Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#377095
gakost έγραψε:Εδώ μάλλον έχεις λάθος. 5η με 40 και κατηφόρα ...... δοκίμασε με 3η ή 2α (ανάλογα τι κλίση και τι αυτοκινητο μιλάμε) και ενω οι άλλοι θα είναι στα φρένα εσύ μην σου πω θα είσαι στο γκάζι


Μα το κανω για να μη καιω καυσιμο. Οταν ειναι αδειος ο δρομος μια χαρα ειναι, ρολλαρει το αυτοκινητο αντε να φτασει 50 μαξ.
alexandros.K έγραψε:Γυναικα χρειαζεσαι
Μια απο αυτες συγκεκριμένα https://www.11888.gr/list?_ypType=keywo ... F%8A%CE%B1


Ουτε καν να μαθουν να οδηγανε επιτελους δεν υπαρχει αυτο το πραγμα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#377130
alexandros.K έγραψε:
lazarefa έγραψε:Πάντως η αλήθεια είναι ότι μεγάλο μέρος των υπέρογκων χρημάτων που ζητούν οι εξουσιοδοτημένοι ακόμα και για τυπικές εργασίες (πλην λαδιών όπου συνήθως είναι έτσι κι αλλιώς απαράδεκτοι με τα λεφτά που ζητάνε), είναι η παρανοική τιμή των γνήσιων ανταλλακτικών που συνήθως τοποθετούν. Μιλάω πάντα για το δίκτυο της GM Hellas/Opel που έχω εικόνα. Κι όταν λέω παρανοική εννοώ και σε σχέση με τις τιμές ανάλογης ποιότητας επώνυμων aftermarket αλλά (κυρίως, δυστυχώς) σε σχέση με τις τιμές που χρεώνονται τα ίδια ακριβώς ανταλλακτικά σε άλλες χώρες της ΕΕ (πχ Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία κλπ). Ενδεικτικά από την εμπειρία μου. Σετ γνήσιες μπροστάδισκόπλακες με τακάκια (πακέτο) τιμή καταλόγου Ελλάδας περί τα 265 ευρώ, αγορά τα ίδια από Γερμανία 105 ευρώ μαζί με τα ταχυδρομικά. Πολλαπλασιαστής γνήσιος, τιμή καταλόγου Ελλάδας 341 ευρώ, τιμή Γερμανίας 115 ευρώ με τα ταχυδρομικά. Αντλία νερού γνήσια, τιμή καταλόγου Ελλάδας 134 ευρώ, τιμή Γερμανίας 65 ευρώ με τα ταχυδρομικά για Ελλάδα. Ακόμα και μετά την εφαρμογή έκπτωσης 20-25% στις πιο πάνω τιμές καταλόγου, η διαφορά ως προς τις αντίστοιχες τιμές εξωτερικού για τα ίδια ανταλλακτικά είναι εντελώς παράλογη, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη και την παράμετρο μισθών εργαζομένων στην Ελλάδα του σήμερα.

Πολυ μεγαλες διαφορες :lipsealed:
Οι τιμες εξωτερικου, ειναι απο επισημο δίκτυο, ετσι?

Οι τιμές εξωτερικού που παρέθεσα δεν είναι από το επίσημο δίκτυο (είναι από εμπόρους σε ebay & amazon), ωστόσο, είμαι βέβαιος ότι κι εκεί δε θα είναι πάνω από 10-15% από αυτές που αναφέρω. Μιλάμε πάντα για γνήσια ανταλλακτικά, όχι αντίστοιχα αφτερμάρκετ.
Άβαταρ μέλους
By famas
#378251 Δεύτερο σέρβις στη ναντιπροσωπεία για το focus 1.0 και πέραν των κλασσικών(λαδια,φίλτρο, φίλτρο καμπίνας, KEK) άλλαξα επίσης μπουζί, έχω 22.357 χλμ, ΚΑΙ υγρά φρένων.
Για τα υγρά φρένων να πω ότι έγινε με τον κλασσικό τρόπο. Ένας στο αμάξι πατούσε το φρένο κι ο άλλος στις ρόδες άδειαζε το υγρό.
Παράλληλα έγιναν και όσες αναβαθμίσεις ήταν διαθέσιμες εκείνη τη στιγμή.
Συνολικά 200 ευρώ. Εντύπωση μου έκανε στην απόδειξη ότι τα μπουζί κόστισαν πριν την έκπτωση 44€, όταν το 2014 πάλι σε αντιπροσωπεία για τον Ti-VCT που είχα τότε είχαν κοστίσει μόλις 7,72€ και τα 4.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#378264 Tα 7 είναι νορμάλ τιμή για απλά μπουζί, ο 1000αρης αν θυμάμαι καλά φοράει ιριδίου.
Άβαταρ μέλους
By famas
#378593
drdino έγραψε:Tα 7 είναι νορμάλ τιμή για απλά μπουζί, ο 1000αρης αν θυμάμαι καλά φοράει ιριδίου.

To μπουζί έχει χαραγμένο τον κωδικό SILZNAR8C7H - JAPAN
https://www.ngk.de/fileadmin/Dokumente/ ... ost_EN.pdf
........ featuring a tip of the precious metal iridium.........
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By elvet
#381229 Για αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, πετρελαίου, καμπίνας και αέρα, αλλαγή δίσκων και τακακίων (!) καθώς και αλλαγή ενός κολλάρου/σωλήνα που πηγαίνει από το intercooler στην εισαγωγή 80 ευρώ εργατικά είναι πολλά;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#381238 καλα είναι.