναγώνιστοι κινητήρες οι πολύστροφοι ιταλικοί V12! :inlove: Ευτυχώς και οι δύο λένε ότι θα τους κρατήσουν ζωντανούς και ατμοσφαιρικούς! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#378207
pik. έγραψε:Εικόνα

Aυτή η concept Miura είναι ότι πιο sexy έχει υπάρξει ποτέ πάνω σε ρόδες :inlove:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#378371
Άβαταρ μέλους
By nass
#378390 Ωραίο σύστημα. Βέβαια αν εξαιρέσουμε το Aerovectoring, τίποτα που δεν έχουμε δει στο παρελθόν από όλους τους κατασκευαστές supercar.

Για το Aerovectoring δεν μας τα λένε καλά ή εγώ έχω καταλάβει κάτι λάθος, στις στροφές θέλεις περισσότερη πρόσφυση στους εξωτερικούς τροχούς, που παίρνουν περισσότερη φόρτιση, η ελκτική πρόσφυση (traction) είναι δευτερευούσης σημασίας, τι να το κάνεις να μη σπινάρεις αν έχεις γλυστρίσει προς το εξωτερικό της στροφής ? (και εννοείται ότι και τα λάστιχα θα πρέπει να είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν την μεγαλύτερη κάθετη δύναμη)

Και βέβαια παρά το συγκεκριμένο σύστημα για μικρότερη οπισθέλκουσα, και πάλι στο γνωστό βιντεάκι του Ρινγκ η Aventador έπιανε μεγαλύτερη τελική, που είναι φυσιολογικό λόγω ιπποδύναμης (δεν επιμένω στον αρχικό προβληματισμό μου, δεδομένου ότι πιο ειδικοί από μένα αποφάνθηκαν ότι ήταν γνήσιος ο χρόνος, λόγω ALA φυσικά και όχι μικρολεπτομερειών όπως το μικροκλίμα).