- 08 Μαρ 2017, 16:51
#373472
nass έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:2. Μου "απαντησες" , βλεποντας ενα ηλιολουστο Video, το οποιο -καταλαβες διχως καμμια αμφιβολια οτι- δεχνει ΠΑΝΤΟΥ και ξεκαθαρα οτι δεν μπορει να υπαρχει σε καποια σημεια υγρασια?
Απαντάω πάλι για όσους δεν έκαναν καν τον κόπο να κάνουν κλικ (σκέψου να μην το έβαζα ): το μικροκλίμα έχει σημασία όταν ΔΕΝ μπορείς να επιλέξεις το χρονισμό των προσπαθειών σου, πχ. σε ένα αγώνα μπορεί στη μια πλευρά της πίστας να είναι βρεγμένα και στην άλλη στεγνά. Ή να βρέχει σε σένα και να μην βρέχει όταν κάνει δοκιμαστικά ο αντίπαλος. Προφανή και γνωστά αυτά.
Ποιος σου ειπε οτι εδω μπορεις να επιλεξεις ΠΑΝΤΑ τον χρονισμο των προσπαθειων σου...
Καλα εχεις την εντυπωση οτι στα 21χλμ μηκους της πιστας, μπορουν να διασφαλισουν οτι η πιστα ειναι παντου θεοστεγνη και ταυτοχρονα να τους βολευει χρονικα το ΠΟΤΕ θα κανει "flying lap" ο εκαστοτε επαγγελματιας οδηγος που παει για χρονο σε τετοιες περιπτωσεις?
nass έγραψε:Οταν όμως, όπως σε τέτοιες περιπτώσεις αποκλειστικής χρήσης, μπορείς, αν διαπιστώσεις ότι δεν είναι όλα ΟΚ (έκανε ένα λάθος ο οδηγός, βρήκε υγρασίες, πέτυχε αντίθετο ήλιο ξερωγω), απλά σταματάς την προσπάθεια και ξαναπροσπαθείς στον επόμενο γύρο ή σε 1 ώρα. Γιαυτό και δεν έχει σημασία το μικροκλίμα, γιατί έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις τη στιγμή που είναι όλα βέλτιστα ή όσο το δυνατόν κοντύτερα στο βέλτιστα.
Ακομα και σε 1ωρα μετα, σε 2, ή και την αλλη μερα αν μπορει ο οδηγος, ξερεις σιγουρα οτι θα ειναι ΠΑΝΤΟΥ στεγνη η πιστα? Καλα τωρα μιλας σοβαρα οτι δεν εχει σημασια το μικροκλιμα?
Απο το "ολα βελτιστα" μεχρι "οσο το δυνατον βελτιστα" σε οτι αφορα συγκεκριμενα το στεγνο του οδοστρωματος, τι νομιζεις οτι τα χωριζει σε μια πιστα 21χλμ, ακομα και οταν ολες οι αλλες παραμετροι ειναι σταθερες?
κανα-δυο δευτερολεπτα?
nass έγραψε:Τώρα τι δήλωσε ο καθένας ΟΚ σόρι αλλά δεν μπορώ να τα πάρω τοις μετρητοίς, θα δηλώσει αυτό που θα δώσει περισσότερη αξία σε ό,τι έκανε. Και υπάρχει και η χρήση των λέξεων, η λέξη "challenge" στα Αγγλικά σημαίνει ένα σωρό πράγματα. Πάντως αποκλειστικότητα υπήρχε, μας λέει, άρα ισχύουν τα παραπάνω για την επιλογή της στιγμής.
O Stefano Domenicali ως υπευθυνος της Lamborghini και πρωην αφεντικο της Ferrari στην F1 ειναι "ο καθενας"...Μαλιστα, το ακουσαμε και αυτο...
Προφανως δεν θα παρουμε τοις μετρητοις τι ειπε αυτος ο...καθενας, αλλα αυτα που -με περισσια σιγουρια κιολας- λες εσυ, δηλαδη οτι "δεν εχει σημασια το μικροκλιμα" και οτι "αποκλειστικοτητα υπηρχε"...
Και ξαναρωταω για το δευτερο ειδικα, ξερεις εσυ σιγουρα οτι κλεινει η πιστα για την Lamborghini -και την οποια αντιστοιχη φιρμα- ΓΙΑ τουλαχιστον ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ, αν οχι ΜΙΑ ολοκληρη ΗΜΕΡΑ?
Γιατι εγω διαβαζω "αποκλειστικοτητα" για διακεκομμενες προσπαθειες, εκτος εαν εσυ εχεις στοιχεια που να λενε το αντιθετο...
nass έγραψε:Ας μας πει καλύτερα το ακριβές configuration του αυτοκινήτου του, αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία.
Eδω που φτασαμε και ο Domenicali ειναι "ο καθενας", ολα τα αλλα ειναι περιττα...
Οσο για το Configuration του αυτοκινητου, ανεφερα και πιο πριν οτι η ιδια η Lamborghini κανει λογο για πολυ μεγαλη βελτιωση της αεροδυναμικης...
nass έγραψε:Τέλος, επισημαίνω ότι εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις πόσο μεγάλη διαφορά είναι τα 1.7''/Km και επιμένεις σε λεπτομέρειες για υγρασίες και γράφεις σεντόνια για αυτές, τη στιγμή που ο REALZEUS έγραψε μία γραμμή, πολύ κοντύτερα στην ουσία του θέματος
Εγω δεν επιμενω για τιποτα. Αναφερω τις περισσοτερες πιθανες παραμετρους που οδηγησησαν σε αυτο το αποτελεσμα. Απλως εσενα καποιες δεν σου αρεσουν και θεωρεις οτι δεν ισχυουν. Δικαιωμα σου.
Σου επισημαινω και εγω για αλλη μια φορα, κατι που αναφερει η Lamborghini για την βελτιωση στην αεροδυναμικη της Performante σε σχεση με την "απλη" 4κινητη Ηuracan...
"...helps the Performante create
750 percent more downforce than the base Huracán—just about as crazy as its Nürburgring lap time."
http://www.caranddriver.com/news/2018-l ... -info-news